olen nähnyt jossain lääkäri tai samanlaisessa sivulla sellaisen lapsen paino- ja pituuskäyrä taulukon jossa on pienen, keskikoisen ja suuren lapsen pituudet ja painot. nyt en löydä sitä sivua et jos joku tietää niin voisi laittaa sen sivun linkin...siinä on tytön ja pojan taulukko
paino- ja pituuskäyrä
kiitos =)
4
2766
Vastaukset
- pituus- ja painokäyrä
mahdollista piirtää www.verkkoklinikka.fi. Sivuja uusittaessa se ainakin hetkellisesti katosi, en tiedä löytyykö taas. Pampersin kotisivuilla on myös kasvukäyrät. Kumpikin noista poikkeaa kyllä siitä, mitä neuvola käyttää.
- taulukkoa
jossa on suomen lasten avulla tehty taulukko jossa löytyy noin suurinpiirtein kehitysvaiheet?
- Pienen tytön äiti
Tässä linkki pituus ja painotaulukoihin joita kysyit.
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=631/sprog=4/grp=9/menu=1/- myös pienen tytön äiti
kiitoksia paljon...tätä taulukkoa tarkoitin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663