..voi että minua harmitta,kun en taas silloin saanut sanotuksi mitään järkevää.sinä saat minut ihan sekaisin..Ja sitten olen ruvennut pelkäämään,että olet löytänyt jonkun muun naisen,kun olet niin hyväntuulinen nykyään..toista oli ne pitkät katseet ennen..ethän vielä väsynyt odottamaan..??
T...
9
998
Vastaukset
- sinäkin
elämää,ehkä silloin tapahtuu jotain odottamatonta.täällä kirjoittelu ei vie asiaa eteenpäin,tiedät sen itsekin.
- ....
..tiedän..mutta minun asiat kesken,siksi pelkään..hän kun vaan on kuin minua varten..
- toivon
.... kirjoitti:
..tiedän..mutta minun asiat kesken,siksi pelkään..hän kun vaan on kuin minua varten..
onnea sinulle.älä pelkää,kaikki järjestyy kyllä.
- ....
toivon kirjoitti:
onnea sinulle.älä pelkää,kaikki järjestyy kyllä.
..minäkin aina ajattelen..odotus on vain niin pitkä..kiitos sinulle:)
- tämä....
mies mahtaa olla kotoisin? Mulla täsmäis nimikirjaimet;)
- ....
..on itä-suomesta.Ja minä myös:)
- T...
Turhaan pelkäät, ei minulla ketään toista ole. Odotan vieläkin.
- ....
..asia olisikin noin..mistähän sen saisi tietää..en kyllä suoraan uskalla kysyäkään..:)
- vain
odotat etkä tee mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661