mitähän mahtaa maksaa? Itsellä viikkoja 8 2 ja (samoin kuin vähän alempana oli kirjoitettu) niin mietityttää luonnollisesti, että onko siellä varmasti joku, ja onko kaikki hyvin. Eka neuvola takana, mutta eka ultra olis vasta vuodenvaihteen jälkeen.
ykstyisellä
5
318
Vastaukset
- maksoi
118 euroa, sisältää myös papan ja tuosta on vähennetty kelan korvaus.
- Kurki Aura
Mulla maksoi 81 euroa, tuosta saa pois vielä kelan korvauksen. Varmaan hinnat vaihtelee jonkun verran. Mutta näin täällä Keski-Suomessa.
- katjuli
Meillä Oulussa ultra oli vain rapiat 50 euroa Kela koravuksen jälkeen. Ja todellakin oli enemmän kuin hintansa arvoista :) Mistä lie johtuu, aika halvalla päästiin kun vertailee muiden hintoihin...
- hemu
katjuli kirjoitti:
Meillä Oulussa ultra oli vain rapiat 50 euroa Kela koravuksen jälkeen. Ja todellakin oli enemmän kuin hintansa arvoista :) Mistä lie johtuu, aika halvalla päästiin kun vertailee muiden hintoihin...
mulla savossa maksoi 90e kun kela lähti pois
- oulussa ultrassa..
katjuli kirjoitti:
olisin itse menossa käymään.. viikot 8 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070