en luota enää miehiin

sinkkuilijatyttövaikkeihalu...

Mulla on mennyt luotto miehiin nyt totaalisesti. Ja oon todella pettynyt niiden käyttäytymiseen. Olen sinkkuillut jo pitkään, toivonut tapaavani miehen, jonka kanssa voisin elää yhdessä ja suunnitella tulevaisuutta. Elää normaalissa, terveessä parisuhteessa. Miehet, joita olen tapaillut, ja joihin olen ihastunut ovat osoittautuneet loppupeleissä itsekkäiksi, toisia hyväksikäyttäviksi ihmisiksi. Olen ollut liiankin luottavainen, uskonut ja toivonut, että minunkin kohdalle voisi osua onnea ja rakkautta, ei vain pettymyksiä. Ilmeisesti olen väärässä. Olo on sellainen, että kusetetuksi olen vain tullut.. Parempi varmaan pysyä erossa miehistä kokonaan vähän aikaa..

Luoton lisäksi on mennyt myös usko, että voisin joskus todella löytää sen parisuhteen.. Musta en liikoja kuitenkaan vaadi. Ja miten sitä uskaltaa enää tutustua toiseen, luottaa hänen sanoihinsa, kun on kerta toisensa jälkeen saanut vain pahan mielen itselleen...?

37

7972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ.

      Mistä sä niitä miehiä olet löytänyt? Onko ne minkäikäisiä? Onko ne kaikki olleet tietyntyyppisiä alussa? Meinaan tarkoitin että ihastutko sä tietyntyyppisiin miehiin?

    • JJ.

      Vielä lisää... Millainen sä itse olet? Oletko sä liian kiltti vai löytyykö susta tarpeen tullessa asennetta? Oletko hyvännäköinen ja tiirailet vain komeita miehiä jotka on yleensä just niitä tunteilla pelailijoita?

      • sinkkuilijatyttövaikkeihaluis

        Olen löytänyt niitä miehiä lähinnä baarista, ja myös netistä. Ookoo, baari ehkä siinä mielessä huono ympäristö, että siellä käy just nuo pelurit.. Mutta ei sitä käy kieltäminen, että siellähän sitä helpoiten tapaa uusia ihmisiä. Iältään nämä miehet ovat olleet sellaisia 23-29-vuotiaita. Itse olen 25. Mielestäni en ihastu mihinkään tiettyyn miestyyppiin, kaikki olleet erioloisia, erinäköisiä..

        Itse olen mielestäni (ja muutkin sanoneet) ihan hyvännäköinen nainen, enemmän suloisella tavalla, kuin että olisin baarin kuumin nainen. Kyllähän minä hyvännäköisiä miehiä tiirailen, kukapa ei.. ;) Mutta lipevät, itseään täynnä olevat tyypit ovat todellakin turn off... Ihastun miehiin, joiden kanssa löydän yhteisiä keskustelunaiheita ja jotka saavat minut nauramaan.

           
           Mistä sä niitä miehiä olet löytänyt? Onko ne minkäikäisiä? Onko ne kaikki olleet tietyntyyppisiä alussa? Meinaan tarkoitin että ihastutko sä tietyntyyppisiin miehiin?


      • JJ.
        sinkkuilijatyttövaikkeihaluis kirjoitti:

        Olen löytänyt niitä miehiä lähinnä baarista, ja myös netistä. Ookoo, baari ehkä siinä mielessä huono ympäristö, että siellä käy just nuo pelurit.. Mutta ei sitä käy kieltäminen, että siellähän sitä helpoiten tapaa uusia ihmisiä. Iältään nämä miehet ovat olleet sellaisia 23-29-vuotiaita. Itse olen 25. Mielestäni en ihastu mihinkään tiettyyn miestyyppiin, kaikki olleet erioloisia, erinäköisiä..

        Itse olen mielestäni (ja muutkin sanoneet) ihan hyvännäköinen nainen, enemmän suloisella tavalla, kuin että olisin baarin kuumin nainen. Kyllähän minä hyvännäköisiä miehiä tiirailen, kukapa ei.. ;) Mutta lipevät, itseään täynnä olevat tyypit ovat todellakin turn off... Ihastun miehiin, joiden kanssa löydän yhteisiä keskustelunaiheita ja jotka saavat minut nauramaan.

           
           Mistä sä niitä miehiä olet löytänyt? Onko ne minkäikäisiä? Onko ne kaikki olleet tietyntyyppisiä alussa? Meinaan tarkoitin että ihastutko sä tietyntyyppisiin miehiin?

        Löytyyhän niitä miehiä ihan arkipäiväisestä elämästäkin. Vaatii sulta tietty sosiaalisuutta ja uskaliaisuutta mennä juttelemaan jollekulle. Baarissa ollessa on nyt aina se alkoholi mukana kuvioissa ja kaikki näyttää pienessä humalassa erilaiselta. Selvänä ollessa sä oletkin vaan se heitukka jostain baarista ja niitä löytää sieltä taas seuraavalla reissulla. Toivottavasti et kuulu niihin jotka lähtee miehen kämpille seksisessioihin, siinä toivossa että se pitäisi jälkeenpäin suhun vielä yhteyttä. Sitä tuskin tulee tapahtumaan.

        Miehiä löytyy...

        Puistonpenkiltä, harrastusten parista, kirjastosta, kaupasta, työpaikalta, opiskelupaikasta, erilaisista tapahtumista, festareilta/bändien keikoilta, lavatansseista, kahvilasta, chatistä, kirjeenvahto ja treffipalvelujen välityksellä, bussipysäkiltä ja bussinpenkillä vierestä istumassa :)


      • sinkkuilijatyttövaikkeihaluis
        JJ. kirjoitti:

        Löytyyhän niitä miehiä ihan arkipäiväisestä elämästäkin. Vaatii sulta tietty sosiaalisuutta ja uskaliaisuutta mennä juttelemaan jollekulle. Baarissa ollessa on nyt aina se alkoholi mukana kuvioissa ja kaikki näyttää pienessä humalassa erilaiselta. Selvänä ollessa sä oletkin vaan se heitukka jostain baarista ja niitä löytää sieltä taas seuraavalla reissulla. Toivottavasti et kuulu niihin jotka lähtee miehen kämpille seksisessioihin, siinä toivossa että se pitäisi jälkeenpäin suhun vielä yhteyttä. Sitä tuskin tulee tapahtumaan.

        Miehiä löytyy...

        Puistonpenkiltä, harrastusten parista, kirjastosta, kaupasta, työpaikalta, opiskelupaikasta, erilaisista tapahtumista, festareilta/bändien keikoilta, lavatansseista, kahvilasta, chatistä, kirjeenvahto ja treffipalvelujen välityksellä, bussipysäkiltä ja bussinpenkillä vierestä istumassa :)

        Väitän kyllä, ja luulen, että en ole ainoa, joka ajattelee näin, että aika vaikeaa sitä on tutustua miehiin arkipäivän jutuissa. Olen sosiaalinen ja tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa, mutta aloitteita miesten suhteen en kyllä tee. Silmäpeliä voin pitää, hymyillä ja hakeutua seuraan, sanoa vaikka "moi", mutta siitä enempään minusta ei ole. Sitäpaitsi varsinkin baarissa, jos nainen lähestyy miestä, niin mies usein tulkitsee sen niin, että nainen haluaa heti sänkyyn. Riippuu tietenkin miehestä, eivät kaikki todellakaan ajattele noin. Itselläni ei ole tapana heti sänkyyn hyppiä, mutta lähiaikoina kyllä muutamien treffien jälkeen harrastimme seksiä erään miehen kanssa. Minusta on hölmöä sekin, että jos naisen pitää "pihdata" vain siksi, ettei mies ajattelisi hänen olevan halpa ja helppo. Jos molemmat seksiä haluaa, niin miksi sitä pitäisi lykätä vain siksi, että se olisi moraalisempaa? No, tämä tapailemani mies muuttui seksin harrastamisen jälkeen, joten ilmeisesti kyse oli vain siitä, että hän halusi housuihini. Siihen olenkin pettynyt, luulin ihmistuntemukseni olevan hiukan parempi.

        Ehkä jonain päivänä sellainen mies tulee minunkin kohdalleni, jonka kanssa minun on mahdollista suunnitella yhteistä tulevaisuutta sitten kun on sen aika. Juuri nyt en jaksa olla enää kiinnostunut miehistä. En uskalla enkä halua enää ihastua. Liian monta vastoinkäymistä on tullut vastaan..


      • JJ.
        sinkkuilijatyttövaikkeihaluis kirjoitti:

        Väitän kyllä, ja luulen, että en ole ainoa, joka ajattelee näin, että aika vaikeaa sitä on tutustua miehiin arkipäivän jutuissa. Olen sosiaalinen ja tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa, mutta aloitteita miesten suhteen en kyllä tee. Silmäpeliä voin pitää, hymyillä ja hakeutua seuraan, sanoa vaikka "moi", mutta siitä enempään minusta ei ole. Sitäpaitsi varsinkin baarissa, jos nainen lähestyy miestä, niin mies usein tulkitsee sen niin, että nainen haluaa heti sänkyyn. Riippuu tietenkin miehestä, eivät kaikki todellakaan ajattele noin. Itselläni ei ole tapana heti sänkyyn hyppiä, mutta lähiaikoina kyllä muutamien treffien jälkeen harrastimme seksiä erään miehen kanssa. Minusta on hölmöä sekin, että jos naisen pitää "pihdata" vain siksi, ettei mies ajattelisi hänen olevan halpa ja helppo. Jos molemmat seksiä haluaa, niin miksi sitä pitäisi lykätä vain siksi, että se olisi moraalisempaa? No, tämä tapailemani mies muuttui seksin harrastamisen jälkeen, joten ilmeisesti kyse oli vain siitä, että hän halusi housuihini. Siihen olenkin pettynyt, luulin ihmistuntemukseni olevan hiukan parempi.

        Ehkä jonain päivänä sellainen mies tulee minunkin kohdalleni, jonka kanssa minun on mahdollista suunnitella yhteistä tulevaisuutta sitten kun on sen aika. Juuri nyt en jaksa olla enää kiinnostunut miehistä. En uskalla enkä halua enää ihastua. Liian monta vastoinkäymistä on tullut vastaan..

        Valitettavasti vielä nykyäänkin naiset pistää miesten harteille sen juttelemaan menemisen. Ei meistäkään ne pakit miltään kivalta tunnu. Toiset on ujoja, mutta yrittää silti pistää kaikkensa peliin. Jos kerran olet sosiaalinen ja tulet ihmisten kanssa toimeen, niin ei sulla luulisi olevan mitään vaikeuksia vaihtaa muutama sana jonkun miehen kanssa ihan jokapäiväisessä elämässä. Voin lyödä vaikka vetoa, ettei miehet ainakaan karkuun juokse jos kivannäköinen nainen tulee heille juttelemaan.

        Mitä nyt miesten juttuja olen lukenut, niin kyllä se vähän niin menee, että niitä alussa ns. pihtaavia naisia he pitävät parempina vaihtoehtoina seurusteluun. Selainen kiltti, pullantuoksuinen, ei yhdenillanjuttuja harrastanut nainen vie voiton kotiin siinä mielessä, ja niitä helposti antavia naisia ei oikein arvosteta. Mutta kun miehestä on kyse, niin kyllähän ne tilaisuudet käyttää hyväkseen. Itsekin sen tulit kokemaan tämän tapailemasi miehen kanssa.

        Mutta joo, jätä ne baarit joksikin aikaa pois kuvioista ja avaa silmäsi. Ole avoimempi, älä tuijota vaan yhtä miestyyppiä. Ehkäpä just se silmälasipäinen, normaali mies jossain, voisi haluta seurustella oikeasti kanssasi. Mieti omaa luonnettasi ja olemustasi.

        Mä olisin itse jo valmis rakastumaan ja seurustelemaan. Mutta tähän asti on tullut vaan pettymyksiä. Että kyllä te naisetkin osaatte olla sitoutumiskammoisia ja osaatte vetää sen maton jalkojen alta.


      • ulkopuolinen.
        JJ. kirjoitti:

        Valitettavasti vielä nykyäänkin naiset pistää miesten harteille sen juttelemaan menemisen. Ei meistäkään ne pakit miltään kivalta tunnu. Toiset on ujoja, mutta yrittää silti pistää kaikkensa peliin. Jos kerran olet sosiaalinen ja tulet ihmisten kanssa toimeen, niin ei sulla luulisi olevan mitään vaikeuksia vaihtaa muutama sana jonkun miehen kanssa ihan jokapäiväisessä elämässä. Voin lyödä vaikka vetoa, ettei miehet ainakaan karkuun juokse jos kivannäköinen nainen tulee heille juttelemaan.

        Mitä nyt miesten juttuja olen lukenut, niin kyllä se vähän niin menee, että niitä alussa ns. pihtaavia naisia he pitävät parempina vaihtoehtoina seurusteluun. Selainen kiltti, pullantuoksuinen, ei yhdenillanjuttuja harrastanut nainen vie voiton kotiin siinä mielessä, ja niitä helposti antavia naisia ei oikein arvosteta. Mutta kun miehestä on kyse, niin kyllähän ne tilaisuudet käyttää hyväkseen. Itsekin sen tulit kokemaan tämän tapailemasi miehen kanssa.

        Mutta joo, jätä ne baarit joksikin aikaa pois kuvioista ja avaa silmäsi. Ole avoimempi, älä tuijota vaan yhtä miestyyppiä. Ehkäpä just se silmälasipäinen, normaali mies jossain, voisi haluta seurustella oikeasti kanssasi. Mieti omaa luonnettasi ja olemustasi.

        Mä olisin itse jo valmis rakastumaan ja seurustelemaan. Mutta tähän asti on tullut vaan pettymyksiä. Että kyllä te naisetkin osaatte olla sitoutumiskammoisia ja osaatte vetää sen maton jalkojen alta.

        Kaikki miehet jotka harrastavat itse yhdenillan juttuja, ovat juuri sitä itse miksi toiset tuomitsevat (helppoja naisia ym). He tekevät itse myös sitä -aina. Kaksinaismoralismia. Naiset ei uskalla edes elää, mies saa tehdä mitä huvittaa?

        Joten boikotoikaa helppoja miehiä niinkuin he helppoja naisia... lähes kaikki miehet ovat helppoja muuten oikeastaan?

        Nuo neuvot että normaaliympäristössä pitäisi iskeä joku tai jutella -ei niissä tapaa silti välttämättä sitä oikeaa todellakaan. Kaikilla on kiirekin nykyään. On ihme jos niin käy. Miehet ei tule juttelemaan (ei uskalla) eikä naiset sitten kanssa. Ihan turha neuvo. Jos mies sukupuoli kerran tietää kaiken ja on olevinaan aina niin fiksu, niin siitä vaan sitten juttelemaan ihan itse. En ole missään nähnyt rohkeaa miestä.

        Silmälasipäinen ja normali mies ei kaikille käy, jos luonne on hukassa jossain väärissä arvoissa. Se mikä tuntuu hyvältä, ehkä sinnepäin. Väärän kanssa on turha kärsiä.


      • Anonyymi
        sinkkuilijatyttövaikkeihaluis kirjoitti:

        Väitän kyllä, ja luulen, että en ole ainoa, joka ajattelee näin, että aika vaikeaa sitä on tutustua miehiin arkipäivän jutuissa. Olen sosiaalinen ja tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa, mutta aloitteita miesten suhteen en kyllä tee. Silmäpeliä voin pitää, hymyillä ja hakeutua seuraan, sanoa vaikka "moi", mutta siitä enempään minusta ei ole. Sitäpaitsi varsinkin baarissa, jos nainen lähestyy miestä, niin mies usein tulkitsee sen niin, että nainen haluaa heti sänkyyn. Riippuu tietenkin miehestä, eivät kaikki todellakaan ajattele noin. Itselläni ei ole tapana heti sänkyyn hyppiä, mutta lähiaikoina kyllä muutamien treffien jälkeen harrastimme seksiä erään miehen kanssa. Minusta on hölmöä sekin, että jos naisen pitää "pihdata" vain siksi, ettei mies ajattelisi hänen olevan halpa ja helppo. Jos molemmat seksiä haluaa, niin miksi sitä pitäisi lykätä vain siksi, että se olisi moraalisempaa? No, tämä tapailemani mies muuttui seksin harrastamisen jälkeen, joten ilmeisesti kyse oli vain siitä, että hän halusi housuihini. Siihen olenkin pettynyt, luulin ihmistuntemukseni olevan hiukan parempi.

        Ehkä jonain päivänä sellainen mies tulee minunkin kohdalleni, jonka kanssa minun on mahdollista suunnitella yhteistä tulevaisuutta sitten kun on sen aika. Juuri nyt en jaksa olla enää kiinnostunut miehistä. En uskalla enkä halua enää ihastua. Liian monta vastoinkäymistä on tullut vastaan..

        Voin kyllä hyvin samaistua kirjoituksiisi. Tuskin ikinä uskallan enää edes toivoa saavani rehellistä miestä elämääni.


      • Anonyymi
        sinkkuilijatyttövaikkeihaluis kirjoitti:

        Väitän kyllä, ja luulen, että en ole ainoa, joka ajattelee näin, että aika vaikeaa sitä on tutustua miehiin arkipäivän jutuissa. Olen sosiaalinen ja tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa, mutta aloitteita miesten suhteen en kyllä tee. Silmäpeliä voin pitää, hymyillä ja hakeutua seuraan, sanoa vaikka "moi", mutta siitä enempään minusta ei ole. Sitäpaitsi varsinkin baarissa, jos nainen lähestyy miestä, niin mies usein tulkitsee sen niin, että nainen haluaa heti sänkyyn. Riippuu tietenkin miehestä, eivät kaikki todellakaan ajattele noin. Itselläni ei ole tapana heti sänkyyn hyppiä, mutta lähiaikoina kyllä muutamien treffien jälkeen harrastimme seksiä erään miehen kanssa. Minusta on hölmöä sekin, että jos naisen pitää "pihdata" vain siksi, ettei mies ajattelisi hänen olevan halpa ja helppo. Jos molemmat seksiä haluaa, niin miksi sitä pitäisi lykätä vain siksi, että se olisi moraalisempaa? No, tämä tapailemani mies muuttui seksin harrastamisen jälkeen, joten ilmeisesti kyse oli vain siitä, että hän halusi housuihini. Siihen olenkin pettynyt, luulin ihmistuntemukseni olevan hiukan parempi.

        Ehkä jonain päivänä sellainen mies tulee minunkin kohdalleni, jonka kanssa minun on mahdollista suunnitella yhteistä tulevaisuutta sitten kun on sen aika. Juuri nyt en jaksa olla enää kiinnostunut miehistä. En uskalla enkä halua enää ihastua. Liian monta vastoinkäymistä on tullut vastaan..

        Heitin just panoni ulos. Se nukahti. Katoin sen puhelinta. Se oli laittanu päivällä jollekin nAiselle instas ett haluu tutustua.


    • minullakin

      ..mutta päätin sitten vain jatkaa eteenpäin, en suostunut antamaan periksi. Tuli kyllä ennen sitä aiemmin juuri samankaltainen ajanjakso jonka kuvailit itselläsikin just olevan mutta viimeisimmän miehen jätettyä minut niin en mennytkään itkemään piiloon vaan lähdin "baanalle". Meni muutama kk ja aloin seurustelemaan kivan miehen kanssa :) Joten tsemppiä, älä lannistu!! Ja kun löydät sitten jonkun niin uskalla taas luottaa..

    • pyörin myös minä:(

      Niin eli olen sua (alkup.kirjoittajaa)kolme vuotta nuorempi, mutta oli aivan kuin olis omaa tekstiään lukenut kun luin kirjoituksiasi.Onneksi meitä "pakkosinkkuja" on useita...tai no onneksi ja onneksi.

      Tiedän ihastuvani ja hakevani vain tietynlaisia miehiä ja myöskin lähinnä baareista.Tosin olen käynyt muutamilla treffeillä ilman baarissa tapaamista,mutta miehet osoittautuivat kokemattomiksi,epätoivoisiksi naisiin ripustautujiksi(jota en todellakaan halua),tosin olemme pysyneet kavereina :)siispä päätin ottaaa toisenlaisen asenteen miesten suhteen (unohtaa rentut ja ripustautujat)ja baarissa käskin renttujen painua....niinpä juttelin erään todella mukavan ikäiseni jannun kanssa,joka tuntui osaavan arvostaa naisia ja sai minulle todella hyvän olon.Olin myyty ;) no olemme nyt tapailleet(lähinnä viikonloppuisin,koska hlö on armeijassa)tässä jonkin aikaa ja harrastimme myös seksiä.Kuitenkin en kuule tästä ihmisestä MITÄÄN ennen viikonloppua ja silloinkin olen saanut hänet valehtelusta kiinni jne jne.Joten nyt olen taas samassa jamassa kuin ennen.:( eli sain jälleen niellä ihastukseni.)

      Minullakin on takana NIIN MONIA,SIIS LUKUISIA pettymyksia, että olen kai jotenkin jo turtunut kun ei jaksa välittää mistään, vaikka luu tuli jälleen kurkkuun.Ystäväni ihmettelee sinnikkyyttäni, mutta ei voi jäädä nurkkaan itkemään.Life goes on,mutta pitää myöntää,että katkeruuden maku alkaa maistua pikkuhiljaa ja muuttaa minua vittumaiseksi akaksi.:(

      Mutta, Woimia sinulle ja toivotaan että joskus meitäkin Herra Onni joskus potkii!!

    • herkkäuskoinen

      No tunne on molemminpuoleinen, itse olen pettynyt naisiin monesti ja niinpä olenkin sinkkumies...Ei ne naisetkaan aina tee samaa mitä sanovat ja aikovat vaan osaavat kieroilla, juonitella, valehdella ja syöttää sontaa suun täydeltä, mikä ei näin jälestäpäin miettien maistunut ollenkaa hyvältä!!

    • Arjadne

      Voin kuvitella, että luottamus menee, kun nuorena joutuu kohtaamaan vastoinkäymisiä hakiessa pysyvää parisuhdetta ja koko ajan menee mäkeen. Oletko ajatellut, että toistat samaa virhettä parin valinnassa. Jos koitat toimia toisin, että mietit kenen kanssa se pysyvä suhde onnistuisi niin miettiset kenen kanssa yrittäisit. Tietenkin se tunne on jotain ja siihen kannattaa uskoa. Mutta kuitenkin omia tapoja ja tottumuksia voisi yrittää muuttaa toiseen suuntaan ja siten löytää toisenlaisia löytöjä.

      Minusta sinun tärkein ja ihailtavain ominaisuus on se, että annat avoimesti sen mikä sinusta on jotain, jos joku käyttää hyväkseen sitä osaa sinusta on se hänen virheensä ei sinun, yritä jatkaa etsimistä säilyttäen itsesi parhaat ominaisuudet ja varmasti löydät hänet, joka on sinun arvoisesi.

      • -

        Joo ei parane baareista miestä etsiä. Baarijannut on oma lukunsa, ei sieltä mitään vakavaa parisuhdetta saa. Aikoinaan kun nuorena päälle parikymppisenä kävin baareissa, treffejä kyllä tuli, mutta ehkä nelisen kertaa yhtä ihmistä näki. Semmoset ukot kannattaa unohtaa ja toivoa, että se elämänkumppani löytyisi vaikka pururadalta. Vielä nytkin päälle kolmikymppisenä olen sinkku, kun ei mistään vaan näytä tulevan mistä, joka olisi tosissaan kanssani. Seuraavaksi aion kokeilla vaikka nettitreffejä,opiskelua, harrastuksia tms. Baareissa en ole enään moniin vuosiin käynyt ja tuskinpa menenkään. Pettynyt olen myös minä, mutta aika parantaa haavat. Aion keskittyä johonkin muuhun nyt elämässä, ehkä se vasta nelissäkymmenissä onnaa mun kohdalla....mene ja tiedä !


    • Täysinkypsä

      En luota minäkään enkä aiokaan enää. Todella iso kivi luiskahti pois harteilta tehtyäni tuon päätöksen. Elämä on niin paljon helpompaa, kun saa luottaa omaan itseensä ja ystäviin. Joka kerta kun olen kokenut suurinta onnea ja rakentavia kokemuksia, ne ovat liittyneet omaan tekemiseen ja ystävien kanssa olemiseen. Joka kerta kun olen ollut todella haavoilla ja ajautunut todella kammottaviin vastoinkäymisiin vuosien uudelleenrakentamisineen, se on johtunut luottamuksesta miehiin. Enää ei tarvitse sietää ainuttakaan onneni estäjää ja alaslyttääjää.

      Mistä kokemukseni sitten johtuvat? Miksi koen onnea sinkkuna ja onnettomuutta parisuhteessa? Luulen yhden syyn olevan se, että parisuhdetta lähestytään Suomessa jotenkin täysin väärällä tavalla. Liikaa sitä käytetään lähinnä hyödykkeenä, onnen ja rakkauden automaattina, johon MINULLA ON OIKEUS!!!!!!!!!! Jos vertaa asennetta ystävyyssuhteisiin, ero on raju. Ystäviltä ei vaadita, heitä rakastetaan ja kunnioitetaan ja samaa saa takaisin.

      • Eletääneikälupiakysellä

        Ihan loistava kirjoitus! 😊


      • mites.senymenikää

        Ei valitettavasti pidä paikkaansa minun kohdallani. Olen panostanut aikoinaan kaikkeni juuri ystävyyssuhteisiin vain tajutakseni vuosia väärinymmärretyksi tai jopa välinpitämättömästi noteeratuksi. Olen antanut pakkeja kauniille ja rohkeille miehille, koska olen halunnut ruokkia ystävyyssuhteitani. Heille taas miehet ovat olleet suurin onnen lähde ja investoinnin kohde. Ironisesti viereeni jäi sitten kaikesta huolimatta mies.


    • Haista.p.ska

      Kyllä itse täydellisyys tämä aloittaja

    • kysynpävaa

      Käy joskus vapaitten suuntien kokouksessa, sieltä voi löytyä rehellisiä ja aitoja ihmisiä.

    • Lilankukka1234

      Tuo on kyllä totta. Miehiin ei voi luotaa. Ne lupaa ja sitten valehtelee.

    • Toinensinkkuilija

      Täällä eräs sinkkuilija jätkä pohtii tasan samaa. Ei vaan miesten vaa tuntuu olevan ihan kummassakin sukupuolessa omat vikansa. Mennyt pelkäksi pelailuksi parisuhteet, tunteet, ym. ihan kumminkin päin. Ite huomannu että about kaikki odottaa nopeaa lähestymistä ja heti tapahtuvaa iskemistä, puolin ja toisin. Jos haluaa edetä hitaasti ja hakea jotain aitoa yhteyttä ja tuttavuutta ennen mitään häntäheikkeilyä ja petihommia, on kuin puhuis vierasta kieltä. Länsimainen parisuhdekulttuuri vaan nyt tuntuu olevan täysin pilalla ja niin pinnallinen kun vaa olla ja saattaa, ite en koskaan aio seurustella enää

    • Anonyymi

      Akkani on pettänyt minua vuosia kännikavereiden kanssa, Mitä minun tästä pitäisi ajatella. Nuoruus meni ja voisin lapset, maksoin elintason ja tuo vain petti uudelleen ja uudelleen. Kun lapset ovat aikuisia, katoan ihmisiltä lopullisesti. Olen menettänyt uskon ihmisiin ylipäätään. Niin miehiin kuin naisiin.

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä. Elämäni rakkaus olikin horo.
        Jos täällä on kaunis, älykäs, urheilullinen, sydämmellinen ja luotettava nainen vielä minua varten, mielelläni haluan tutustua. Saat olla "baarin kaunein nainen", pystyn kyllä elämään sen kanssa.😀

        Sporttimies at protonmail dot com


    • Anonyymi

      Itse otan miehiltä vaan seksiä.

    • Anonyymi

      Se on hyvä pidä tuo. Asenne on oikea...

      • Anonyymi

        Aloitus on jostain vuodelta 2014. Kirjoittaja tuskin ajattelee kuten vuosikymmen sitten. Tuli vaan sivusta mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on jostain vuodelta 2014. Kirjoittaja tuskin ajattelee kuten vuosikymmen sitten. Tuli vaan sivusta mieleen.

        Korjaus, sehän olikin 2006 vuodelta, kurkkasin, aloittaja saattaa olla kuollut. On todella outoa että vastailette näihin kuin kirjoittaja olisi edelleen paikalla. Kukaan ei vietä täällä 15v, se on varma.


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on.

    • Anonyymi

      Eikö se pitänyt mennä että mies vain ihastuisi ja katsoisi sinua silmiin?

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on taas päinvastainen...todella vaikeaa enää luottaa naisiin. Käyttäneet lähinnä hyväksi kilttiä luonnettani, olen kyllä "karski" mies, mutta sisältä herkkä...olen aina omannut hyvän käyttäytymisen muita kohtaan, ollut ahkera töissä, silti kaksi pitkää parisuhdetta mennyt huonosti. Sanon kyllä omat mielipiteeni, mutta teen sen kunnioittaen toista, olen tunneälykäs ja se on samalla vahvuus ja heikkous...olen sitkeä enkä anna ensimmäisenä periksi mutta myös otan herkästi itseeni kun koen vääryyttä. En ole virheetön enkä vaadi sitä toisilta mutta ihmiset ovat muuttuneet todella "kylmiksi". Välillä en ymmärrä sitä. En tiedä onko rakkautta olemassa koska olen pettynyt niin katkerasti monta kertaa, mutta periksi en anna sen edessä.

      Hyvää kesää kaikille!

    • Anonyymi

      Joo ei kannata. Olet oivaltanut. Yksin parempi.

      • Anonyymi

        Tämän todennut monesti itsekin. Hyviä naisia on varmaan olemassa, mut niitä ei riitä kaikille, minullekaan, koska pettymyksiä on riittänyt ja ihan kaikkeen en enää lämpene. Sen elämä jo opettanut.


    • Anonyymi

      Aloitus on ajalta 2006 mutta ajatukseni on samat kirjoittajan kanssa. Missä ne kunnon miehet oikein luuraa? En sano etteikö naisissa, jopa minussa, ole jotain vikoja. En ole täydellinen. Mutta en ymmärrä miksi rehellisyys on niin vaikeaa muutamille.

      • Anonyymi

        Itse olen luonteeltani huippu mutta ulkonäköä ei sitten yhtään suotu, joten en kelpaa kunnon mieheksi kovinkaan monelle naiselle. Ja en sano tätä surkutellakseni, vaan pyrin olemaan muutenkin realisti.
        Mitkä ovat sinun vaatimukset miehen suhteen?


    • Anonyymi

      Ajaton alotus, vaikka ajat on muuttuneet. Voi pojat, mitähän tohonkin nyt sanois. Ongelma lienee siinä, että monet on niin ääripäitä vai onko? Totisia torvensoittajia tai hulivilihummelipoikia, rappioalkoholisteja tai tiukkapipo absolutisteja jne.

    • Anonyymi

      Käytän miehiä vaan seksiin ja muuten hyödyksi. Ninenv44

    • Anonyymi

      Haluavat vain seeeex seeeex sex. Ei muuta. Uskokaa jo.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe