Meidän viisiviikkoinen poikamme aloittaa itkeskelyn tissillä usein iltaisin. Haluaa tissiä, alkaa imemään joskus heti, toisinaan pienoisen raivoamisen jälkeen. Joka tapauksessa imemisen lomassa on lähes jatkuvaa itkua,sohimista käsillä ja kiukkuisuutta mutta syömistä haluaa vain jatkaa. Maitoa tulee ihan samalla tavoin kuin muinakin aikoina ja muutoinkin syöminen rinnalta on aivan normaalia aamuisin, päivällä ja myös yöllä.
Itku ja raivoaminen yleensä loppuu kun nostan pois tissiltä. Syöntiä sitten jatketaan kunhan on rauhoituttu.
Tätä itkua ja kiukkua jatkuu jonkun aikaa myöhäisillasta ja sitten syödäänkin ihan normaalisti ja mennään nukkumaan (n. klo 24-01).
Onko kellään kokemusta tällaisesta? Auttakaa ihmeessä jos jotain konstia tiedätte. Koliikkia olen epäillyt, mutta kun tämä ei toistu joka ilta. Olisiko sitten kyseessä vatsanpurut? Ihmetyttää vain miksi ne vain iltaisin tulevat ja juuri tissillä?
Itkeskely tissillä
5
631
Vastaukset
- second
täällä, juuri iltaisin raivotaan tissillä! Joskus voi olla päiviä että ei taas raivotakkaan. Olen laittanut väsymyksen piikkiin, koska usein vauva nukahtaa heti pian syötön jälkeen.
- täällä
Meillä kuusiviikkoinen poikavauva. Olen laittanut merkille että raivoamiset johtuu juuri niistä vatsavaivoista. Yleensä tulee samalla ilmaa ulos tai kakka. Syöminen kyllä onnistuu vaikka raivoaakin. Samaan aikaan meillä mennään yöunille ja syödään koko ilta 1-1.5h välein iltapäivä viidestä lähtien. Eikä meillä nukuta syömisten välillä kuin ~10min...aliksi yritettiin nukkumaan, muttei siitä tule kuin raivoa ja luulinkin että iltatissiraivot johtuu yliväsyneisyydestä, mutta kun niitä ei aina ole...
- meilläkin 5-viikkoisella
Menee ohi kyllä! Vaihtele imetysasentoa ja katso, ettei pääse ilmaa masuun. Meillä etenkin illansuussa oli tuollaista - yöllä taas ei kiukuteltu yhtään.
- auttoi
kun pidin kädestä kiinni ja silittelin päästä niin loppui turhat huitomiset.. ja tissille vasta kun vauva on ihan rauhoittunut eikä itkeskele niin syöminen onnistuu paremmin..
- Omppu
Laittakaa googleen hakusanaksi rintaraivarit! Siellä oli tekstiä kuin suoraan meidän elämästä ja apuakin löytyi! Kyllä se siitä! Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750