Solisluut kuuluu

törröttää kauniisti

Tiedoksi vain, että jos solisluusi eivät erotu kauniisti esiin tulemalla ja törröttämällä, olet liian lihava. Monet miehet jumaloivat naisia, joilla solisluut paistavat kauniina jopa puseroiden läpi. Ai jos minäkin saisin joskus laihdutettua ne näkyviin!

11

4313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yozoboss

Joo, täällä normaalipainoisellakin solisluut näkyvät selvästi, myös ne pienet luupallurat olkapään vieressä. Mutta ei se vielä mitään jumalointia takaa! (Fiksut miehet jumaloivat lahjakkaita naisia...joilla ulkonäkökin on kuosissa.)

• takkutukka88

Itse en ainakaan vielä missään vaiheessa huomannut tai tavannut sellaista naista, joka ihannoisi naista jolla luut törröttävät ikävästi, enkä itsekään pidä sitä niin kauniina...

• =)=)=)

Mä oonkin vähän miettinyt että kuuluuko solisluiden näkyä. Mulla ne on alkanut törröttää ja samoin kaulan luut näkyvät kun päätä kääntää. Selkärankakin pikkuisen näkyy. Ei se kuitenkaan mun mielestä mitenkään rumaa oo. Sormetkin näyttää tosi ihanilta kun ovat pitkät ja luiden muodot erottuvat. Ihan normaalipainoinen kuitenkin oon 171cm/60kg.

• paikkaansa
        =)=)=) kirjoitti:

Mä oonkin vähän miettinyt että kuuluuko solisluiden näkyä. Mulla ne on alkanut törröttää ja samoin kaulan luut näkyvät kun päätä kääntää. Selkärankakin pikkuisen näkyy. Ei se kuitenkaan mun mielestä mitenkään rumaa oo. Sormetkin näyttää tosi ihanilta kun ovat pitkät ja luiden muodot erottuvat. Ihan normaalipainoinen kuitenkin oon 171cm/60kg.

Itse olen ylipainoinen 175/95 ja silti solisluuni erottuvat ja kaulan luut erottuvat kun käännän päätäni. Joten tämä teoria on ihan väärä.

• idiootti-palsta
        paikkaansa kirjoitti:

Itse olen ylipainoinen 175/95 ja silti solisluuni erottuvat ja kaulan luut erottuvat kun käännän päätäni. Joten tämä teoria on ihan väärä.

kaulassa ollenkaan luita. Voi minua, olenko epänormaali? Niskassa vain. Auttakaa! Menenkö lääkäriin jo tänään vai voinko odottaa huomiseen?

• ;) :) :)
        idiootti-palsta kirjoitti:

kaulassa ollenkaan luita. Voi minua, olenko epänormaali? Niskassa vain. Auttakaa! Menenkö lääkäriin jo tänään vai voinko odottaa huomiseen?

Minulla ei ole selässä luita ollenkaan. Sen takia olenkin valinnut tämän palstan, koska päästä alaspäin on kaikki tipahtanut housuihin, mutta täällä se on vain etu. Täällä ei aivoja tarvita ;)

• palstaa,
        ;) :) :) kirjoitti:

Minulla ei ole selässä luita ollenkaan. Sen takia olenkin valinnut tämän palstan, koska päästä alaspäin on kaikki tipahtanut housuihin, mutta täällä se on vain etu. Täällä ei aivoja tarvita ;)

jos täällä kuitenkin olet. Jos ei miellytä, ei täydy roikkua täällä. Mutta kun kerta tänne kirjoittelette, tarkoittaa se sitä, että tämä on mielestänne kiinnostava paikka:)

• ;) :) :)
        palstaa, kirjoitti:

jos täällä kuitenkin olet. Jos ei miellytä, ei täydy roikkua täällä. Mutta kun kerta tänne kirjoittelette, tarkoittaa se sitä, että tämä on mielestänne kiinnostava paikka:)

Enhän minä haukukaan. Ymmärsit ihan väärin. Kerroin vain, miksi olen valinnut tämän palstan. Ja varmaan moni muukin saman asian takia. Täällä ei aivoja tarvita edelleenkään.

• paras huumori on tahatonta
        palstaa, kirjoitti:

varmaan miellyttää tämä palsta juuri sen täydellisen idioottimaisuuden takia. Eihän tuo edellinenkään nimimerkki palstaa haukkunut. Tämä on parempi kuin mikään vitsipalsta. Minä ainakin käyn täällä melkein päivittäin rentoutuakseni ja saadakseni nauraa oikein sydämeni pohjasta. Jatkakaa vain samaan tyyliin. Nuo "kaulaluut"jotka näkyvät päätä kääntäessä olivat taas parasta pitkään aikaan.

• myös hauska
        paras huumori on tahatonta kirjoitti:

varmaan miellyttää tämä palsta juuri sen täydellisen idioottimaisuuden takia. Eihän tuo edellinenkään nimimerkki palstaa haukkunut. Tämä on parempi kuin mikään vitsipalsta. Minä ainakin käyn täällä melkein päivittäin rentoutuakseni ja saadakseni nauraa oikein sydämeni pohjasta. Jatkakaa vain samaan tyyliin. Nuo "kaulaluut"jotka näkyvät päätä kääntäessä olivat taas parasta pitkään aikaan.

heittää epämääräisiä vihjauksia siitä, että lihavuus ei olisikaan kaunista ja kaikki lihavat eivät elä upeata, ihanaa elämää.

Silloin saa kaikki laardikasat puhisemaan paksut posket punaisena ja käsivarret hyllyen kirjoittamaan myrkkynuolimaisia vastauksiaan.

Kenelläkään hoikalla, joka kehtaa epäillä lihavien kauneutta, viehättävyyttä ja ylivertaisuutta ei ole elämää, ei parisuhdetta. Heidän älykkyysosamääränsä on ylimmillään kehitysvammaisen tasolla.

Ja ennen kaikkea normaalipainoinen ei voi olla SISÄISESTI KAUNIS!

Sisäisen kauneuden verrainnollisuus painoon on ilmeinen. Kuta enemmän ihonalaista ihraa, sitä syvällisempää sisäistä kauneutta... koska sitä syvemmällähän se on.

• ....

JOS SOLISLUUT TÖRRÖTTÄÄ NIIN ON ALIPAINOINEN!!
      Eivät saa missään nimessä "törröttää", kuten eivät mitkään muutkaan luut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6923
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4870
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      20
      2829
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      56
      2617
    Aihe