onko kalamies OIKEASTI kiinnostunut?...jos kerta ovat niin empaattisia ihmisiä.Tämä tieto auttaisi paljon!
mistä
9
1435
Vastaukset
- tiedä
Mistä sen tietää? Ei millään muulla tavalla kun kysymällä. Mutta ei Kalat itsekään aina tiedä kenestä ovat oikeasti kiinnostuneita ja kenestä eivät.
- juuri
oonkin huomannut. Kalat eivät tiedä yhtään mitään, siksi kysyinkin.
Heh, olenpa tyhmä. Kalathan eivät tiedä tähän vastausta ainakaan, koska he eivät tiedä mistään... - sulle tässä
juuri kirjoitti:
Heh, olenpa tyhmä. Kalathan eivät tiedä tähän vastausta ainakaan, koska he eivät tiedä mistään...kalamiehenä voi sanoa, senpä ootkin huomannut että kalamies ei ole susta kiinnostunut jos mitään ei tapahdu eikä merkkejä sinua kohtaan ole ,mutta jos hän kiinnostuu niin sen tulet kyllä huomaamaan
- MITÄS
sulle tässä kirjoitti:
kalamiehenä voi sanoa, senpä ootkin huomannut että kalamies ei ole susta kiinnostunut jos mitään ei tapahdu eikä merkkejä sinua kohtaan ole ,mutta jos hän kiinnostuu niin sen tulet kyllä huomaamaan
kalamies silloin tekee jos on kiinnostunut???
- kalamiehestä
MITÄS kirjoitti:
kalamies silloin tekee jos on kiinnostunut???
jos kalatmies kiinnostuu,hän katsoo sinua suoraan silmiin ja on varmasti jonkin verran ujo joten hymyilee.Kalatmiestä ei kannata lähestyä "heti iholle" tyylillä vaan jutustellen niitä näitä.Kalat arvostaa aitoutta yli kaiken joten ole ihan oma itsesi.
Kalat ei välttämättä tee aloitetta varsinkaan jos ovat todella kiinnostuneita vaan sinun pitää hienovaraisesti itse tehdä aloite ja osoittaa että pidät hänestä.Mikäli kalat sinua lähestyy ja viihtyy seurassasi,on se varma merkki kiinnostuksesta.
Aito ihminen joka ei ole sellainen kova ääninen "minä olen tässä" vetoaa kalaan. - voin
juuri kirjoitti:
Heh, olenpa tyhmä. Kalathan eivät tiedä tähän vastausta ainakaan, koska he eivät tiedä mistään...antaa tulkinta apua.. Itse ainakin tiedän sen,että kun väitän etten tiedä, tiedän varmasti.. Ilme kertoo loput..=D Minusta ainakin on hyvin helppo huomata olenko vaivautunut vai jotain ihan muuta..
- tulkinta-avusta :D
voin kirjoitti:
antaa tulkinta apua.. Itse ainakin tiedän sen,että kun väitän etten tiedä, tiedän varmasti.. Ilme kertoo loput..=D Minusta ainakin on hyvin helppo huomata olenko vaivautunut vai jotain ihan muuta..
Eli tiedät sen, että kun väität ja tiedät ettet tiedä, tiedät varmasti ;) Tämä tyttö tippui jo kelkasta eikä tosiaan tiedä miten kalamies kiinnostuksensa osoittaa tai miten sen eroittaa kalan empaattisen luonteen lomasta :D
- taholta.
kalamiehestä kirjoitti:
jos kalatmies kiinnostuu,hän katsoo sinua suoraan silmiin ja on varmasti jonkin verran ujo joten hymyilee.Kalatmiestä ei kannata lähestyä "heti iholle" tyylillä vaan jutustellen niitä näitä.Kalat arvostaa aitoutta yli kaiken joten ole ihan oma itsesi.
Kalat ei välttämättä tee aloitetta varsinkaan jos ovat todella kiinnostuneita vaan sinun pitää hienovaraisesti itse tehdä aloite ja osoittaa että pidät hänestä.Mikäli kalat sinua lähestyy ja viihtyy seurassasi,on se varma merkki kiinnostuksesta.
Aito ihminen joka ei ole sellainen kova ääninen "minä olen tässä" vetoaa kalaan.Pelastit päiväni!
Jos silmiin katsominen on kiinnostuksen merkki, niin onpa melkoinen määrä miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita. Tänäkin aamuna olen ehtinyt kokea noita silmiinkatsomisia jo lukuisia, myös parin kalan...
- esteenä.
mahtanet tarkoittaa tuolla oikealla kiinnostumisella. :)
Minuun pari kalamiestä on ottanut ja pitänyt yhteyksiä esim. puhelimella ja tekstiviestittämällä ilman, että olisi itse tarvinnut tehdä mitään asian eteen.
Ja selvällä suomenkielellä Kalat ovat tuntemuksensa ilmaisseet.
Ei heidän empaattisuutensa ole toiminut minkäänlaisena jarruna tai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989