Eli suunnitelmissa on edelleenkin ajaa euroopassa jonkinlainen lenkki joka olisi pituudeltaan n.4500-7000 km. Tällä hetkellä näyttää siltä, että
menisimme Superfast ferriestillä Hangosta Rostockiin se maksaisi 80€ suunta. Rostockista suuntaisimme Belgiaan ja Hollantiin sieltä sitten Ranskaan. Tämä olisi alustava suunnitelma. Itseäni kiinnostaisi käydä myös aika idässä eli ehkä jossain Kroatia/Slovenia/Unkari akselilla tai mahdollisesti kaikissa niissä. Mutta sen näkee sitten kun on jo takana "paljon" kilometrejä eli fiiliksien mukaan mentäisiin. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että matkaan olisi itseni lisäksi lähdössä ainakin yksi ja 1 polkee ainakin osan matkasta ja 1 lähtee jos ei kesällä ole muita suunnitelmia. Lähtisimme reissuun näillä näkymin juhannuksen jälkeen ja matka kestäisi jotain 2 kk. Ja kaiken kaikkiaan lopulliset suunnitelmathan tapahtuvat vasta paikan päällä. Päivävauhti jotain 60-160km. vaihtelee korkeuseroista ym.
Eli jos itseäsi kiinnostaisi lähteä mukaan tai olet jo joskus suunnitellut tämä tyylistä polkupyöräreissua niin ota yhteyttä! emme ole mitään ammattilaisia, tai minä ainakaan!
[email protected]
pyöräillen euroopan ympäri! uutta infoa!
4
374
Vastaukset
- rane
..kannattaa "ilmoittaa" asiasta fillari-lehden keskustelupalstalla, siellä on varmasti innokkaita lähtijöitä. www.fillari-lehti.fi > keskustelu. Itse en valitettavasti pääse mukaan vielä tänä kesänä ainankaan, koulu on vielä vähän kesken.
- biketeamnet
Olen mä sielläkin ilmoitellut mutta sieltä suunnalta ei ole löytynyt innostusta yhtään... varmaan mä voisin vielä yhden ilmoituksen sinnekin laittaa.
- Kävellen
jossa vietän koko kevään on ainakin aivan surkeat pyôräilymahdollisuudet. Minkäänlaisia pyôräteitä ei ole ja kaistapäisesti ajavien autoilijoiden seassa huonokuntoisilla teillä pyôräileminen on silkkaa hulluutta. Olen ollut Bratislavassa ja muualla Slovakiassa nyt kuukauden, ja olen nähnyt vain muutamia pyôr. koko aikana -kukaan ei viitsi eikä uskalla.
Onnea silti matkaan!- Biketeamnet
Kiitoksia erittäin paljon vinkistä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708