pyöräillen euroopan ympäri! uutta infoa!

Eli suunnitelmissa on edelleenkin ajaa euroopassa jonkinlainen lenkki joka olisi pituudeltaan n.4500-7000 km. Tällä hetkellä näyttää siltä, että
menisimme Superfast ferriestillä Hangosta Rostockiin se maksaisi 80€ suunta. Rostockista suuntaisimme Belgiaan ja Hollantiin sieltä sitten Ranskaan. Tämä olisi alustava suunnitelma. Itseäni kiinnostaisi käydä myös aika idässä eli ehkä jossain Kroatia/Slovenia/Unkari akselilla tai mahdollisesti kaikissa niissä. Mutta sen näkee sitten kun on jo takana "paljon" kilometrejä eli fiiliksien mukaan mentäisiin. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että matkaan olisi itseni lisäksi lähdössä ainakin yksi ja 1 polkee ainakin osan matkasta ja 1 lähtee jos ei kesällä ole muita suunnitelmia. Lähtisimme reissuun näillä näkymin juhannuksen jälkeen ja matka kestäisi jotain 2 kk. Ja kaiken kaikkiaan lopulliset suunnitelmathan tapahtuvat vasta paikan päällä. Päivävauhti jotain 60-160km. vaihtelee korkeuseroista ym.

Eli jos itseäsi kiinnostaisi lähteä mukaan tai olet jo joskus suunnitellut tämä tyylistä polkupyöräreissua niin ota yhteyttä! emme ole mitään ammattilaisia, tai minä ainakaan!
[email protected]

4

513

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane

..kannattaa "ilmoittaa" asiasta fillari-lehden keskustelupalstalla, siellä on varmasti innokkaita lähtijöitä. www.fillari-lehti.fi > keskustelu. Itse en valitettavasti pääse mukaan vielä tänä kesänä ainankaan, koulu on vielä vähän kesken.

• biketeamnet

Olen mä sielläkin ilmoitellut mutta sieltä suunnalta ei ole löytynyt innostusta yhtään... varmaan mä voisin vielä yhden ilmoituksen sinnekin laittaa.

• Kävellen

jossa vietän koko kevään on ainakin aivan surkeat pyôräilymahdollisuudet. Minkäänlaisia pyôräteitä ei ole ja kaistapäisesti ajavien autoilijoiden seassa huonokuntoisilla teillä pyôräileminen on silkkaa hulluutta. Olen ollut Bratislavassa ja muualla Slovakiassa nyt kuukauden, ja olen nähnyt vain muutamia pyôr. koko aikana -kukaan ei viitsi eikä uskalla.
      Onnea silti matkaan!

• Biketeamnet

Kiitoksia erittäin paljon vinkistä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1178
    2. 70
      1111
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      868
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      761
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      713
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      648
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe