Millaisia keinoja olette kehittäneet tämän karvoituksen häivyttämiseen?
Itse olen lukenut jostain, että teatterimeikeillä voisi yrittää häivyttää parran varjoa ensin sinisen sävyllä ja siitä sitten oranssiin päin ja näin saada aikaan pohja, joka peittää parran varjon ja antaa luonnollisen pohjan.
Itse olen käyttänyt pohjana vain hyvin peittävää meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmää, mutta tällä tavalla on hieman vaikeaa saada aikaan ns. kevyttä, luonnollista ja huomaamatonta jälkeä.
Parran peittäminen meikillä?
8
1594
Vastaukset
- sinulla on
varsinkin jos sinulla on voimakas parrankasvu, meikkaaminen on parasta tehdä vasta parranajon jälkeen, kuitenkin on hyvä muistaa realiteetit - sinusta ei koskaan voi tehdä meikkamalla kuultavaihoista hehkeän kesäheinämäistä neitokaista, sellaista elämä on miehenä
- AnnaTV_hki
Kokeileppas taputella huulipunaa tummimman partavarjon alueella ja siihen hyvä meikkivoide päälle. Toimii hyvin vaikka meikkausvasheessa näyttää kamalalta.
- ,,,,,,,,,,,,,
Vielä pieni vinkki, jota kaikki eivät muista. Kun parran varjon joutuu peittämään paksulla meikillä, ÄLÄ RAAVI kasvojasi, vaikka se paksu meikki kutiaa hikoillessa. Joka sormenvetäisyllä iho paljastuu alta ja sitten onkin kamalan näköinen.
- ...vielä...
jonakin päivänä opin ymmärtämään miksi tiitit jotka eivät koskaan kuitenkaan kasvata partaa eivät käy laseroimassa tummia karvojaan pois.
...Tai sitten en.- ei ole rahaa
Tuo laserepilointi on niin kallista lystiä, ettei kaikilla ole varaa pistää tuhansia euroja parran poistamiseen. Testosteronin vaikuttaessa joudutaan parta polttamaan moneen kertaan. Kymmenen hoitokertaa ei välttämättä riitä.
- lisäksi vielä
ei ole rahaa kirjoitti:
Tuo laserepilointi on niin kallista lystiä, ettei kaikilla ole varaa pistää tuhansia euroja parran poistamiseen. Testosteronin vaikuttaessa joudutaan parta polttamaan moneen kertaan. Kymmenen hoitokertaa ei välttämättä riitä.
Kun lähimpään laaserointipaikkaan on etäisyyttä kuutisensataa kilometriä, niin matkakulut kasvattavat kulut helposti kaksinkertaisiksi ja aiheuttavat sen, että yhteen laaserointiin pitää varata liki vuorokausi aikaa.
- Tytyli
lisäksi vielä kirjoitti:
Kun lähimpään laaserointipaikkaan on etäisyyttä kuutisensataa kilometriä, niin matkakulut kasvattavat kulut helposti kaksinkertaisiksi ja aiheuttavat sen, että yhteen laaserointiin pitää varata liki vuorokausi aikaa.
Voihan sillä puolisollakin olla sanansa sanottavana, jos ei oma omatunto muuten
estä "tuhlaamasta" perheen rahoja... - yksi nainen
Tytyli kirjoitti:
Voihan sillä puolisollakin olla sanansa sanottavana, jos ei oma omatunto muuten
estä "tuhlaamasta" perheen rahoja......joo. Parta pois kiirusti, mielellään pysyvästi. Ei mitään piikkisikaa ole kiva pussailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078