Parran peittäminen meikillä?

Titix

Millaisia keinoja olette kehittäneet tämän karvoituksen häivyttämiseen?

Itse olen lukenut jostain, että teatterimeikeillä voisi yrittää häivyttää parran varjoa ensin sinisen sävyllä ja siitä sitten oranssiin päin ja näin saada aikaan pohja, joka peittää parran varjon ja antaa luonnollisen pohjan.

Itse olen käyttänyt pohjana vain hyvin peittävää meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmää, mutta tällä tavalla on hieman vaikeaa saada aikaan ns. kevyttä, luonnollista ja huomaamatonta jälkeä.

8

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla on

varsinkin jos sinulla on voimakas parrankasvu, meikkaaminen on parasta tehdä vasta parranajon jälkeen, kuitenkin on hyvä muistaa realiteetit - sinusta ei koskaan voi tehdä meikkamalla kuultavaihoista hehkeän kesäheinämäistä neitokaista, sellaista elämä on miehenä

• AnnaTV_hki

Kokeileppas taputella huulipunaa tummimman partavarjon alueella ja siihen hyvä meikkivoide päälle. Toimii hyvin vaikka meikkausvasheessa näyttää kamalalta.

• ,,,,,,,,,,,,,

Vielä pieni vinkki, jota kaikki eivät muista. Kun parran varjon joutuu peittämään paksulla meikillä, ÄLÄ RAAVI kasvojasi, vaikka se paksu meikki kutiaa hikoillessa. Joka sormenvetäisyllä iho paljastuu alta ja sitten onkin kamalan näköinen.

• ...vielä...

jonakin päivänä opin ymmärtämään miksi tiitit jotka eivät koskaan kuitenkaan kasvata partaa eivät käy laseroimassa tummia karvojaan pois.

...Tai sitten en.

• ei ole rahaa

Tuo laserepilointi on niin kallista lystiä, ettei kaikilla ole varaa pistää tuhansia euroja parran poistamiseen. Testosteronin vaikuttaessa joudutaan parta polttamaan moneen kertaan. Kymmenen hoitokertaa ei välttämättä riitä.

• lisäksi vielä
        ei ole rahaa kirjoitti:

Tuo laserepilointi on niin kallista lystiä, ettei kaikilla ole varaa pistää tuhansia euroja parran poistamiseen. Testosteronin vaikuttaessa joudutaan parta polttamaan moneen kertaan. Kymmenen hoitokertaa ei välttämättä riitä.

Kun lähimpään laaserointipaikkaan on etäisyyttä kuutisensataa kilometriä, niin matkakulut kasvattavat kulut helposti kaksinkertaisiksi ja aiheuttavat sen, että yhteen laaserointiin pitää varata liki vuorokausi aikaa.

• Tytyli
        lisäksi vielä kirjoitti:

Kun lähimpään laaserointipaikkaan on etäisyyttä kuutisensataa kilometriä, niin matkakulut kasvattavat kulut helposti kaksinkertaisiksi ja aiheuttavat sen, että yhteen laaserointiin pitää varata liki vuorokausi aikaa.

Voihan sillä puolisollakin olla sanansa sanottavana, jos ei oma omatunto muuten
        estä "tuhlaamasta" perheen rahoja...

• yksi nainen
        Tytyli kirjoitti:

Voihan sillä puolisollakin olla sanansa sanottavana, jos ei oma omatunto muuten
        estä "tuhlaamasta" perheen rahoja...

...joo. Parta pois kiirusti, mielellään pysyvästi. Ei mitään piikkisikaa ole kiva pussailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe