Ultrassa juuri ennen mahdollista ovista lääkäri sanoi että follikkeli on 28mm. Onko kellään kokemuksia niin isoista muniksista? Onko jo liian iso?
28mm follikkeli
5
3050
Vastaukset
- jaja
moi. mulla ihan sama juttu! tällä viikolla oli ultra mahdollista inssiä varten kp 13. ovis oli kuitenkin ehtinyt mennä ohi (ei siis munarakkula vielä irronnut mutta ovistesti näytti plussaa)joten inssiin ei päästy. Mulla oli oikeassa munasarjassa folikkeli 28mm ja 14 mm. Ennen olleet samalla clomi annoksella munikset paljon pienempiä..lekurin mielestä oli vähän liian iso(vaikkakin hyvän näköinen)munis, voi kuulemma olla jopa kysta ja sitä ei ultrassa näe kumpi on. En sitten tiedä..mitä sulle lekuri sanoi?mitä lääkkeitä käytät?onko ennen ollut samankokoisia?
- typytsy
Heip mulla olimunikset 28mm ja 25mm (100mg clomit, menopur 75iu ja pregnyl) nyt rv 7 ja eka ultra olisi maanantaina. Eli saa nähdä mitä on tapahtunut...?? Kohdunulkoinen ja tuulimuna pelottaa:-(
- jaja
typytsy kirjoitti:
Heip mulla olimunikset 28mm ja 25mm (100mg clomit, menopur 75iu ja pregnyl) nyt rv 7 ja eka ultra olisi maanantaina. Eli saa nähdä mitä on tapahtunut...?? Kohdunulkoinen ja tuulimuna pelottaa:-(
mitä sanoi lekuri, oliko hänen mielestä sulla ne rakkulat liian isoja? ihmettelin vähän lekurin kommenttia kun tosiaan olen kuullut että muillakin tämän kokoisia. Ainakin ekaa kertaa sain ovis testiin plussan ilman pregnyliä.Olki teillä kyseessäsiis inssi? minkä kokoisia sulla ne on ennen olleet? onnea muuten...olet ilmeisesti raskaana!=) eli ei kai ne liian isoja olleet..
- typytsy
jaja kirjoitti:
mitä sanoi lekuri, oliko hänen mielestä sulla ne rakkulat liian isoja? ihmettelin vähän lekurin kommenttia kun tosiaan olen kuullut että muillakin tämän kokoisia. Ainakin ekaa kertaa sain ovis testiin plussan ilman pregnyliä.Olki teillä kyseessäsiis inssi? minkä kokoisia sulla ne on ennen olleet? onnea muuten...olet ilmeisesti raskaana!=) eli ei kai ne liian isoja olleet..
Juuri ekasta ultrasta kotiutuneena raskaana ollaan kolmen vuoden yrittämisen jälkeen!!!!:-) Toinen follikkeleista oli hedelmöittynyt eli liian isoja eivät siis olleet (28mm ja 25mm)!! nyt olen rv 7 2 ja sikiö oli 8,1mm kokoinen, sydän äänet kuuluivat:-) Aikaisemmissa kierroissa follikkelit olleet jotain 17-18mm ja lääkärin mukaan eivät riittävän isoja joten sain menopurin avuksi joka kasvatti niitä vielä lisää.
Mulle piti tehdä inssi mutta informaatiokatkoksen takia siittiöiden pesu jäi joten sperma laitettiin vaan kohdunkaulankanavaan ja paaaljon luomuyrittämistä päälle:-) - jaja
typytsy kirjoitti:
Juuri ekasta ultrasta kotiutuneena raskaana ollaan kolmen vuoden yrittämisen jälkeen!!!!:-) Toinen follikkeleista oli hedelmöittynyt eli liian isoja eivät siis olleet (28mm ja 25mm)!! nyt olen rv 7 2 ja sikiö oli 8,1mm kokoinen, sydän äänet kuuluivat:-) Aikaisemmissa kierroissa follikkelit olleet jotain 17-18mm ja lääkärin mukaan eivät riittävän isoja joten sain menopurin avuksi joka kasvatti niitä vielä lisää.
Mulle piti tehdä inssi mutta informaatiokatkoksen takia siittiöiden pesu jäi joten sperma laitettiin vaan kohdunkaulankanavaan ja paaaljon luomuyrittämistä päälle:-)onnea!onnea! eli ei tosiaan ollut liian iso..en sitten tiedä miksi minun lääkärini mielestä oli liian iso. Harmi juttu että meilläkin meni inssi ohisuun...onko teillä sperma sitten minkä laatuista? entä muistatko minkä paksuinen sulla oli kohdunlimakalvo ovulaation aikoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798