Minkä virheen Lordin vaimo teki?

Mymmy83

Näin iltiksessä vaan että vaimo olis jotenkin mokannut. Mikä juttu se oli ja miten niin mokannut? En minä ainakaan huomannut mitään mokaa...

20

4701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijakkaa

      eiköhän se moka ollu se kun se oli ylipäätään mennyt paikalle.

    • juhlijatar

      Putaansuun vaimo saapui juhliin yksin. Kutsun saajan avecin saapuminen juhliin yksin, ilman kutsun virallista vastaanottajaa, ei ollut hyvien tapojen mukaista.
      Etiketin mukaan kutsun saajan seuralaisenkin olisi pitänyt jäädä pois juhlista, jos kutsun saaja on estynyt saapumaan.

      • Mymmy83

        Nooh, ehkä hän halusi mennä juhliin katsomaan, harvoin siihen tilaisuutta kuitenkaan annetaan..


      • Hohhoijakkaa
        Mymmy83 kirjoitti:

        Nooh, ehkä hän halusi mennä juhliin katsomaan, harvoin siihen tilaisuutta kuitenkaan annetaan..

        mutta kun niin ei saa tehdä, se on törkeätä.


      • juhlijatar
        Mymmy83 kirjoitti:

        Nooh, ehkä hän halusi mennä juhliin katsomaan, harvoin siihen tilaisuutta kuitenkaan annetaan..

        Etikettivirhe mikä etikettivirhe.
        Ja muutenhan sitä voisi kuka tahansa mennä juhliin (ellei kutsukorttia tarkistettaisi) ja sanoa, että olen sen ja sen vaimo...
        Ja muuten onko sinulla tapana mennä puolisosi pikkujoulujuhliin, jos hän itse ei ole menossa?


      • halusi
        Mymmy83 kirjoitti:

        Nooh, ehkä hän halusi mennä juhliin katsomaan, harvoin siihen tilaisuutta kuitenkaan annetaan..

        ...,mutta ei se sitä asiaa muuta, että se oli etikettivirhe. Lapsellista käyttäytymistä. Toi nainen on taatusti sen ikäinen, että tollaset asiat pitäis a)tietää b)tollaisiin juhliin mennessä pitäis tutustua etikettiin!


      • kuitenkin..

        Eiköhän se euroviisuvoitto ollut yhtä paljon muidenkin yhtyeen jäsenten kuin Lordin itsensä. Jos Johanna (?) ei olisi itse ollut yhtyeessä olisi todella tapahtunutkin moka, mutta uskoisin että kaikki yhtyeen jäsenet ovat saaneet kutsun juhliin, joten oli saivat sitten vapaasti valita että menevätkö vai eivät..


      • Oletko tyhmä?
        kuitenkin.. kirjoitti:

        Eiköhän se euroviisuvoitto ollut yhtä paljon muidenkin yhtyeen jäsenten kuin Lordin itsensä. Jos Johanna (?) ei olisi itse ollut yhtyeessä olisi todella tapahtunutkin moka, mutta uskoisin että kaikki yhtyeen jäsenet ovat saaneet kutsun juhliin, joten oli saivat sitten vapaasti valita että menevätkö vai eivät..

        No eihän se sen vaimo ole sen yhtyeen jäsen, dorka!


      • tyrkky ja tyrkky

        Jos Matti V ja Susa vielä seurustelisivat eikä Matti olisi jostain syystä päässyt juhlaan, olen satavarma että myös tyrkky-Susa olisi mennyt vaikka yksin.


    • juhliin

      Onhan se tietty outoa, että vaimo tuli yksin bileisiin. Mietin vaan samaa tilannetta jossain firman juhlissa (kutsuttuna myös avec). Jos työntekijä itse jäisi pois ja lähettäisi vaan puolisonsa paikalle, niin eiköhän sitä vähän karsaasti katsottaisi....

    • 2suomalainen

      Vaimo tuli kun oli kutsuttu mutta Tomi ei. Ehkä se oli etikettivirhe mutta mielestäni Tomi teki väärin kun ei tullut vaimonsa mukana vaikka vaimo noin paljon halusi juhliin tulla. Kaikkihan sen tietää että sen kamalan naamarin takana on oikea ihminen. Ei siinä mitään olisi menetetty. Kyllähän me muutenkin tiedämme miltä Tomi Putansuu näyttää koska olemme nähneet hänen kuvansa seiskassa.

      • juhlijatar

        Eiköhän Tomi Putaansuu olisi tullut paikalle, ellei seiska olisi keväällä paljastanut hänen kasvojaan. Olihan sielä kuitenkin muita Lordin jäseniä (Awa ja Amen), joiden kasvoja ei ole julkisuudessa paljastettu. Syyttäkäämme siis seiskaa!


      • sama

        Johannalla on muuten todella kaunis iltapuku.


      • pelet pois
        juhlijatar kirjoitti:

        Eiköhän Tomi Putaansuu olisi tullut paikalle, ellei seiska olisi keväällä paljastanut hänen kasvojaan. Olihan sielä kuitenkin muita Lordin jäseniä (Awa ja Amen), joiden kasvoja ei ole julkisuudessa paljastettu. Syyttäkäämme siis seiskaa!

        Markkinapellet pysyköön poissa.


      • muuuuuita

        ei ollu ketään muita ku se mokailija!!! onhan ne kasvot nähty netissä!!!


    • menisi

      edes mieheni pikkujoulu juhliin ilman miestäni, siitäkin tulisi aikamoinen kohu (hänen työpiireissä) jos sen tekisin. Itsenäisyyspäivän juhla on kuitenkin paljon arvokkaampi kuin pikkujoulu kekkerit eli kutsun pää asiallinen saaja oli Lordi eikä hänen vaimonsa.

    • ...

      Näytettiinkö Lordin vaimon sisääntulo? Tuliko ihan oikeasti yksin? Mietin vaan...

      • tiedonantaja

        tullut minun mielestä muiden vieraiden mukana....tai sitten ylen onnistui todella taitavasti "hukkaamaan" hänet.
        Minun epäilykseni on,että olivat molemmat linnassa ja tulleet jo presidentin omaisten kans ennakkoon linnaan,vaikka pressan kansliasta kerrottu ettei ketään erikois kohteluin ole päästetty sisään.
        Typerää vaan et jotkut julkkikset saavat tuollaisen kohtelun,koska selvästi sekoili ylen porukka juontotehtävissä eli jotain erikois järjestelyjä oli kuvioissa mukana!!


      • näin hänet
        tiedonantaja kirjoitti:

        tullut minun mielestä muiden vieraiden mukana....tai sitten ylen onnistui todella taitavasti "hukkaamaan" hänet.
        Minun epäilykseni on,että olivat molemmat linnassa ja tulleet jo presidentin omaisten kans ennakkoon linnaan,vaikka pressan kansliasta kerrottu ettei ketään erikois kohteluin ole päästetty sisään.
        Typerää vaan et jotkut julkkikset saavat tuollaisen kohtelun,koska selvästi sekoili ylen porukka juontotehtävissä eli jotain erikois järjestelyjä oli kuvioissa mukana!!

        Kylläpä hän tuli ihan muiden vieraiden mukana. Vilahti ovella, juuri ennen kuin siirryttiin uutisiin, minun muistikuvieni mukaan. Ja ihan yksin hän tuli. Ei kai kukaan sitten tunnistanut häntä vilaukselta. Ja siis itse sisääntulo jäi yleltä näyttämättä uutislähetyksen vuoksi.


    • 2suomalainen

      Kutsun olivat saaneet Tomi Putansuu ja vaimonsa Johanna. Lordia ei edes kutsuttu linnaan eikä Lordilla ole vaimoa joten linnassa ei nähty Lordin vaimoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe