Kävin tosiaan eilen ensimmäisessä ultrassa.
Sikiö oli kuollut viikolla 7. Olisi pitänyt olla 11 3. Maanantaina kaavintaan meno. Kyllä mie arvasin että ei tämäkään raskaus hyvin voi mennä. Nyt kuitenkin asiaa aletaan vihdoinkin tutkimaan, että missä on vika.
ei hyvää
8
787
Vastaukset
- tiinami
Ilmeisesti sulla oli jo aikasempia kokemuksia asiasta, vaikkei se siihen mitään helpotusta kait tuokkaan... Hyvä,että alkavat tutkia syitä. Onnea seuraavalle kerralle.
- Cindy-23
Mulla oli toukokuussa kanssa, vauveli kuollu kohtuun,olin 10 rv.Takana myös yksi alkuraskauden km.Nyt olen taas raskaana 5 1 ja pelottaa meneekö kaikki hyvin vai joutuuko taas pettymään.Voimia sulle.
- tuleva_mamma
Todella surullisesti! :(
- minä vaan
Otan osaa suuren suruusi. Voimia ja jaksamista.
- meppe
ei ole kivaa tommonen ei.
Otan osaa.
- Kurki Aura
Osanottoni suruusi :( vaikea tällaiseen on keksiä mitään lohduttavaa sanottavaa, vetää niin sanattomaksi... voimia!!!
- Bumble-B
Niin se elämän polku vain on ihmeellinen ja joskus liian lyhyt. Ei sitä ihmisjärjellä voi ymmärtää miksi näin käy, surullisia asioita joille ei selitystä löydy. Toivottavasti tällä kertaa tutkimuksissa joku selitys kuitenkin löytyisi! Iso halaus sinne teille ja paljon voimia.
- Ellen-Jay
Otan osaa. :(
Itse pelkään ihan samaista asiaa, nyt olisi 11 3 mutta raskausoireet loppuivat tyystin viime viikolla joten tuntuu siltä että "ei ole enää ketään kyydissä".
Voimia tulevaan, toivottavasti tutkimukset tuovat tulosta ja tulevaisuudessa on parempi onni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758