Marsuni on asunut yksin häkissään nyt vähän päälle vuoden ja ajattelin sille kaveria. Marsuni on noin 1,5 vuotta vanha poika. Olisiko naarasmarsu parempi vaihtoehto kuin urosmarsu? En kumminkaan halua teettää pentuja tai tappeluja. Kiitos vastanneille ja hyvää joulunodotusta.
Paras vaihtoehto ?
3
189
Vastaukset
- daisy..
Luultavasti. Itse en kyllä välttämättä uskaltaisi leikkauttaa uroksiani, kaikki eivät tiettävästi siitä selviä... Suurin osa kuitenkin. Toisaalta taas voisit ottaa urospoikasen, joka luultavasti myös sopeutuisi vanhemman marsusi kanssa. Tämä on kuitenkin myös epävarmaa, koska marsut ovat yksilöitä. Meillä esimerkiksi tulee 4 urosmarsua toimeen keskenään ja jotkut urokset ei voi sietää toisia muita uroksia. Meillä kävi ilmeisesti hyvä tuuri, että ne sopeutuivat yhteiseloon! :) Kaikki kuitenkin aikuisia jo ja uusia toisilleen (2 olivat tosin veljeksiä)... Mieti eri vaihtoehtoja ja valitse niistä sitten marsusi perusteella sopivin! :)
- 4 marsua
Tuon ikäistä marsua, (enkä muitakaan kyllä) uskaltaisi itse käydä leikkauttamassa juuri sen riskin takia, ettei marsu selviä.
Luulisin, että luovutusikäinen urospoikanen tulisi varmaankin ihan hyvin toimeen tämän vanhemman marsusi kanssa.
Itselläni myös 4 urosmarsua. Tosin ne elävät pareittain, koska kaksi niistä ei toisiaan hyväksy. (Eivät ole toisilleen mitään sukua)
Eli on siinäkin riskinsä ottaa urokselle kaveriksi uros, mutta olisihan niistä silti toisilleen seuraa, vaikkeivat toimeen tulisikaan samassa häkissä, vaan vierekkäisissä.. :) - maassi..
voisit kastroida ojan,tulee silloin toisten urosten kanssa paremmin toimeen ja ei poikasia tyttöjen kanssa.
riskit kylläkin.marsuni ovat kaikki heti parantuneet leikkauksesta ja selvinneet.ei koskaan ole ollut ongelmia.
jos et halua kastroida niin osta nuori poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875