Kyselisin kokemuksia Laura Star Magic silityskoneesta? Onko hyvä käyttää? Mitä maksaa? Missä voisi testata konetta? Onko helppo säilyttää/ottaa esille?
Laura Star Magic silityskone
8
6059
Vastaukset
- Pirkko
Kyllä Laurastar on ehdottomasti paras silityskeskus. Suosittelen, etenkin jos silitettävää on paljon. Ammattilaisten kone!
- Silittäjä
Oletko jo hankkinut? Jos et, niin minulla on myytävänä hintaan 400 euroa.
- Aurinko2008
Silittäjä kirjoitti:
Oletko jo hankkinut? Jos et, niin minulla on myytävänä hintaan 400 euroa.
Hei, vieläkö sulla on myytävänä Laura Starin silityskeskus. Jos on, ota yhteyttä [email protected]
- Pasi
Tiedän paikan mistä saa huollettuja ja käytettyjä Lauroja kohtuuhintaan. Näissähän on nyt vissiin maahantuoja muuttunut.
- Aurinko 2009
Pasi kirjoitti:
Tiedän paikan mistä saa huollettuja ja käytettyjä Lauroja kohtuuhintaan. Näissähän on nyt vissiin maahantuoja muuttunut.
Hei,
laitatko yhteystiedot, mistä näitä Laura Star laitteita saa ostaa käytettynä ja huollettuna. [email protected]. - jonas79
Pasi kirjoitti:
Maahantuoja on vaihtunut, nykyään se on semmoinen yritys kun HAB Oy.
Ostin heiltä lausrstar MAGIC i-S5 suoraan, ja täytyy myöntää että vaikka se ie ollut halpa niin se oli joka pennin arvoinen, köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa :).
PARAS OSTOS!! - Anonyymi
Pasi kirjoitti:
Saanko sen nimen pliis? Olisi vanha kone jokapitäisi korjauttaa. Rakastan laurastaria.
Kiitos!
- lehdessä
TM on testannut silitysrautoja numerossa 12/98.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140