POIKIEN NIMIÄ...=)

??????

Hei kaikille!
Nyt pitäisi saada poikien nimiä...Ei mitään hirveen tavallisia...Mikot, Matit yms...Saa unohtaa!!Kiitos kaikille ketkä viitsivät vastata...=)

23

30901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      En tiedä, mitä tarkoitat "ei hirveen tavallisilla" -nimillä...
      laitetaas nyt jotain:

      Hiski, Pessi, Vinski, Mikke,
      Jaime, Tuure, Aake, Oula, Manuel...

    • mitä mieleen tulee..

      Atro, Miska, Miko, Mikodemus, Simoel, Samuel, Michael, Rasmus, Rainer, Enrico, Richard, Aulis, Jeremias, Joel, Jori, Joonia, Joona, eelis, Luca, Kiri, pyry, Touko

    • tarja 2

      vähemmän itselläni tiedossa nimen kantajia...Juri,Samppa,Are,Reini,Ohto,Klaus,Jerri,Hasse,Kasimir,Niki,Erkka

    • Liisa- Maria

      saisi olla? Tai onko muita toivomuksia?

      Tässä ensin A:lla alkavia: Aapeli, Aapo, Aapro, Aari, Aarne, Aarni, Aarno, Aaro, Aaron, Aarre, Aatami, Aatto, Aatu, Abraham, Adolf, Ahti, Ahvo, Aki, Akima, Aku, Akusti, Aleksanteri, Aleksi, Aleksis, Alf, Alfeus, Ali, Alpo, Alvi, Ananias, Anatoli, Andreas, Andrei, Anselmi, Anssi, Antero, Antippa, Antti, Antoni, Ants, Antto, Anttu, Arhi, Arhippa, Ari, Arjo, Armas, Armo, Arno, Arseni, Arsi, Artemi, Arto, Artturi, Arvi, Arvid, Arvo, Asarja, Asko, Askold, Aslak, Asmo, Asser, August, Aukusti, Aulis, Auvo, Avrami.

      • ???????

        ei ole väliä millä kirjaimella alkaa...


    • Emma

      Mä tykkään ite näistä: Eljas, Dan, Ron, Rami, Otto, Jerry...

    • eve 2

      Iivo.Lari,Herman.Riko,Samu,Tino,Karo,Kristo,Iika,Eemu.
      Klaus,Karri,Miko,jaarni.Antto,

    • lyyli

      muutama minusta mukava nimi:
      Sipri
      Kuuno
      Kerkko
      Vilhelmi
      Sumu
      Havu
      Otava
      Yrjä
      Voltti

    • tässä tulee muutama

      Vertti
      Nikolai
      Eppu
      Eemi
      Lukas

    • neonn

      mutta tässäpä muutama, joka omaa korvaa miellyttää:

      Jiro, Jonne, Jesse, Atte, Aatu, Tino, Konsta, Pessi, Peetu, Dani, Benjamin, Julian, Max, Ramo, Christian, Sammy, Jerry, Jay, Jevon(rakastan tätä nimeä.. :D), Blake, Romeo, Keon, Kale, Leevi, Nathaniel(ehkä ei etunimeksi, mutta kaunis ainakin toiseksi nimeksi (esim. Jiro Nathaniel), Leo/Leon, Marcus, Jaquin, Luukas/Lucas/Luca... onhan noita.

      Olet varmaan kuullut monesta paikkaa, mutta sanon vielä minäkin; ole vähän varovainen nimen suhteen. Se säilyy koko elämän ja nykypäivänä lapset/nuoret löytävät syyn kiusata toista ihan olemattomistakin asioista. Erikoinen nimi voi olla yksi syy. Itse kannatan myös koko sydämmestäni erikoisia nimiä ja kun joskus saan lapsia itse, niille ei varmasti tule ne perinteiset nimet. :)

      • <3<3

        Pidän erikoisista nimistä. Itselläni on poika nimeltä Enri Väinö Eelias. Muuten hyvä mutta aina saa korjailla Henriä Enriksi..


    • .........

      andre?

      • Jorma-Jakkoo

        nimiä olisi,Väinö,Yrjö,Erkki,Uuno,Kaino,Vieno,Alapertti,Alboy,Iikkoo jne...


    • Matti.

      Mitä?! Mikot ja Matit saa unohtaa?!

      *nyyh*

    • terttu_20

      minulla on 5 poikaa joiden nimet ovat : tauno ensio, simo sakkeus , timo tellervo, martti aatami, lauri kari tapani

    • Suskimuru

      Muuten ihan hyvä provo, mutta kaatuu siihen, että jokainen tietää Tellervon olevan tytön nimi. Kiitos ja hei.

    • rsfjdt

      Tellervojakin taitaa olla molempia.... (ikävä kyllä) Minusta se on naisen nimi!

    • Helinä-täti

      Jooseppi tai joku sellanen, ei kai se oo nii Justiina...

    • Make7555

      Degu, Täky ja Daniel mun lemppareita

    • 6645

      Marius,Manu,Elias,Harry,Iiro,Hannes,Julius,Karri,Kare,Lenny,Mikael,Niilo,Joel,
      Pietari,Simon,Tim,Sammy,Pauli,Paul,Patrik

    • LOL

      anna nimeksi Nyyrikki

    • kun han kerroin

      Rainer oli mun Rehtorin nimi!

    • Aleksi!

      Tässä! Tässä on hyvä nimi!------- > Aleksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe