Hei kaikille!
Nyt pitäisi saada poikien nimiä...Ei mitään hirveen tavallisia...Mikot, Matit yms...Saa unohtaa!!Kiitos kaikille ketkä viitsivät vastata...=)
POIKIEN NIMIÄ...=)
23
30894
Vastaukset
- Täti
En tiedä, mitä tarkoitat "ei hirveen tavallisilla" -nimillä...
laitetaas nyt jotain:
Hiski, Pessi, Vinski, Mikke,
Jaime, Tuure, Aake, Oula, Manuel... - mitä mieleen tulee..
Atro, Miska, Miko, Mikodemus, Simoel, Samuel, Michael, Rasmus, Rainer, Enrico, Richard, Aulis, Jeremias, Joel, Jori, Joonia, Joona, eelis, Luca, Kiri, pyry, Touko
- tarja 2
vähemmän itselläni tiedossa nimen kantajia...Juri,Samppa,Are,Reini,Ohto,Klaus,Jerri,Hasse,Kasimir,Niki,Erkka
- Liisa- Maria
saisi olla? Tai onko muita toivomuksia?
Tässä ensin A:lla alkavia: Aapeli, Aapo, Aapro, Aari, Aarne, Aarni, Aarno, Aaro, Aaron, Aarre, Aatami, Aatto, Aatu, Abraham, Adolf, Ahti, Ahvo, Aki, Akima, Aku, Akusti, Aleksanteri, Aleksi, Aleksis, Alf, Alfeus, Ali, Alpo, Alvi, Ananias, Anatoli, Andreas, Andrei, Anselmi, Anssi, Antero, Antippa, Antti, Antoni, Ants, Antto, Anttu, Arhi, Arhippa, Ari, Arjo, Armas, Armo, Arno, Arseni, Arsi, Artemi, Arto, Artturi, Arvi, Arvid, Arvo, Asarja, Asko, Askold, Aslak, Asmo, Asser, August, Aukusti, Aulis, Auvo, Avrami.- ???????
ei ole väliä millä kirjaimella alkaa...
- Emma
Mä tykkään ite näistä: Eljas, Dan, Ron, Rami, Otto, Jerry...
- eve 2
Iivo.Lari,Herman.Riko,Samu,Tino,Karo,Kristo,Iika,Eemu.
Klaus,Karri,Miko,jaarni.Antto, - lyyli
muutama minusta mukava nimi:
Sipri
Kuuno
Kerkko
Vilhelmi
Sumu
Havu
Otava
Yrjä
Voltti - tässä tulee muutama
Vertti
Nikolai
Eppu
Eemi
Lukas - neonn
mutta tässäpä muutama, joka omaa korvaa miellyttää:
Jiro, Jonne, Jesse, Atte, Aatu, Tino, Konsta, Pessi, Peetu, Dani, Benjamin, Julian, Max, Ramo, Christian, Sammy, Jerry, Jay, Jevon(rakastan tätä nimeä.. :D), Blake, Romeo, Keon, Kale, Leevi, Nathaniel(ehkä ei etunimeksi, mutta kaunis ainakin toiseksi nimeksi (esim. Jiro Nathaniel), Leo/Leon, Marcus, Jaquin, Luukas/Lucas/Luca... onhan noita.
Olet varmaan kuullut monesta paikkaa, mutta sanon vielä minäkin; ole vähän varovainen nimen suhteen. Se säilyy koko elämän ja nykypäivänä lapset/nuoret löytävät syyn kiusata toista ihan olemattomistakin asioista. Erikoinen nimi voi olla yksi syy. Itse kannatan myös koko sydämmestäni erikoisia nimiä ja kun joskus saan lapsia itse, niille ei varmasti tule ne perinteiset nimet. :)- <3<3
Pidän erikoisista nimistä. Itselläni on poika nimeltä Enri Väinö Eelias. Muuten hyvä mutta aina saa korjailla Henriä Enriksi..
- .........
andre?
- Jorma-Jakkoo
nimiä olisi,Väinö,Yrjö,Erkki,Uuno,Kaino,Vieno,Alapertti,Alboy,Iikkoo jne...
- Matti.
Mitä?! Mikot ja Matit saa unohtaa?!
*nyyh* - terttu_20
minulla on 5 poikaa joiden nimet ovat : tauno ensio, simo sakkeus , timo tellervo, martti aatami, lauri kari tapani
- Suskimuru
Muuten ihan hyvä provo, mutta kaatuu siihen, että jokainen tietää Tellervon olevan tytön nimi. Kiitos ja hei.
- rsfjdt
Tellervojakin taitaa olla molempia.... (ikävä kyllä) Minusta se on naisen nimi!
- Helinä-täti
Jooseppi tai joku sellanen, ei kai se oo nii Justiina...
- Make7555
Degu, Täky ja Daniel mun lemppareita
- 6645
Marius,Manu,Elias,Harry,Iiro,Hannes,Julius,Karri,Kare,Lenny,Mikael,Niilo,Joel,
Pietari,Simon,Tim,Sammy,Pauli,Paul,Patrik - LOL
anna nimeksi Nyyrikki
- kun han kerroin
Rainer oli mun Rehtorin nimi!
- Aleksi!
Tässä! Tässä on hyvä nimi!------- > Aleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089