Oletko käyttänyt hänen palveluitaan?
Oliko jotain konkreettista hyötyä??
Minä kun en vieläkään tiedä mikä musta "isona" tulee,yksi väärä (siis minulle väärä) ammatti jo on ja ikääkin 30
Työkkärin ammatinvalintapsykologista...
13
1596
Vastaukset
- mennä..
...käymään. Itsekin olen menossa joten en omakohtaisesti osaa vielä kertoa, mutta et varmaan mitään häviäkään jos käyt.
- meidän työkkärin
psykologista ei mitään apua ollut..
- tuo
meidän työkkärin kirjoitti:
psykologista ei mitään apua ollut..
Ammatinvalintapsykologi ei päätä mikä sinusta tulee isona, mutta on apuna mm. keskustelemassa kun itse suunnittelet tulevaisuuttasi. Se mitä siitä saa irti riippuu paljon itsestäsi.
tuo kirjoitti:
Ammatinvalintapsykologi ei päätä mikä sinusta tulee isona, mutta on apuna mm. keskustelemassa kun itse suunnittelet tulevaisuuttasi. Se mitä siitä saa irti riippuu paljon itsestäsi.
Psykologista ei ollut pahemmin apua. Kyseli vain sellaisia kysymyksiä, joita jokainen varmaan osaa itsekin itseltään kysellä (tyyliin: mikä sinua kiinnostaa). Ei se oikein mitään osannut mihinkään sanoa tai tuoda uusia näkökulmia asioihin. Ehkä siitä voi olla hyötyä sellaiselle ihmiselle, joka ei osaa itse ottaa selvää erilaisista vaihtoehdoista.
Minä "vaadin" psykologia tekemään itselleni kaikenlaisia testejä. Ne oli kyllä ihan mielenkiintoisia, selvitti vähän sitä että mitkä on omat vahvuudet. Itselläni kävi niin, että oma ala vahvistui siksi, jota olin aikaisemminkin ajatellut. Vaihdoin sitten pääainetta, ja olenkin ollut ihan tyytyväinen.
- miisa2000
Minä kävin myös työkkärin ammatinvalintapsykologilla eikä ollut mitään hyötyä..Olen lähemmäs kolmekymppinen ja olen kokeillut useita eri alan töitä..mikään ei ole vielä tähän asti tuntunut omalta alalta. Olen kuitenkin kouluttautunut kohta kahteen eri ammattiin..ajattelin, että se oma juttu löytyy sitten aikanaan jos on löytyäkseen.
- ...
meidän työkkärin psykologi keskittyi lähinnä nenän kaiveluun...
- mulle ollut
Päinvastoin. Psykologi sanoi, että et sinä kykene ruotsin kielellä opiskelemaan jos olet viisi vuotta ruotsissa asunut. Siinä ajassa ei opi kieltä, niin että pärjäisi.
Olin ilmoittanut hakevani ruotsinkieliseen kouluun ja olen äidinkieleltäni suomalainen. Koulun ruotsin numero oli viisi.
No hain kouluun, pääsin kielitestiin, läpäisin. Menin kouluun ja suoritin koulun loppuun ja hain vielä Åbo Akademiinkin myöhemmin.
Ammatinvalinnan psykologi aliarvioi, vähätteli, masensi ja oli kaikin puolin epäasiallinen. Kysyi myös, että miten ajattelit itsesi elättää opiskelujen aikana. Sanoin, että isä maksaa koulun, kun harmitti pessimistinen asenne. Tottakai lainalla ja kesätöissä.- Nainen 35-vuotias
Minulle oli hyötyä.
- Wilmakirsikka
Nainen 35-vuotias kirjoitti:
Minulle oli hyötyä.
Ei ollut mitään hyötyä. Täysin turha käynti.
- Wilmakirsikka
Nainen 35-vuotias kirjoitti:
Minulle oli hyötyä.
Ei ollut mitään hyötyä. Täysin turha käynti.
- Almira
ei minusta ole vielä tutkijaa tullut ja muutenkaan tahdo saada koulun tutkielmia valmiiksi. Tutkija minusta olisi pitänyt psykologin mukaan tulla, mutta sitä vastoin tuli toimistosihteeri.
- tässä kunnassa
..olla niin, että työkkäri on nuoren psykologin ponnahduslauta työelämään. Eli aika paljon kokematonta porukkaa, jokunen poikkeuskin on. Kun muualta saa parempaa palkkaa, niin porukka häipyy heti kun kokemusta kertyy.
- nainen+30v.
hyötyä oli!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648