MOOTTORIN VAIHTO.? Kerro kokemuksia/mielipiteesi IVECO Nef 280 mallista .(uusi malli) Ja muut Ivecoon kokemuksia ...:)....
Kokemuksia IVECO NEF 280hv ?
13
3402
Vastaukset
Minulla on 6 syl 5.9 ltr 250 hv välijäähdytetty turbo reilu 5 tonnisessa puoliplaanarissa, jossa on akseliveto (ZF/Hurth).
Koneella on ajettu 1000 tuntia.
Ei vikoja eikä ongelmia.
Varaosat ovat edullisia ja Tapimerista olen
saanut henkilökohtaista loistopalvelua kysymyksiini ja nopean toimituksen tarvitsemilleni tarvikkeille.
Kaiken kaikkiaan olen ollut tyytyväinen.
Koneesi poikkeaa hieman suuremman lohkon
ja 30:n lisähevosen verran. Matalakiertoinen
tuokin, ottaa 100 kierrosta enemmän kuin omani.
Jos luotettavaa perusmottoria kaipaat ja moottorin paino ei ole ongelma, niin siitä
vaan kauppoja tekemään!- vähään ajettu
meillä Iveco 8060,, kansivaurio ,, pumppuvika ,, väri ei pysy , ym.. tyyppivika??.
vähään ajettu kirjoitti:
meillä Iveco 8060,, kansivaurio ,, pumppuvika ,, väri ei pysy , ym.. tyyppivika??.
Kerroppas tarkemmin! Tunnit, huollot, käyttö..?
Ivecoita on meinaan aika paljon ammattikäytössä ja korviini ei ole kuulunut kuin yksi uudempana tapahtunut särkyminen, mikä oli ilmeisimmin
aiheutettu säännöllisellä kylmän moottorin surutta kuormittamisella.
Kurjaa kuulla kokemuksistasi joka tapauksessa.- on........
a.k.o kirjoitti:
Kerroppas tarkemmin! Tunnit, huollot, käyttö..?
Ivecoita on meinaan aika paljon ammattikäytössä ja korviini ei ole kuulunut kuin yksi uudempana tapahtunut särkyminen, mikä oli ilmeisimmin
aiheutettu säännöllisellä kylmän moottorin surutta kuormittamisella.
Kurjaa kuulla kokemuksistasi joka tapauksessa.=kone uusi ... aj alle 10h .!
on........ kirjoitti:
=kone uusi ... aj alle 10h .!
Maanantai-kone ja huonoa tuuria sinulla!?!
Takuuseen taitavat onneksi mennä.
Kerrotko miten homma on hoitunut?
Lohdutukseksi voin kertoa uuden kompressori Volvon 2 kautta riivanneista elektroniikkaongelmista, joista ei meinannut tulla millään loppua ja asioiden hoito oli naurettavan ja hylätyn rajamailta.- kertyy
a.k.o kirjoitti:
Lohdutukseksi voin kertoa uuden kompressori Volvon 2 kautta riivanneista elektroniikkaongelmista, joista ei meinannut tulla millään loppua ja asioiden hoito oli naurettavan ja hylätyn rajamailta.10000 h täyteen puhukaa sitten kokemuksesta,merkki kuin merkki.
- on.......
a.k.o kirjoitti:
Lohdutukseksi voin kertoa uuden kompressori Volvon 2 kautta riivanneista elektroniikkaongelmista, joista ei meinannut tulla millään loppua ja asioiden hoito oli naurettavan ja hylätyn rajamailta.Takuu on ollut vähän kyseenalainen ,,kuin varaosia ei löydy Suomesta ? Onko ollut niin sanottu maanantai-kone?? Konemalli on SRM25. Kerron enemmän kun asia on selvitetty maahantuojan kanssa, tai sitten tulee merkkivaihto..!
- Cursor
on....... kirjoitti:
Takuu on ollut vähän kyseenalainen ,,kuin varaosia ei löydy Suomesta ? Onko ollut niin sanottu maanantai-kone?? Konemalli on SRM25. Kerron enemmän kun asia on selvitetty maahantuojan kanssa, tai sitten tulee merkkivaihto..!
mutta antaa viitteitä.Olen ikäni rassaillut raskaankaluston kanssa,alkaen 50:luku ja ranskalainen Hercules,Ford ja Gemssu.On Austin ja Bedford.Sitten tuli Vanaja,Sisu,Mersu,Volvo ja Scania.Nyt olen toistakymmentä vuotta korjaillut pelkästään Ivecoa.Olen tosi yllättynyt Ivecon moottorin kestävyydestä.Jos ei ota huomioon ulkopuolisia laitteita niinkuin turbo ja kompura niin nää on ikuisia.Vuosien varrella käsieni kautta on kulkenut yli 100 Ivecoa,ja kahteen on tehty täydellinen moottoriremontti.Kun kilometrit mittarissa on vaihtoon mennessä 900.000-1.200.000 ja konetta ei ole avattu,se kertoo kestävyydestä.En tunne venemoottoreita,mutta oletan että ne lähtee samasta tehtaasta ja ovat samasta materiaalista valmistettu,joten kestävyys on taattu.
on....... kirjoitti:
Takuu on ollut vähän kyseenalainen ,,kuin varaosia ei löydy Suomesta ? Onko ollut niin sanottu maanantai-kone?? Konemalli on SRM25. Kerron enemmän kun asia on selvitetty maahantuojan kanssa, tai sitten tulee merkkivaihto..!
perustuu käsitykseni mukaan Ivecon raskaan maantiekaluston huoltoon ja varaosiinkin
(kuorma-autot ja rekat).
Miten pitkään olet joutunut odottamaan
varaosia ja korjausta?
En halua mitenkään puolustella (kun ei ole Ivecon korjauksista omaa kokemustakaan), mutta tiedän kyllä Volvojen ja Yanmarien varaosiakin odotetun...
Oletko ostanut koneen veneen myötä vai
erikseen?kertyy kirjoitti:
10000 h täyteen puhukaa sitten kokemuksesta,merkki kuin merkki.
kun 10000 tuntia tulee ehkä seuraavalla(?) omistajalla Ivecoon! ;))
Kun seitsemässä vuodessa on tullut reilu 1000 tuntia, niin kun miehen ikään on jo päässyt, niin
eipä tuota taida ehtiä kokea...
Vaatii muuten huvipuolella melkoista ajoa, että
10000 tuntia tulee täyteen.
Mekin olemme joka kesä kuukauden merellä
luokkaa Espoo - Ahvenanmaa ja melkein joka viikonloppu toukokuusta lokakuulle. Ei niitä tunteja kuitenkaan kerry kuin 100-150 kaudessa.
Marssivauhtina on 13-17 solmua.
Eli aika syönee, ei ajotunnit...on....... kirjoitti:
8060 SRM 25, 250hv / 2700, 5,9 l, 6-CYL, turboahdin, välijäähdytetty, 572kg,
mitat:1044 x 660 x 830, vuosimalli 1998- uusi......
a.k.o kirjoitti:
perustuu käsitykseni mukaan Ivecon raskaan maantiekaluston huoltoon ja varaosiinkin
(kuorma-autot ja rekat).
Miten pitkään olet joutunut odottamaan
varaosia ja korjausta?
En halua mitenkään puolustella (kun ei ole Ivecon korjauksista omaa kokemustakaan), mutta tiedän kyllä Volvojen ja Yanmarien varaosiakin odotetun...
Oletko ostanut koneen veneen myötä vai
erikseen?kone vm-06 .
- tapime
Niin kuinka se Tapimeriin palvelu oiken toimi , tällä se ei toimi (länsisuomi) . myydän kyllä uusia moottoreita mutta sitten kuin tarvitaan takuu juttua ...on vähän huono palvelu ..!!!!Ps ne ei oiken muista vanha asiakas . .!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822