http://www.huoneistokeskus.fi/CMSAttachments/Asuntomarkkinakatsaus-2-2006.pdf
Katsokaapa Vantaan käppyröitä. Niistä näkee, että vantaalainen omakotituhnuttaja on tehnyt muutamassa kuukaudessa keskimäärin 35 000 euron tilin. Kyllä sillä saa jo ihan mukavan kakkosauton, mutta vielä ei kannata ostaa.
Puolen vuoden kuluttua tuo summa lienee noussut jo sataan tonniin. Mahtaa vantaalaista tuulipukua nyt harmittaa.
Itse jätin ostamatta noin 400 000 euron talon, joten laskujeni mukaan olen tienannut jo yli 40 000 euroa. Helppoa rahaa!
Huoneistokeskus: vantaalla
12
1865
Vastaukset
- kauppa seis
Samoilla apajilla kalastellaan, mutta minä vähän halvemmassa hintaluokassa.
Tällä hetkellä samat kohteet ovat olleet myynnissä jo kuukausia eikä kauppoja ole syntynyt. Vuodenvaihteen jälkeen voi myyjillä olla jo paniikki päällä.- rommaa!
Ehdin juuri myydä omani kuplahinnalla pois ja jäädä seuraamaan rommauksen etenemistä. Vantaasta ei paljoa ole kirjoiteltu, vaikka monen talon katolta paistavat esitteissä vielä viimetalviset lumet.
Kesään mennessä on täysi paniikki päällä. Alkaa suorastaan naurattaa. Rikastun monen sadan euron päivävauhtia!
- joulukaloiksi
Itse jätin ostamatta noin 800 000 euron talon, joten laskujeni mukaan olen tienannut jo yli 80 000 euroa.
Onko kukaan pannut vielä paremmaksi?
Ainakin naapurin mies kertoi jättäneensä ostamatta koko Vantaan Jumbon!
Paljonkohan se tienasi kerralla?
Kyllä meidän fiksujen kelpaa olla tienaamassa täällä vuokrakuutioissamme.- rommaa!
Tarkalleen ottaen tili tehdään vasta ostovaiheessa. Vasta sitten kun olet ostanut rommaushinnalla siis.
Tsemppiä ikivelan maksuun, itse ostan vasta romahduksen jälkeen! - puntti tutisee
Taitaa ikivelkaisen tuulipuvun puntti tutista aika pahasti.
- tajunnut:
rommaa! kirjoitti:
Tarkalleen ottaen tili tehdään vasta ostovaiheessa. Vasta sitten kun olet ostanut rommaushinnalla siis.
Tsemppiä ikivelan maksuun, itse ostan vasta romahduksen jälkeen!Ainoa oikea ikivelallinen on vuokralainen.
Vaikka se eläisi 1000 vuotta, niin se maksaa aina vaan lisää loputonta ikivelkaansa.
Jos meidän asumisuraamme vertaisi vuorelle kiipeämiseen, minä olen huipulla ja katselen sieltä alas. Voin lähteä täältä alas milloin haluan.
Sinä taas kuomaseni, sinä seisot tuon vuoren juurella liejuisessa jäätyvässä rapakossa odottelemassa ja ihmettelet, että mihin oikein hukkasit tilaisuutesi. - rommaa!
tajunnut: kirjoitti:
Ainoa oikea ikivelallinen on vuokralainen.
Vaikka se eläisi 1000 vuotta, niin se maksaa aina vaan lisää loputonta ikivelkaansa.
Jos meidän asumisuraamme vertaisi vuorelle kiipeämiseen, minä olen huipulla ja katselen sieltä alas. Voin lähteä täältä alas milloin haluan.
Sinä taas kuomaseni, sinä seisot tuon vuoren juurella liejuisessa jäätyvässä rapakossa odottelemassa ja ihmettelet, että mihin oikein hukkasit tilaisuutesi.Minäkin tuhnutan vain siihen asti, kunnes hinnat ovat pohjalla. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
- -Sivullinen-
rommaa! kirjoitti:
Minäkin tuhnutan vain siihen asti, kunnes hinnat ovat pohjalla. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
sitä, et ymmärrä, että olet valinnut pohjalla olemisen elämäntavaksesi.
- rommaa!
-Sivullinen- kirjoitti:
sitä, et ymmärrä, että olet valinnut pohjalla olemisen elämäntavaksesi.
Ei ole monikaan tainnut käydä edes lukiota.
- koulutustaso
rommaa! kirjoitti:
Ei ole monikaan tainnut käydä edes lukiota.
Heittäisin äkkiä näin lonkalta, että huomattavasti useampi tuhnu on käynyt apukoulun kuin tuulipuku lukion?
- itekkii
ihan luotettavan näköisiä käppyröitä.. Turussakin OKT hinnat vuosi sitten 1400€/m2, sitten puolessa vuodessa tonnin nousu neliöhinnassa, ja taas puolessa vuodessa melkein samanmoinen lasku :) Näiden pohjalta on hyvä ennustaa tulevaa hei :D
- heheeee
Täällä ne tuhnut vaan taputtelee toisiaan selkään. Mytta, taas ensi keväänä nähdään mihin ne käppyrät sojottaa. Katsos, mitä myydään ennen kesää, ja mitä kesän jälkeen...
Siinä kysymys. Ja jos katsoo Q1/Q2/Q3/Q4 käppyröitä vaikka viimeisen 10v ajalta, niin aina ja varsinkin ok-taloissa, samanlainen kvartaalisyklisyys on nähtävissä.
Tuhnu ei vaan ymmärrä, että asuntojen hinnat eivät laske, vaan eri hintaisia asuntoja myydään eri aikoihin ja erilaisella volyymillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946