Parasta Filthissä?

supreme evil

Taitaa olla ihan kuollu tämä keskustelu palsta...
Mutta silti: Kertokaa mikä on mielestänne parasta Cradle of filthissä? Ja miksi?
Minusta parasta on jätkien olemus, ja musiikin teatraalisuus, Danin ääni joka rikkoo normi örinän rajoja sekä mielettömän kauniit ja moninaisesti tulkittavat sanoitukset.

11

2213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heavy metal rules all night...

Kyllä ne on ne vereen tahritut böönat niissä levyjen kansissa tissit paljaana.

Musasta ja bändistä en sano mitään.

• Danny

Kyllä se on miustakin se Danin ääni, se on niin mukavan kuulosta, ja onhan se musiikkikin hyvää tietenkkin!

• ...

danin ääni on hyvä ja hyvät biisit

• Elvis Breznev

Diggaripiireissä Dani tunnetaan nimellä "Hevin Eric Cartman"

• <3

Parasta on että Dani on sopivan mittainen eli 165 cm...

• Demon of power

...nyt tähänkin aiheeseen. Sanotaanpa nyt vaikka näin, että Danin äänen lisäksi, melodisuus tuntui ainakin ennen olevan bändin yksi vahvimmista puolista. Sekin jäänyt jo bändissä vähemmälle. Noiden lisäksi alkuaikoina oli vielä taas se musiikin tunnelma. Mutta nykyään enään se Danin ääni, joka on hyvin persoonallisen ja edelleenkin vielä vähän mielenkiintoisen kuuloinen ja joka tekee heidän musiikistaan vielä hyvin omaperäisen kuuloista. Niin joo, Ja voisihan sitä vielä sanoa että uudistuminen joka levyllä. Muuta en sitten keksi...

• SeaMonster

No tietenkin herra D:n ääni, lyriikat ja vanhemmissa levyissä melodiatkin olivat suht kohillaan. Harmi että bändi siirtyi rässi-bläkistä gootti-emoiluun.

• kremi

kuuntelin nightwishin uuden sinkun ja olen aika varma, että sinkulla lauloi Liv Kristine Espen eli sama tyttö joka lauloi cradle of filthin biisissä nymphetamine. nightwishin uuden sinkun nimi on Eva! Kuuntelepa itse ja ilmottele oletko samaa mieltä!!!! liv kristine espenin alkuperäinen bändihän on theatre of tragedy!!!!

• ^^filth^^

Danin ääni on ihana! Vanhemmat ei diggaa siitä bändistä mutta itse kuuntelen sitä yölläkin =D

• kallee

ostin kasan ko. bändin levyjä ja ppyyhi perseen niihin

• filthyned

minunkaan vanhemmat eivät pidä cradlesta vaikka sonata arctica ja metallica käyvätkin :'-------- D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3025
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1027
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      861
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe