Sairastuin yllättäen lokakuun alussa aivokalvontulehdukseen. Samalla käteni halvaantui viikoksi.Olin hoidettavana Meilahden sairaalassa. Selkäydinnäytteestä löytyi herpes arvot olivat korkeat. Käytän nyt joka päivä herpeslääkettä valavir 500mg kertaa kaksi.
Minusta otettin 200 verikoetta ja tutkittiin syytä miksi herpes on niin raju. Syön terveelisesti ja puristan tuoremehuja joka aamu.
Vedän naisille jumppatunteja eli siis harrastan liikuntaa palkon. Viikko sitten sain tietää että kudostyyppini on erittäin harvinainen hlab35 ja elimistöni ei käytä proteiinia, joten se tähden olen erittäin infektioherkkä.
Kerroin lääkärille käyttäväni homeopaattisia valmisteita eikä hän niitä kieltänyt. Onko kellään kokemusta homeopaattisesta valmisteesta minun sairaudessani? Olen valmis kokeilemaan ihan mitä vaan koska sairauteeni ei löydy hoitoa lääkäreiltä.
Harvinainen sairauteni
5
6363
Vastaukset
- ollilind
Tiedän, että ainakin muutamat suomalaiset homeopaatit käyttävät nonia mm. tällaisiin tilanteisiin, esim, lahtelainen Juhani Lattunen sekä jyväskyläläinen Outi Nissinen.
Noni auttaa varsin moniin ongelmiin mm. herpekseen. Myös immuunipuolustusta se parantaa. Ja uskottavasti myös proteiinien toimintaa.
Noni mm. parantaa muiden ravinteiden imeytymistä.
olli- jos he kerran
käyttää sitä niin miksi he käyttää onko heillä jokin sairaus siis näillä ihmisillä kun he käyttää nonia?
join pullon tossa pikkuhiljaa aina kun stressi iski niin kyllä herpesrakkulakin nousi kullin varteen eli ei näyttöä siitä - Noniin, noniin
"Ja uskottavasti myös proteiinien toimintaa." Mitähän mahdat tuollakin tarkoittaa? Kuullostaa ehkä maallikosta hienolta mutta ei sitä nauramatta voi kukaan biokemisti tai muu alan ihminen lukea. joopa joo...
- Passion flora
Tuosta en ole vielä kuullut, mistä sitä voi ostaa. Ja kysellä enemmän.
- apua
Annan ystävän neuvon, laita googleen puttaankartano ja sieltä pitäisi alkoo löytyä apua. Vain pieni vihje "ruoka olkoon lääkkeemme". Sydämestäni toivon, että kipinkapin toimit näin niinkuin kehoitin.
Parempaa vointia ja -elämänlaatua Sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266