uskalduin viimein lasik leikkaukseen ja kävin alkutarkastuksessa vantaan kirurgipalvelussa lääkärinä seppo pajari arvot vasen silmä -2,75 ja hajataittoa ja oikea -2 .lääkäri ehdotti vain toisen silmän leikkaamista eli huonompi.se leikattiiin ,viikon päästä kontrolli ja oli vähä plussan puolella ,leikattiin lisää nyt ok.tänään oli kuukausi kontrolli ja näkö hyvä 0 arvo vasen ja tässä on tottunut nyt kuukauden aikana kun toinen silmä on -2.tästä koko tapahtumasta jäi niin hyvä mieli että tekisi mieli leikata myös oikea silmä vaikka ei olisi tarvetta.henkilökunnan tytöt oli erittäin mukavia siellä oli mukava käydä ja kiitokset seppo pajarille
vantaan kirurgipalvelu
5
873
Vastaukset
- Kalkkkis
Itselleni on kaavailtu toisen silmän korjaamista nollille ja toiseen -1
Onko vaikea tottua ja tarvitsetko esim. autoiluun tai kirjan/lehden lukemiseen lasit?- mustis
tottuminen onpäivä päivältä helpompaa ,aluksi oli vähän sellaista silmän zoomausta ,oli vähän vaikea tarkentaa mutta nyt 1kk jälkeen on ihan ok,ja en käytä laseja enää ollenkaan missäään tilanteessa
- Kalkkkis
mustis kirjoitti:
tottuminen onpäivä päivältä helpompaa ,aluksi oli vähän sellaista silmän zoomausta ,oli vähän vaikea tarkentaa mutta nyt 1kk jälkeen on ihan ok,ja en käytä laseja enää ollenkaan missäään tilanteessa
Ok, kiitos. Vaikka usein kehotetaan kokeilemaan tuota monovisiota esim. piilareilla, niin ainakaan minä en siten saanut käsitystä, olisiko ok vai ei. Lääkäri sanoi, että ehdottomasti toinen silmä lähinäköä varten hiukan miinukselle.
- huolestunut potilas
Tämä taitaa sitten olla eri firma kokonaan, vaikka eikö toimikin samoissa tiloissa kuin T. Näkökeskus aikoinaan ja lääkäritkin taitaa olla samoja? Vai onko?
- käynyt
Minulle tehtiin lasik pari vuotta sitten Tikkurilassa ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Ikäni vuoksi tehtiin Monovision joka toimii hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760