Kahvit, ainakin aamukahvit on tältä aamulta juotu. Hmm. olisiko tänään ruuan kanssa punkkua..vai..ensin glögiä..sit..hyvät pihvit ja punkkua. Vai olisko tämän perjantain ilman kummankaan seuraa. Vois mennä vaikka saunaan ja ottaa vaan tuopin tai sitten vois jättää senkin ottamatta.
Onks muilla vaikeeta valita otta-olla ottamatta perjantaina ?
Punkkua vai Glögiä
20
696
Vastaukset
- tolho
tänää en ota ko huome pittää töihi joutuu..huome ehkä saunaoluvet ja kotitekosta pizzaa..namm :o)
viineistä en osaa sanoo mittää ja glögiäkii juon vaa joulusi ko lujen kirjaa.. - Puhurix
Mulla on ajoittain vaikea olla ottamatta.
- puskapiru
....perusperjantaisin ei edes mieleen tule ottaa... kyllä se vaatii jonkin spesiaalimenon johonkin.... kotioloissa en ole tainnut mitään päähän nousevaa siemaillut sitten vuosituhannen vaihtumisen jälkeen.....
olen siis oikein salajuoppo....kauas kotoa ja sitten :) - Tok-Fia
jos haluttaa niin otan jos ei haluta niin en ota...se on niin yksinkertaista.
- tolho
ehkä otin ehkä en..nykääsen sanoin *kikattaa älyttömästi*
- blackwomans
Enkä ota:))
No joo kerran,pari vuodessa tulee otettua.
Päiviä en muista oliks ne perjantaita tai lauantaita(meni muisti)
Eli ei oo mitään ongelmaa ottaako vai ei:)) - Angel of the Morning
Taidan ottaa sitä mitä tuodaan. Syitä löytyy jos niitä tarvitaan. Pihvien kanssahan hyvä punaviini on ehdoton. Sitäpaitsi koiralla on tänään synttärit ja sillekkin on luvattu oma pihvi. Glögi näin Joulun alla lämmittää kummasti niin kehoa kuin mieltäkin.
- DoeJohn
otan jos haluan, jätän ottamatta, kun en halua. Ei oo mikään ongelma minulle.
Normi määräni 3 * 0,5l eräs kotimainen olut. Tänään luultavasti 5 * 0,5l ja jos oon näillä linjoilla, niin jutut voivat olla levottomia .. :D- Angel of The Morning
Jos täällä kirjottelis vielä illalla niin ei kerkeis ottamaan mitään. Naurattaa nämä kirjoitukset niin paljon että ei mitään tarttis ottaakkaan....
- keskiyonkehraaja
Ja samat täällä..
Karhuahan se on jos mainos sallitaan.
Voin olla ottamattakin...
Ystävien kesken.... - DoeJohn
Angel of The Morning kirjoitti:
Jos täällä kirjottelis vielä illalla niin ei kerkeis ottamaan mitään. Naurattaa nämä kirjoitukset niin paljon että ei mitään tarttis ottaakkaan....
että puhetta tulee selvinkin päin aivan riittävästi ja nousuhumalassa kahta kauheammin .. ellei enemmänkin .. :D Nauran kovasti samalla .. sitä ihmettelen monesti, että miksi päissään tapella, kun voi nauraakin. No, nauran paljon kyllä ihan selvinkin päin ja olen kanssasi erittäin samaa mieltä, näitä juttuja lukiessa saa monesti nauraa. Etenkin tuo salakapakka juttu on naurattanut tällä viikolla aivan älyttömästi. Aivan mahtavaa porukkaa valikoitunut tänne .. *ylileveällä hymyllä pärstä*
- DoeJohn
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Ja samat täällä..
Karhuahan se on jos mainos sallitaan.
Voin olla ottamattakin...
Ystävien kesken....mutta ei oo mun merkki .. :D
- DoeJohn
oluen ensi puraisun .. *nauttii elämästään*
- Laahustava
DoeJohn kirjoitti:
oluen ensi puraisun .. *nauttii elämästään*
Tänään mä meinaan vasta huomenna ottaa muutaman oluen jos "hallitus" sallii
- DoeJohn
Laahustava kirjoitti:
Tänään mä meinaan vasta huomenna ottaa muutaman oluen jos "hallitus" sallii
.. toivottavasti ei sama *pukkaa huonoa vitsiä* .. on reissusa ja palaa vasta la iltana.
Ollaan ekaluokkalaisen kanssa oltu poikamieselämää ja herkut sen mukaiset eli roskaruokaa ja ilmapiiri rento. Tähän ei äitylit valitettavasti pysty. Vain isillä ja pojilla on tällaista herkkuelämää, enkä tarkoita vain suuhun pistettävää. Nyt tarkoitan kanssa henkistä puolta. Äideillä ja tyttärillä kaiketi samanlaista .. luulisin ..
- ...ngg
työaikana.
Nyt, sen sijaan, avattuna on Casa Silva
-Reserva Carmenère 2005, Chile
Kerrassaan miellyttävä tuttavuus. Pehmeänhoukut-
leva ja tasainen bukee.
Sopii alakuloiseen tunnelmaan ja bluesrevitykseen
ilman morkkista. Kiva jälkimaku on petollinen,
koska se viettelee uuteen kierrokseen, mikä ei
koskaan viinien maailmassa ole suotavaa. Mieluum-
min vajaa kuin kokonainen pullo.
Jos on sydänsuruja, älä avaa.
Jos on nautinnon aika, avaa. - ulkomailla..
Pidä päätökses, et ota glögiä etkä viiniä, vaan saunot ja nautit vedestä sekä saunan lämmöstä : )
- Angel of The Morning
Totuuden aika. Siivotessa meni yksi siideri. Sitten käytiinkin yhdessä kaupassa. Eli kukaan ei tuonut mitään. Alkossa molemmat valitsi oman punkun joten niitä tuli kaksi. Pihvit oli hyviä, koira söi kaksi (pieni koira). Ainii, ne kaksi olutta on vielä jäljellä. Hyvää ja rentoa perjantai-illan jatkoa kaikille. Tv. Angel of The Morning. Nyt kuunnellaan musiikkia !!
- DoeJohn
Mukavaa ja rentoa illanjatkoa sinnekin .. mä koen sympatiaa koirille .. silitä puolestani korvan takaa .. :D
Öitä .. - Angel of The Morning
DoeJohn kirjoitti:
Mukavaa ja rentoa illanjatkoa sinnekin .. mä koen sympatiaa koirille .. silitä puolestani korvan takaa .. :D
Öitä ..Koira sai huomioita synttäreillään niin paljon ettei ymmärtänyt kun piti syödä pihvit "beibiporkkanat`" samassa pöydässä. Muuten ilta jatkui hyvän musiikin parissa niinkuin ennenkin ennen kuin tuli ero !!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788