sperma emättimessä -> haju

apua...

Seksin jälkeen pesin alakerran kunnolla, mutta seuraavana päivänä jumppaillessani tulvahti aika kamalan hajuista vuotoa ja edelleen sitä seuraavana päivänä haju on paha, vähenemään päin, mutta paha kuitenkin. Olen suihkutellut ja pessyt ehkä vähän liikaakin tässä, mutta kun inhottaa.. Kai se sitten on tuonne jäänyt kuitenkin spermaa, eikä mitään tulehdusta ole tullut, mistä sen sitten tietää??

Aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut, nyt kuitenkin uusi kumppani..

Miten sperman saa heti kunnolla pestyä pois emättimestä ja vielä ilman että paikat ärtyvät?

4

4544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **Question**

Eikä sitä nyt montaa päivää valu. Pitää melko lasti jo mieheltä lentää. Ettei sulla ole hiivatulehdus?? Sehän aiheuttaa ylimäärästä ja pahan hajusta valkovuotoa, niin tekee myös kondylooma.

• aloittaja

no ei ainakaan pitäisi olla hiivaa, kun senkin kanssa olen tapellut eräitä kertoja ja nyt estolääkitys päällä ( hiivan oireet kyllä tunnistan heti).. Mitään muutakaan ei pitäisi olla, sillä kaveri käynyt testeissä juuri vähän aikaa sitten.

Ajattelin että jos spermaa on jäänyt syvemmälle ja nyt vähitellen tulee valkovuodon kanssa pois, voiko haju johtua niiden ns. yhteensopimattomuudesta? no,lääkärille olen menossa muutamien päivien päästä, joten kyselen asiaa sieltä..pienoiseen paniikkiin vain apuja hain täältä.

• Kuins on?

Mitenkäs se kumppanin alakerran hygienian laita on? Jos kumppani ei pese myös esinahan alustaa,niin kaikki siellä oleva lika siirtyy naisen emättimeen yhdynnänaikaisen hankauksen seurauksena.Miehetkään eivät ole steriilin puhtaita luonnostaan.

• ;;;;;

Mulla teki tuota kun olin saanut trichomonas bakteerin tjn...tarvii lääkekuurin,ei kuitenkaan sukupuolitauti.hyvin mahdollista koska uusi kumppani sulla.Terveyskeskukseen näytteenottoon vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe