Seksin jälkeen pesin alakerran kunnolla, mutta seuraavana päivänä jumppaillessani tulvahti aika kamalan hajuista vuotoa ja edelleen sitä seuraavana päivänä haju on paha, vähenemään päin, mutta paha kuitenkin. Olen suihkutellut ja pessyt ehkä vähän liikaakin tässä, mutta kun inhottaa.. Kai se sitten on tuonne jäänyt kuitenkin spermaa, eikä mitään tulehdusta ole tullut, mistä sen sitten tietää??
Aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut, nyt kuitenkin uusi kumppani..
Miten sperman saa heti kunnolla pestyä pois emättimestä ja vielä ilman että paikat ärtyvät?
sperma emättimessä -> haju
4
4589
Vastaukset
- **Question**
Eikä sitä nyt montaa päivää valu. Pitää melko lasti jo mieheltä lentää. Ettei sulla ole hiivatulehdus?? Sehän aiheuttaa ylimäärästä ja pahan hajusta valkovuotoa, niin tekee myös kondylooma.
- aloittaja
no ei ainakaan pitäisi olla hiivaa, kun senkin kanssa olen tapellut eräitä kertoja ja nyt estolääkitys päällä ( hiivan oireet kyllä tunnistan heti).. Mitään muutakaan ei pitäisi olla, sillä kaveri käynyt testeissä juuri vähän aikaa sitten.
Ajattelin että jos spermaa on jäänyt syvemmälle ja nyt vähitellen tulee valkovuodon kanssa pois, voiko haju johtua niiden ns. yhteensopimattomuudesta? no,lääkärille olen menossa muutamien päivien päästä, joten kyselen asiaa sieltä..pienoiseen paniikkiin vain apuja hain täältä.
- Kuins on?
Mitenkäs se kumppanin alakerran hygienian laita on? Jos kumppani ei pese myös esinahan alustaa,niin kaikki siellä oleva lika siirtyy naisen emättimeen yhdynnänaikaisen hankauksen seurauksena.Miehetkään eivät ole steriilin puhtaita luonnostaan.
- ;;;;;
Mulla teki tuota kun olin saanut trichomonas bakteerin tjn...tarvii lääkekuurin,ei kuitenkaan sukupuolitauti.hyvin mahdollista koska uusi kumppani sulla.Terveyskeskukseen näytteenottoon vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637