Reppu ja reissu Thaimaaseen

matkalla...

Moi!

Olen lähdössä Thaimaaseen tammikuussa. Onko kokemuksia mistä löytää reppuseuraa? Onko joku lähdössä nyt tammikuussa kiertämään Thaimaaseen..? Mikä on mielestänne paras tapa yöpyä jos on yksin liikenteessä. Hostellit vai hotelli?

3

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sawadii Khrap!

Thaimaahan!!!! Ei thaimaaseen.... Ja yöpymisestä, jos budjetti sallii, kannattaa tietysti yöpyä hotelleissa! Mutta paljon löytyy siistejä guesthouseja, todella edulliseen hintaan.

• kivirta

,

• jk70

Itse olen joka vuosi Thaimaassa vähintään pari kuukautta. kiertelen pohjoista seutua kuten, Chiang rai, Chiang mai, Mae hong song, Pai ja sit idässä Surinin ja Bangkokin väliä, ympäristöineen. pohjoisessa ei ole niin paljon ääliö turistia kuin etelän turisti mestoissa. myös ns alkuperäismeininki on siellä vielä elossa.
      Tietysti turisti paikat on myös tuttuja, mutta sitä ei voi reppu reissamiseksi sanoa.
      Olen yöpynyt itse guest houseissa, halvempia ja ihan hyvä tasoisia. 200b-400b.
      Olen myös kierrellyt paljon moottoripyörällä. se mukava ja halpa tapa NÄHDÄ paikkoja. muuten Thaimaassa on hyvät busssi yhteydet ympäri maata. toimiva ja edullinen.
      Muita reissaajia näkee joka paikassa ja ympäri Thaimaata. Ihmiset on alkanut kiinnostua muustakin kuin auringon palvonnasta.
      Älä ota mitään ylimääräistä mukaan taipainavaa kantamusta. on helpompi kulkea.
      Kaiken kaikkiaan ihmiset ovat hyvällä mielellä liikkeellä tässä maassa ja ystävällisiä.
      Hyvät palvelut ja turvallinen paikka, myös sairaalat ovat ok tasolla.
      reppu selkään ja matkaan, itse lähden vaimoni kans tammikuussa ja joskus keväällä takas. ja suuntana pohjois-Thaimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      91
      4083
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      208
      1593
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1420
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1110
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1050
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      329
      1046
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      999
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      136
      949
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      929
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      909
    Aihe