Kolmessa kävin ja kaikissa niin v**un ylimielistä sakkia istumassa. Ei meinaa keneltäkään tulla tervehdystä, ei vuoden 2004 autosta mitään vaihtoarviota. Omia ritsojaankaan ei oikein kukaan viitsinyt vähän sateiseen ilmaan tulla näyttämään. Olen käynyt Turussa ja Salossa samalla autolla ja palvelua sentään sain. Loimaalaiset autoliikkeet, olkoon kuinka maineeltaan mitä, saavat olla meidän suvulta rauhassa!
Mitä luulevat Loimaan autokaupat?
12
1740
Vastaukset
- kerron ny
Ei ne mitään luule! Omistajat kuittaavat miljoonien pääomatulot vuosittain ja asiakas on suolikaasua rahansaannin jälkeen.
- paikkaansa
Loimaan autoliikkeillä on huono maine ainakin täällä salon suunnalla. Ei salon liikkeilläkään kyllä kehua voi. Auto kannattaa aina ostaa yksityiseltä ja suoralla rahalla. Liikkeiden hinnat aivan käsittämättömiä uusiin autoihin nähden.
- jos ketä kiinnostaa
Ei aivan huono, vai mitä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000575&posting=22000000021981038 - loimaalainen
Missä liikkeissä kävit?
- nyt ei suurin
Suurimman omistaja ei tiedä kenelle myy liikettään ja kuka peruu kaupan, tai onko joku jo maksanut, ja onko mikään asia todella enää kunnossa. Toiseksi suurin taitaa olla kanssa lopetuspuuhissa ja etsii jatkajaa.
- Hakalan ymseyttä
Jo vain saat Hakalan ynseyttä kaikissa samaan hintaan
- On niilä katteet!
Eipä sen sitten ole Loimaalla asia parantunut vaihtoautoissa seitsemässä vuodessa. Keskittämällä kaiken yhdelle omistajalle ja parille jobbarille on saatu tilanne, jossa 30 000 km ajettu parivuotias auto luokitellaan puoleen hintaan uutuusarvostaan! Auto siis on menettänyt 14 500 tuhatta runsaan 30 tuhannen kilometrin ajossa. Sehän on melkein puoli euroa kilometri! Eihän sellaista menetystä korvaa mikään! Kaupungin reunamalla oleva jobbari kysyi mitä hintaa pidän ja sanoin 18 - 19 tuhatta, jos olisi uusi vaihdossa kaupan. Ei ollut ja jobbari nauroi hintapyynnilleni. Samaa merkkiä oli yksi pihassa 95 tuhatta km ajettuna neljä vuotiaina 22 000 euroa pyynnillä.
Lopulta vaihdoin Raisiossa korealaisen samaan korealaiseen sitimaasturiin ja vaihtohinta oli se 19 000 euroa. Päälle tuli jotakin talvirengasta ja tillpehööriä.
- Auto
Itse olen Loimaalla muutaman kerran autoa vaihtanut ja mielestäni tehnyt aina hyvät kaupat. Tinkaa tinkaa, pyydä renkaat kaupan päälle tms!
Tarkistan aina netistä, että yksityiseltä sais paljon halvelmmalla mutta minnes laitat vaihdossa sitten vanhan ja rahoitustakin tarttis saada. Ja yleensä se halvin ei todellakaan ole kohtalaisessakaan kunnossa ja yllätyksiä tulee. Ja liikkeestä ostetulla yleensä on edes jonkinlainen takuu, ei tarvitse pelätä jos heti tulee ongelmia auton kanssa.- Hevoskauppaa sano
Taas tuli postissa loimaan suurimman autoliikkeen "uusi" mainos, joka oli kopio viimevuotisesesta. Siitä muistuikin mieleeni vuosia sitten ko. firmasta ostamani auton kohtalo, motti hajos parin viikon päästä, takuu ei korvannut "toimitaan lakien ja asetusten mukaan" sanoi omistaja. Olisi kuulemma ostohetkellä pitänyt kuulla ettei moottori ole kunnossa, sanoi että mennään sitten vaikka oikeuteen muttei tule yhtään vastaan, kun auto on vanha ja remontti ylittää auton arvon. Että se niistä takuista, kyllä ostohetkellä autoa kehuttiin, eikä se nyt mikään halpakaan ollut.
- hevoskauppaa sano
Hevoskauppaa sano kirjoitti:
Taas tuli postissa loimaan suurimman autoliikkeen "uusi" mainos, joka oli kopio viimevuotisesesta. Siitä muistuikin mieleeni vuosia sitten ko. firmasta ostamani auton kohtalo, motti hajos parin viikon päästä, takuu ei korvannut "toimitaan lakien ja asetusten mukaan" sanoi omistaja. Olisi kuulemma ostohetkellä pitänyt kuulla ettei moottori ole kunnossa, sanoi että mennään sitten vaikka oikeuteen muttei tule yhtään vastaan, kun auto on vanha ja remontti ylittää auton arvon. Että se niistä takuista, kyllä ostohetkellä autoa kehuttiin, eikä se nyt mikään halpakaan ollut.
Niin jäi mainitsematta, etten ole kyseiseen lafkaan senjälkeen mennyt, enkä suosittele kenellekkään muulle. Olen kuullut myös muille käyneen samanlaisesti.
- Elsa 70
"Kyllä me kuule sulle hyvä auto laitetaan" on eräästä Loimaan autoliikkeestä tullut kommentti , kun olen kysynyt edullista vaihtoautoa puhelimitse. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut vaikka lupasivat soittaa ja aikaa on jo mennyt yli kaksi vuotta. Onneksi löytyi Turun suunnalta todella hyvä ja luotettava vaihturi :)
- viisas nainen
Eli mitä tästä opimme. Ostat suht uuden auton ja ajat sillä niin kauan kun kottero vähänkin kasassa pysyy. Pidät hyvin ja teetät huollot ajallaan. Et ole moksiskaan siitä vaikka naapuri vaihtaa autoa kuin mustalainen hevosta ja sukulaiset ivailee vanhaa kärryäsi. Mitä siitä jos kärry täyttää tehtävänsä ja kuljettaa sinua sinne minne tarvis on. Voit rauhassa nauraa partaasi niille idiooteille jotka kahden kolmen vuoden päästä vaihtaa uuteen ja haaskaa säkkikaupalla rahaa. Itse voit sijoittaa rahasi johonkin paljon järkevämpään.Sillä vaikka nämä autoillaan elvistelevät miten kehuisivat tehneensä hyvät kaupat niin tosiasiahan on että joka kerran kun autoa vaihdat, häviät vaihdossa rahaa vähintäänkin neljä viisitonnia vaikka sanottaisiin mitä. Sitten maksat vielä monta vuotta uutta upeaa kärryäsi vaikka jo vuoden sillä ajettuasi sinusta tuntuu että muilla on taas hienompia.Jos ihmiset saisivat järjen päähänsä näissä autoasioissa niin kyllä siinä nöyrtyisivät rehvakkaimmatkin autohallien omistajat kun kun autokauppa hyytyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979