Olen katsellut netistä kyseistä merkkiä ja mallia olevaa farmaria 1,9tdi koneella ja 2000 vuoden. Kokemuksia onko vika herkkä? minkälainen ajaa??
Seat
6
1009
Vastaukset
- asdsadsad
kone varmaan kestää ihan hyvin, mutta lukot routii pakkasella.
- Spaddu
Lienee aika vikaherkkä räppänä. Suosittelen Lada 110:ä valinnaksi. Se on laadukas ja kestävä.
- cordobisti
Hinta laatu suhde on kohdallaan. Koneella ajaa helposti sen puolimiljoonaa, jos huoltaa. Turbodiisseli liikuttaa ihan mukavasti kevyttä koppaa. Pitkälle miehelle cordoba on hieman ahdas, mutta keskimittaiselle niin kuin minä ihan jees. Cordoba on kohtuulisen hyvä ajetteva, riippuu tiytysti mihin on tottunut.
- 1.9 tdi
Voin myös suositella, pirteä ja pieniruokainen. itselläni kulutus n.4,5 - 4,8l/ 100km. Ja toiseksi, on sama kori kuin VW Polossa, joten varaosia ym löytyy kohtuu hintaan. Ovet tosin jäätyvät talvella helposti, mutta niin se on myös muissa VAG konsernin autoissa.
- KWDLASFJH
MOI
KYL SEAT CORDOBA VARIO KANNATTAA OSTAA
EDELLISELLÄ AJOIN 300 TUHATTTA
NYT OLEN ajanut 129 tuhatta
ja 500 tuhatta ajaa koneella ja enemmäki
kun ei huudatele
ja pitää huolen
700 tuhatta on paras minkä olen kuullut
mut se on ajossa
hki norja välillä
eli matka ajoa
- Make
Mulla on ollu ko. 1.9 TDI vm-99 n.2 kuukautta
ja kokemukset pelkästään hyviä. Sen lukkojen jäätymisen saa estettyä kyllä eli ei syy olla hankkimatta jos muuten mallista pitää (ja pieni ruokaista dieseliä tarvitsee..)
Cordobahan on lähes kokonaan VW:n tekniikkaa
eli kohtuullisen luotettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814