Voinko asentaa 6280:aan series 60 käyttöjärjestelmän series 40 tilalle? Olisin valmis maksamaan alle 100€ jos jostakin saa ostettua series 60 käyttiksen ja mielellään myös symbian...
nokia 6280 ja series 60
2
272
Vastaukset
- Nokia 6280
Mahtaakohan tuollainen onnistua? Itselläni sama puhelin, mutta en kaipaa series 60. Syitä on monia esim. Todella hidas, mutta on series 60 se hyvä puoli, että siihen on tuhansia sovelluksia ja ohjelmia, mutta kyllä niitä series 40 tarpeeksi löytyy esim osoitteesta: http://gallery.mobile9.com/ ja sadoista muista osoitteista!
- Ds lover
S60 ei hidasta kaikkien puhelinten tehoa, mutta jotkin muuttuvat vähän kankeiksi. Uusissa S60 puhelimissa ei tapahdu enään minkäänlaista hidastumista Esim. N93.
6280:aan on lähes mahdotonta saada S60 käyttöjärjestelmää, koska siinä ei ole menu- tai muokkaa-näppäintä ja s60 puhelimen tärkein näppäin on menu.
S40 puhelimeen ei todellakaan ole riittävästi ohjelmia. Esim itse en omista web-kameraa, mutta S60-ohjelman avulla saan tehtyä puhelimestani (3,2mpix 3xoptinen zoomi) web-kameran. Webbikamerani voittaa siis useimmat perus webbikamerat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760