Uusi tuntematon

sotilas tässä

KARHUN KÄÄNTYMINEN TOISELLE KYLJELLEEN

Daniel 7:5 karhun näköinen toinen peto suussaan kolme kylkiluuta ei mielestäni liity Venäjään vaan sitä kuvaa vasta neljäs peto. Mutta kyllä siitäkin sanotaan, että kolme kuningasta syrjäytetään ja käsittääkseni Gorba I:n ja Gorba II:n välillä ovat nuo kolme kuningasta eli Putinin jälkeen vielä hetken yksi. Valtiona voisi tarkoittaa Venäjän ja kahden muun Neuvostovallan liittymistä jälleen yhteen. "Varo Israel karhu tulee" kirjan mukaan tarkoittaa Eestin, Latvian ja Liettuan jälleen syömistä. Osoitteessa http://www.revelation13.net/ on hyvä kuva pedosta vaikka silmänä Putin. Zhirinovskin ennustukset kertoivatkin, että pää vielä kääntyy Pohjolan ylle.

Kyllä kaikki viittaa siihen, että aina vain suuremman palan uudelleen syntyvä peto on haukkaamassa. Aikataulu paremmin hanskassa eli että kun 11. 9. 2000 alkaneen 4 x 3,5 vuoden 3. osan jälkeen peto julistaa itsensä jumalaksi Jerusalemissa niin "Suomen kautta Israeliin" Hailuotoa tervehditään 90 vuotta jälkeen Allenbyn Jerusalemissa. 9. 12. 2007 Oulussa, tuntematon sotilas kaatuu 6. 12. 2007 panssarin alle Jyväskylässä, mistä video 6. 12. 2006. Itse asiassa siis kuolemaan syöksyneen veteraanin viimeinenkin teko oli sankariteko, kuolla monien hengen säästämiseksi!

Toki lupa taivaaltakin katsoa vaikkei sen perusteella ennustaa ihmisille, että siellähän Otava ja Pikkuotava ovat, ja mitä ilmeisimmin Venäjällä tehdään sen mukaan kuin he sieltä lukevat Venäjää ja Suomea. Otava on kääntymässä 11. 9. 2007 minun raamatullisen selitykseni mukaan. Astronomiasta ja -logiasta en ymmärrä riittävästi, mutta ennustuksissa katsoen alhaalta ylös on Saatanasta ja ylhäältä alas Jumalasta ja nähdyn tulkintoihin saadaan Jerusalemiin menevä ohje silloin kun on kysymyksessä 9 km päässä oleva Betlehem. Aikapoikkeamaksi olen veikannut vuotta, mutta saattaa olla vain 3 kk tai 9 kk niinkuin Jeltsin aina lähtee silloin kun luulee olevan oikea hetki. 9 kk etukäteen oli 1. 1. 2000. Sikiämisaika, ja niinhän sitä Putinkin lähtee eikä vain meinaa hävitä pikkuruiselle Suomelle.
(Harri Veijonen: Uusi tuntematon sotilas)

http://wwnet.fi/users/veijone/

1

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gordonblöö

      Ystävä hyvä, sinulla on mitä todennäköisimmin skitsofrenia niminen sairaus, joka vaikuttaa ajatuksiisi. Skitsofrenia on hoidon avulla hallintaan saatava sairaus, mutta yksin et sitä selätä. Soitapa ensi alkuun terveyskeskuksesi lääkärille ja ota tämä teksti vaikka mukaasi tapaamiseen, niin saat prosessin alkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe