menneeseen vuoteen,vähän vähänlaisesti kuvia mutta kun en tiedä toimiiko,mukana se valkoinen josta aina lupasin kuvia laittaa =)
http://invite.filmloop.com/x?dAX0nrfhgegYBiAExpG3Ar7N23rbthGV
Koemielessä pika otos
19
615
Vastaukset
ku olivat sööttejä!! tosi nättejä!!!:o)
davalyan kirjoitti:
chow pennut on ehkäpä yksi maailman valloittavammista roduista =)
ainakin minut:o)
- hatam
ovat noi sun koirasi.
Hieno rotu mutta ainakin täälläpäin hyvinkin harvinainen.
En ole luonnossa nähnyt kertaakaan.ekaa kertaa koirahoitolaan,20 vuotta on rouva sitä pitänyt,kolmas chow koko aikana hänen hoidossa oli muru ja asiakkaita tuntuu olleen aina runsaasti,kai sitten aika harvinainen,kuitenkin tästäkin tuppukylästä löytyy heti yksi uros ainakin =)
- hatam
davalyan kirjoitti:
ekaa kertaa koirahoitolaan,20 vuotta on rouva sitä pitänyt,kolmas chow koko aikana hänen hoidossa oli muru ja asiakkaita tuntuu olleen aina runsaasti,kai sitten aika harvinainen,kuitenkin tästäkin tuppukylästä löytyy heti yksi uros ainakin =)
että edes yksi. Jos sattuisi vielä olemaan kaikkine papereineen hyväkin vävyehdokas.
hatam kirjoitti:
että edes yksi. Jos sattuisi vielä olemaan kaikkine papereineen hyväkin vävyehdokas.
joka kuvissa vilahteli on nyt ainakin potentiaalinen vävyehdokas nro 1,saas nähdä miten chow uros narttujen kanssa sitten pärjäilee,ihana lutuinen poika hän kyllä on,ikää 9 viikkoa suurinpiirtein =)
Ihania kuvia, oisit vielä heittänyt jotain lystikästä musaa taustalle.. ;))
en tähän saanut musaa,koitin kyllä kovasti mutta sellaista valikkoa johon olisi voinut lisätä en tästä filmloopista löytänyt?
davalyan kirjoitti:
en tähän saanut musaa,koitin kyllä kovasti mutta sellaista valikkoa johon olisi voinut lisätä en tästä filmloopista löytänyt?
No jo aattelinkin, kun et ollut laittanut...
Mutta kauniita nuo ovat noinkin..
Tosi suloisia kuvia ja ihanasti esitelty! On nuo kyllä niin sööttejä "muhkuja" varsinkin pentuna, että niille menettää sydämensä alta sekunnin.
Ja oli niin kivan näköinen tuo että tekisi mieli itsekin kokeilla tuota FilmLoopia. ;) Ei ole kyllä kovin paljon ajankohtaisia kuvia mutta ehkä sitten myöhemmin... Tuohon ei taida saada ääntä mukaan? Siis esim. musiikkia tai jotain muuta..davalyan kirjoitti:
esityksessä on kyllä se musan kuvake,mutta en mä sinne ainakaan mitään saanut..
...mutta ei sielläkään sen Loopin mahdollisuuksien esittelyssä minusta musiikkia mainittu. Katsoin monta kuvajuttua sieltä, eikä missään ollut ääntä, ei ainakaan kuulunut. Jos se kuvake on vain harhautusta. :)
- issu56
voi että osaavat olla suloisia!!!
- paivansadeko
voi että :) Tulinpa hyvälle tuulelle.
kavereita. nuo on sen näköisiä palleroita että tekee heti mieli ottaa syliin ja pusutella.
davalyan kirjoitti:
vaan pusutellaankin =)
mun yhdellä "sukulaisella" oli sama rotu ja se oli kyllä niin itsepäinen. mutta saatiin me sitä pusutella.
mun yhdellä naapurilla on kanssa Chow ja mua aina naurattaa kun hän ei koiraa saa liikkumaan mihinkään. tuskailee joskus että "tule nyt jo" mutta koira istuu kuin liimattuna. hahaa.
siis älä käsitä väärin, minua vaan huvittaa kun hän ei saa sitä koiraa liikkeelle ;-))))
- ottanu??
taaaaas lisää koiria?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760