Onnea vaan nuorelle parille. Lystiä teillä näytti olevan. Minun mielestä se tyyppi on yks ärsyttävimmistä ja teennäisimmistä koko paikassa, johtuu varmaan siitä että oon jo aikasemmin ollu näkevinään että teidän kahen välillä on jotain. Oon minä nähny miten sinä sitä katot, mutta se tämänpäiväinen oli jo kaiken huippu... Yhtä hyvin olisit voinu potkasta minua suoraan naamaan, ihan samalle olis tuntunu. Pointtina tässä on se että edelleenkin sinä näköjään juttelet ja oot mieluummin IHAN KENEN TAHANSA MUUN kuin minun seurassa, vaikka välillä ootkin olevinaan ystävällinen (ne jonninjoutavat "liirum laarumit" puolin ja toisin). Viime viikon perjantainakin olit selvästi vaivautunut siitä "tilanteesta" minkä järjestin, et vaan kehannu suoraan sanoa että painu jo helvettiin, mutta olit aika hiljanen. Sama ei tuu toistumaan, älä pelkää. En muutenkaan viihdy just nimenomaan siinä pöydässä missä sinä YLEENSÄ oot, ja sitäpaitsi se olis sinun vuoro välillä keksiä jotain nerokasta. Mutta sinä oot ilmeisesti jo valintasi tehny ja sille minä en mitään voi. En aio ruveta sirkustemppuja esittämään enkä muutenkaan kekkuloimaan tai kilpailemaan kenenkään kanssa sinun huomiosta, jos en kelpaa tämmösenä kuin oon niin se on sitten sitä myöten selvä. Tällä viikolla olikin jo suht hyvät fiilikset sinun suhteen muuten, mutta tämä päivä pilas kaiken. Mulla oli tarkotus toivottaa sulle jo etukäteen hyvää nimipäivää huomisen johdosta, mutta ei sitten enää oikein tuntunu siltä. Oli oikeestaan hyvä etten enää nähny sinua aamupäivän jälkeen. Tuli niin paha olo että meinas oksennus tulla. Tuo alempana oleva viesti jollekin toiselle Annille ei muuten ollu multa.
Anni!
4
342
Vastaukset
- KittyLee
Tänne on tietysti hyvä purkaa tuntojaan, mutta toivottavasti olet kertonut tunteistasi myös irl kyseiselle Annille. Älä järjestele tilanteita vaan kysy suoraan. Jos suoran vastauksen saat, toimi sen mukaan. Jossittelua ja arvailua voi jatkaa hamaan ikuisuuteen (varsinkin täällä ;) ) jos niin haluaa. On se kumma juttu miten se ihastuneen mieli rakentelee kaikenlaisia skenaarioita pienistäkin tiedon murusista. Rohkeasti Annin juttusille ja sillä siitä selvitään!
- Etpä arvaa kuka
...puutu asioihin joista et mitään tiedä. Oon kuullu ja nähny tarpeeks. Tai siis en oo kuullu kun se ei ikinä puhu mitään mulle jos minä en puhu ensin ja yrittää usein vältellä muutenkin. Muitten kanssa se on semmonen ilonen ja puhelias ja oma-alotteinenkin mutta minä oon ilmeisesti niin vastenmielinen ettei se halua jutella jos ei oo välttämätön pakko.
- KittyLee
Etpä arvaa kuka kirjoitti:
...puutu asioihin joista et mitään tiedä. Oon kuullu ja nähny tarpeeks. Tai siis en oo kuullu kun se ei ikinä puhu mitään mulle jos minä en puhu ensin ja yrittää usein vältellä muutenkin. Muitten kanssa se on semmonen ilonen ja puhelias ja oma-alotteinenkin mutta minä oon ilmeisesti niin vastenmielinen ettei se halua jutella jos ei oo välttämätön pakko.
siis kysynyt suoraan Anniltasi esim. Lähdetkö kahville kanssani tai olen kiinnostunut tutustua sinuun paremmin, olisitko sinä minuun? Jos et ole, kaikki on puoleltasi turhaa jossittelua ja arvailua. TOIMI MIES! Eikö olisi hyvä jos voisit siirtyä eteenpäin suhteessasi Anniin tai antaa itsellesi mahdollisuus ihastua johonkin toiseen joka vastaa tunteisiisi?
- Etpä arvaa kuka
KittyLee kirjoitti:
siis kysynyt suoraan Anniltasi esim. Lähdetkö kahville kanssani tai olen kiinnostunut tutustua sinuun paremmin, olisitko sinä minuun? Jos et ole, kaikki on puoleltasi turhaa jossittelua ja arvailua. TOIMI MIES! Eikö olisi hyvä jos voisit siirtyä eteenpäin suhteessasi Anniin tai antaa itsellesi mahdollisuus ihastua johonkin toiseen joka vastaa tunteisiisi?
Ei kai sitä nyt heti ns. iskemään ruveta, tämmönen ujo mies! Mutta on kyse siitä että että hän ei edes pysty puhumaan minun kanssa ihan niitä näitä OMA-ALOTTEISESTI (ja tällä en tarkota niitä normaaleja huomenen toivotuksia tai sitä että vaihetaan pari sanaa jostain työhön liittyvästä). En minä toistuvasti kehtaa ite mennä selittämään jotain itsestäänselvyyksiä tai väkisin tunkea hänen seuraansa. Kun hän ei ikinä tee mitään vastaavaa niin kyllä siitä nyt osaa päätellä ettei sitä kiinnosta. Ei se voi ainakaan ujoudestakaan johtua kun muitten seurassa hänellä juttua riittää ja nauru raikaa. Kerran kokeilin kepillä jäätä eli menin ihan pokkana siihen viereen. Melko hiljanen ja vaivautuneen oloinen oli normaaliin verrattuna, ja sitäpaitsi minua ärsyttää kun mulla alkaa aina kädet täristä hänen lähellään ja se varmaan näyttää ja ainakin tuntuu typerälle. No, tuo käsien tärinä nyt ei varsinaisesti liittyny tähän mitenkään. Takasin asiaan. Oon minä huomannu että se minua aina välillä kauempaa vilkuilee (mutta vilkuilee se kyllä monia muitakin) ja joskus on toisiamme katottu pitkäänkin, tai ainakin monta sekuntia. Mulla tuntu sillon että pää räjähtää, siis hyvässä mielessä. Mutta ehkäpä se vaan on aina kahtonu että mitä helvettiä minä sitä oikein tuijotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025