Moi!
Tulin vain kertomaan, että tämänpäivän koroilla laskettuna on alkuperäinen laina-aikani kiinteällä tasaerällä maksettuna pidentynyt VIIDELLÄ VUODELLA!!!!!!!!!!
Mikäli haluan pitää kiinni alkuperäisestä laina-ajasta, pitäisi kuukausierää NOSTAA 54 EUROLLA!!!!!!!!!
Nyt kysynkin: onko minua petkutettu pankin taholta, kun vuoden 2005 keväällä ostin asunnon?
Vastatkaa, oi palstan kaikkitietävät älyköt!
Koronnousun vaikutus
3
599
Vastaukset
- huomaamaan
Aika näyttää, mutta jos ostit asunnon pääkaupunkiseudulta, niin on petkutettu koska maksoit ylihintaa. Koroissa ei petkutettu, koska on ollut yleisesti tiedossa, että ne nousee.
- askipoksimies
henkilö joka koskaan ei saa omaa taloa,
kun ei ymmärrä ja ole rohkea.
- jos.
Yleensä tuontyyppisissä 0,25 % tekee 2,5 vuotta,
joko muuten lainasi meni yli 4 % ?
Mutta älä murehdi,
inflaatio syö muiden talletuksia 4-6 %
ja talojen hinnat nousee,
olet aivan varmaan tehnyt oikean valinnan kun olet asunnon ostanut.
Hinnat ovat vielä 30 % alle nykypalkkatason,
aina asunnot tuntuvat kalliilta, ainakin ne ensimmäiset.
Minäkin rakensin ensimmäisen omakotitaloni,
kaikkiaan maksoi 25 000 mk,
sitten 10 vuoden kuluttua siirryin pienempään kerrostaloon 80 neliöön ja se maksoi 180 000 mk.
tuntui kalliilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419