Habbo Hauvat ja Katit

Koirani

Onko teillä habbossa lemmikkiä?
Minulla itselläni on viisi habbo lemmikkiä,
neljä koiraa ja yksi kissa. Koirieni nimet ovat,
Erni, Rocky, Milli ja Dara.
Kissani on Romeo se on mahdottoman kiva kissa.
Se viihtyy koirieni kanssa erit. hyvin.
Habbo ukkoni nimi on: JENKKU18
Kamulistallani on tilaa.. Olis kiva jos antaisit "HYVÄÄ" palautetta. Kerro vaikkapa omista habbo lemmikeistäsi. Pitkää palautetta olisi kiva saada. Noudata palautteessa yllä olevia sääntöjä. Hmm..
Heips.
Ps. Laita sitä "HYVÄÄ" palautetta.

11

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moihthh

on mullakin koira

• eläinkamu

moi mullaki on koira ja kissa habos pyydä mun ukko kamuks niin puhutaan lisää nimi on .:.Noknok.:.

• toi..

sun habbo-nickissäs oleva "18" ei tarkota sun ikääs.. Jos sä oot 18 ja pelaat habboo ni hanki elämä.. mä nauran tääl sulle ihan tosissaan.. XD

• Koirani
        toi.. kirjoitti:

sun habbo-nickissäs oleva "18" ei tarkota sun ikääs.. Jos sä oot 18 ja pelaat habboo ni hanki elämä.. mä nauran tääl sulle ihan tosissaan.. XD

En olekkaan 18w!

• Klapaucius.

Miksi laitat sanan hyvä heittomerkkien väliin?
      On minullakin koira, Nipsu, mutta kyllä oikea koira aina on parempi kuin virtuaali lemmikki, mutta jos olet allerginen niin viruaali koira on parempi vaihtoehto, ne eivät edes kuole, eikä niiden tarvikkeet tai ruokkiminen maksa mitään, viertuaali koira ei edes pure. (voin sanoa, että sellaista koiraa ei ole joka ei purisi, kaikilla on leikin vaistot)

• Herbona

Täs tuloo oikiaa pohjanmaalaasta hyvää palautetta: Mulla on lemmikki sen nimi on: Roope ja se on kroko. Sulla oli komeita nimiä sun lemmikeillä ja hyviä jouluja sulle habossa ja elämässä

• Koirani

Kiitti kovasti, edes joku ei pilkkaa tai loukkaa.

• roope-123

ei oo lemmikkii

• Ichigo!

...mutta habbossa mulla on yks huone nimeltään Hawaijin ranta ja siinä huoneessa mulla on 2 krokoa ja niitten nimet ovat: se vihree on nimeltään ValleValpas ja se pinkki on nimeltään Essi ja habbossa, mulla on myös toinen huone missä mulla on sellainen habbo kissa nimeltään Misse.

• marsu

Ukkoni nimi on Ronkkuotus ja hänellä on 2 koiraa. niiden nimet ovat Notski ja Lumi.

• Habbottajakinhan

Moi, minulla on habbokoira, ja toisella ukollani kissa ja koira. Ne on tosi mukavia. Annan niille aina ruokaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe