Taidan olla Suomen ainoa 17 vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut saatika edes puhunut mitään pojille. No eipä mun ulkonäössäkään ole kehumista. Näytän enemmänkin 13 vuotiaalta pikkutytöltä kun kohta täysi-ikään tulevalta nuorelta naiselta. :p Luonnekkin on semmoinen, että ei ketään kiinnosta.
Aika yksinäistä tämä on, mutta kun on jo 10 vuotta selvinnyt....
17v eikä ikinä seurustellut
14
2628
Vastaukset
- JJK90
Vaikken oo ton ikäistä ikinäseurustelematonta tyttöä täällä nähnyt niin vanhempiakin ei-seurustelleita miehiä löytyy heti vaikka toi Vanhapoika85,kyllä sinulla on vielä aikaa seurustella ja kokea sen ilot ja surut :)
Et oo ainut koska mä oon 17 vuotias poika joka ei oo koskaa seurustellu myöskää.. ja ei oo joo helppoa aina.. Jaksamisia sinnulle, sä saat 100 varmasti kenet vaa haluut, toisin ku poika joka ei pysty mihinkää ja jonka maine on mustattu kiusaamisen aikana..
- YksinäinenVaeltaja
20v enkä kertaakaan ole seurustellut, sellaiteen...
- HerttinenLeeeri
Se ei ole iästä, eikä ulkonäöstä kiinni!
Se on siitä asenteesta ja uskosta ja luottamuksesta itseen.. :]
Puhun kokemuksesta. Elämä potkii välillä päähän, mutta siitä sitä oppii. Usko itseesi, 20vuotta on vain pieni osa elämääsi. - YksinäinenVaeltaja
HerttinenLeeeri kirjoitti:
Se ei ole iästä, eikä ulkonäöstä kiinni!
Se on siitä asenteesta ja uskosta ja luottamuksesta itseen.. :]
Puhun kokemuksesta. Elämä potkii välillä päähän, mutta siitä sitä oppii. Usko itseesi, 20vuotta on vain pieni osa elämääsi."Se ei ole iästä, eikä ulkonäöstä kiinni!
Se on siitä asenteesta ja uskosta ja luottamuksesta itseen.. :]"
-Eipä se minua kovin paljoa haittaa että olen yksin, jos nyt tulen olemaan yksin loppu elämäni niin sitten olen.
"Puhun kokemuksesta. Elämä potkii välillä päähän, mutta siitä sitä oppii."
- Juu, se tykkää potkia päähän aikalailla.
"Usko itseesi, 20vuotta on vain pieni osa elämääsi."
- Tuo taas riippuu siitä että kuinka kauan elää, jos elää 25 vuotiaaksi niin sitten se on iso osa jos taas 120 vuotiaaksi niin sitten se on kohtalaisen pieni osa
- Emmäkääoo17vee
En minäkään ole koskaan sseukannut mitenkään vakituisesti. Suurin osa kavereistani (poikia kuten minä) eivät myöskään ole seurustelleet.
Tiedän henkilöitä, jotka ovat vielä 25-vuotiainakin täysin kokemattomia. Seiskan tähtityttö, taisi olla 23-vuotias ei myöskään ole koskaan vakavasti seurustellut. Häneltä ei ainakaan hyvää ulkonäköä puutu...- Plsdfgdsg
"Seiskan tähtityttö, taisi olla 23-vuotias ei myöskään ole koskaan vakavasti seurustellut."
Tuo nyt oli helvetin lohduttavaa. :D - ...
Plsdfgdsg kirjoitti:
"Seiskan tähtityttö, taisi olla 23-vuotias ei myöskään ole koskaan vakavasti seurustellut."
Tuo nyt oli helvetin lohduttavaa. :DSanoin vaan, että seurustelu ei aina riipu ulkonäöstä
- HerttinenLeeeri
Voi kuuule tyttö kulta ja kaikki muutkin.. ELÄMÄ ON VASTA ALUILLAAN!
Vaikka oletkin jo 17-vuotias, sinulla on koko elämä aikaa.. Ei se ole mikään vaatimus että tiettyyn ikään mennessä tulisi olla seurustellut jo 10 kertaa. Vaikka se kuinka näyttäisi ja kuulostaisi IN-jutulta seurustella ja olla pojan kanssa jo ylä-aste ikäisenä, se ei ole tae että olet juuri sen saman pojan kanssa lopun ikää.. Se tulee ajan myötä, etsimällä etsien sitä ei löydä. Odota ja ylläty. Ja Lisää itseluottamusta kehiin! Kyse ei ole ulkonäöstä, ikäisesi pojat ovat vielä niin nuoria, että he eivät tajua hyvän päälle. :]- .......................
''Vaikka se kuinka näyttäisi ja kuulostaisi IN-jutulta seurustella ja olla pojan kanssa jo ylä-aste ikäisenä,''
tiedätkös, että kovin moni yläasteelta ei ajattele tuolla tavalla. en tiedä mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että se on meistä niin coolia.. ehkäpä itse ajattelit niin, mutta kaikki eivät. itse olen seurustellut vuoden ja missään vaiheessa ei ole tuntunut siltä ''vittu tää on niin siistii ku on poikkis ja kaikkee.'' enkä myöskään ennen seurustelua ajatellut, että olisi niin IN juttu seurustella. no joohaan o.
- Pilvipuhuri
Kyllä sulle poika löytyy;) äkkiä vaan iskemään!
- '''''''''''''''''''''''''''...
Olen 14, olen seurustellut 3 eri pojan kanssa, joista en kenestäkään oikeasti pitänyt. Kadun niitä "suhteita" hirveesti.Ajattelen, että olisin onnellisempi, jos en olisi ikinä ollut kenenkään kanssa yhdessä.
- mies 26
26v enkä ole katraakaan seurustellut, enkä paljon muutakaan
- tyttö..ö-34436
no eikös se ole vaan parempi jos näyttää ikäsitään nuoremmalta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576