Derbi senda sm125 vai Rieju SMX 125

Magnum

Elikkä nyt on kevarin hankinta tullu minunki kohdalle, ja supermotoa ollaan hankkimassa.
Mihinkään Husqvarnaan ei ole vielä näillä näkymin varaa ellei Sm mallia saa käytettynä alle 4000 tonnin :D
Mutta pääasiana oli nyt se, että kumpi olisi tehojen ja luotettavuuden kannalta parempi? Rieju vai Derbi?
Riejussa on 7.5 Kw ja derbissä 8.4 Kw mutta joillakin sivuillahan ne lukemat vaihtuvat v*tuttavasti ja välillä jää epäselväksi.. >:(
Ja nopeutta Derbiin sanotaan 100/kmh joten se on aika keskiverto mun makuun, teharia en ole laittamassa kuitenkaan..
Joten jos jollakin on tietoa kummastakin pyörästä niin olisi kiva jos kerrotte hyvät ja huonot puolet. :)

40

17553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • derbism

      Itselläni on kokemusta vain tuosta Derbistä, joka on kyllä luotettavin pyörä joka mulla on koskaan ollu, kertaakaan ei ole jättänyt tielle. 4-t piikit on aika onnettomia tehoissaan, joten suosittelisin ottamaan tehokkaamman pyörän noista kahdesta eli Derbin. Jotain hintojakin löysin ja Derbi oli monesti halvempi.

      • minä!!!!!

        minä myös kyseisen derbin omistajana olen sitä mieltä että DERBI. tehoistakin olen samaa mieltä edellisen kanssa että älä ainakaan heikompaa ota nopeuksista sen verran että kaverin rieju sm 125 jää vähän vajaa satasesta kun tällä derbillä mennään vähän sen yli. ikinä ei ole jättänyt tien päälle vaikka onkin jo 10000 kilsaa lasissa... No kerran jätti (bensa loppui) :D siitä löytyykin yksi miinus puoli eli liian pieni tankki, mikään juoppohan tuo neli tahti kone ei ole


      • 2007 mallia
        minä!!!!! kirjoitti:

        minä myös kyseisen derbin omistajana olen sitä mieltä että DERBI. tehoistakin olen samaa mieltä edellisen kanssa että älä ainakaan heikompaa ota nopeuksista sen verran että kaverin rieju sm 125 jää vähän vajaa satasesta kun tällä derbillä mennään vähän sen yli. ikinä ei ole jättänyt tien päälle vaikka onkin jo 10000 kilsaa lasissa... No kerran jätti (bensa loppui) :D siitä löytyykin yksi miinus puoli eli liian pieni tankki, mikään juoppohan tuo neli tahti kone ei ole

        Sitä ei kannata ostaa, koska moottori ei enää ole yamahalta. Siihen on laitettu joku nimetön moottori, joka on vanhan Hondan koneen kopio. Luultavasti valmistettu Kiinassa, Indonesiassa tms. Sillä pyörällä ei ole Samuraita enempää käyttö- tai myyntiarvoa.


      • derrbi
        2007 mallia kirjoitti:

        Sitä ei kannata ostaa, koska moottori ei enää ole yamahalta. Siihen on laitettu joku nimetön moottori, joka on vanhan Hondan koneen kopio. Luultavasti valmistettu Kiinassa, Indonesiassa tms. Sillä pyörällä ei ole Samuraita enempää käyttö- tai myyntiarvoa.

        2007 senda bajassa on yamahan koneen kiina versio ei hondan, mutta se pitää paikkansa että ei kannata bajaa hommata vaan ihan normaali senda sm 125


      • derrbi
        derrbi kirjoitti:

        2007 senda bajassa on yamahan koneen kiina versio ei hondan, mutta se pitää paikkansa että ei kannata bajaa hommata vaan ihan normaali senda sm 125

        lisäyksenä vielä että siinä senda sm 125 on jammun kone


    • dtee kuski....

      dööpissä vitusti vikoja... kaverilla oli ja siinä oli kaikkee mukavaa... ja oli iha helvetin nuhanen... riejusta en oo kans mitää hyvää oikee kuullu... mut osta jammun dt sm... kestää iha perkeleen hyvin... ja niillähä on monen vuoden kokemus dteestä... saa helposti kulkemaan ja helvetin hyvä leikkiä... hinnoista en muista mut on hussee halvempi... iteltä löytyy arrowi,johtokikka ja 34mikuni... menee mittari tappiin ilman ongelmia...

      • dt kuski!

        nii derbissä oli siis sähkövikoja... moottori on kyl varmaa iha kestävä mut sähkövikoja ja muutenki oli kaikkee bensaletku tais olla liian pitkä ja se oli menny iha ruttuun...


      • sherlock
        dt kuski! kirjoitti:

        nii derbissä oli siis sähkövikoja... moottori on kyl varmaa iha kestävä mut sähkövikoja ja muutenki oli kaikkee bensaletku tais olla liian pitkä ja se oli menny iha ruttuun...

        tässä ihan selvästi haettiin 4-tahtipyörää. jos bensaletku on liian pitkä, niin sen lyhentäminen on 30s homma saksilla. on mulla hondassakin yksi sähköongelma ollut, mutta se johtui omasta patentista h4-polttimon osalta. ilman omia sähköpatentteja derbinkin sähköt toimii siinä missä muidenkin. ihan paisuteltu juttu nää derbin huonot sähköt, ei ne nyt NIIN huonot ole, että ei vois koko pyörää ostaa...

        yhden ja vain yhden konerikon tiedän ja se meni takuuseen. siis derbi toimitti takuuseen kokonaisen uuden koneen. joten motti tuntuu kestävän, kuten 4-tahdeissa yleensäkin.


      • dt kuski
        sherlock kirjoitti:

        tässä ihan selvästi haettiin 4-tahtipyörää. jos bensaletku on liian pitkä, niin sen lyhentäminen on 30s homma saksilla. on mulla hondassakin yksi sähköongelma ollut, mutta se johtui omasta patentista h4-polttimon osalta. ilman omia sähköpatentteja derbinkin sähköt toimii siinä missä muidenkin. ihan paisuteltu juttu nää derbin huonot sähköt, ei ne nyt NIIN huonot ole, että ei vois koko pyörää ostaa...

        yhden ja vain yhden konerikon tiedän ja se meni takuuseen. siis derbi toimitti takuuseen kokonaisen uuden koneen. joten motti tuntuu kestävän, kuten 4-tahdeissa yleensäkin.

        paisuteltuu? no miksköhän sit mun kaverin derbi oli 3 kuukautta huollossa? ja oli siinä sähkövikoja ku ei meinannu huollossakaan saaha toimimaan... mut ku tossa kuitenki vähän puhuttiin et kumpi on tehokkaampi et jos haluu tehokkaan piikin nii ei se ainakaa nelari oo... mut ihan sama onhan se nelari kyllä varmaa kestävä... tosin siihe ku rupee tekee kone remppaa nii ei oo yhtä yksinkertasta ku kaks tahissa...


      • sherlock
        dt kuski kirjoitti:

        paisuteltuu? no miksköhän sit mun kaverin derbi oli 3 kuukautta huollossa? ja oli siinä sähkövikoja ku ei meinannu huollossakaan saaha toimimaan... mut ku tossa kuitenki vähän puhuttiin et kumpi on tehokkaampi et jos haluu tehokkaan piikin nii ei se ainakaa nelari oo... mut ihan sama onhan se nelari kyllä varmaa kestävä... tosin siihe ku rupee tekee kone remppaa nii ei oo yhtä yksinkertasta ku kaks tahissa...

        sun kaveris derbi oli sen takia 3kk huollossa, että ne ei kerinny mitään sille aikasemmin tekemään. vielä tähän vois kysyä, että olikos merkkihuolto kyseessä? joka paikan remonttireiskat ei välttämättä ole niin tutustuneita derbiin, ku merkkihuollon kaverit. ota huomioon, että jonot on hyvä mies korjaamoalalla pitkät. koitapa viedä fude merkkihuoltoon ja koita saada se korjatuksi kolmessa kuukaudessa. onnistuu ehkä puolissa tapauksista.

        sähkövikoja sitä on derbissäkin, kuten kaikissa muissakin. jollei merkkihuollon kaverit saa toimimaan, niin aika paljon on saanu patentteja säätää mopoon. merkkihuollossa kun löytyy osia joka lähtöön. on ihan eri asia lähteä etsimään vikaa moposta ilman varaosia, ku lyödä uutta palikkaa tilalle ja koittaa toimiiko uudella osalla. jos huolto luvataan viikon hoidettavaksi viikon sisällä, mutta venyy 3kk mittaiseksi, on huoltotiimissä silloin vikaa ja kehotan vaihtamaan huoltoliikettä. toivottavasti eivät hävyttömiä summia kaveriltasi huollosta repineet. saanko vielä kysyä, että mikäs loppujen lopuksi paljastu vian syyksi?

        kyllähän se niin on, että tehoa hakevalle 2t on oikea valinta, mutta 4t tulee halvemmaksi ja helpommaksi pitää. luulenpa että viestiketjun aloittajalla on tarkoituksena ostaa 4t juuri näiden takia. itsellänikin on 2-tahtikevari, enkä ole mikään vannoutunut nelarifani, mutta luettelen tässä vaan faktoja.


      • dt kuski!
        sherlock kirjoitti:

        sun kaveris derbi oli sen takia 3kk huollossa, että ne ei kerinny mitään sille aikasemmin tekemään. vielä tähän vois kysyä, että olikos merkkihuolto kyseessä? joka paikan remonttireiskat ei välttämättä ole niin tutustuneita derbiin, ku merkkihuollon kaverit. ota huomioon, että jonot on hyvä mies korjaamoalalla pitkät. koitapa viedä fude merkkihuoltoon ja koita saada se korjatuksi kolmessa kuukaudessa. onnistuu ehkä puolissa tapauksista.

        sähkövikoja sitä on derbissäkin, kuten kaikissa muissakin. jollei merkkihuollon kaverit saa toimimaan, niin aika paljon on saanu patentteja säätää mopoon. merkkihuollossa kun löytyy osia joka lähtöön. on ihan eri asia lähteä etsimään vikaa moposta ilman varaosia, ku lyödä uutta palikkaa tilalle ja koittaa toimiiko uudella osalla. jos huolto luvataan viikon hoidettavaksi viikon sisällä, mutta venyy 3kk mittaiseksi, on huoltotiimissä silloin vikaa ja kehotan vaihtamaan huoltoliikettä. toivottavasti eivät hävyttömiä summia kaveriltasi huollosta repineet. saanko vielä kysyä, että mikäs loppujen lopuksi paljastu vian syyksi?

        kyllähän se niin on, että tehoa hakevalle 2t on oikea valinta, mutta 4t tulee halvemmaksi ja helpommaksi pitää. luulenpa että viestiketjun aloittajalla on tarkoituksena ostaa 4t juuri näiden takia. itsellänikin on 2-tahtikevari, enkä ole mikään vannoutunut nelarifani, mutta luettelen tässä vaan faktoja.

        oli ollu ihan merkkikorjaamo ja ne oli muistaakseni sanonu että sillon kun tuo niin ne pääsee sen kimppuun heti! ja se oli vielä sisään ajossa se derbi eikä tehty mitään... en muista sit mikä oli ollu vikana jne jne... mut kaveri ainaki petty aikalailla derbiin ja meinaa myydä sen tässä lähiaikoina.


      • sherlock
        dt kuski! kirjoitti:

        oli ollu ihan merkkikorjaamo ja ne oli muistaakseni sanonu että sillon kun tuo niin ne pääsee sen kimppuun heti! ja se oli vielä sisään ajossa se derbi eikä tehty mitään... en muista sit mikä oli ollu vikana jne jne... mut kaveri ainaki petty aikalailla derbiin ja meinaa myydä sen tässä lähiaikoina.

        kehotan vaihtamaan merkkikorjaamoa. niillä yleensäkin on monen viikon odotusajat, mutta tuossa tapauksessa on jo jotain mätää. kysymys ei kyllä taida olla derbin sähköistä vaan huoltotiimin viitseliäisyydestä tai ammattitaidosta.

        voisin tuon kaveris derbin vastakohdaksi heittää mopoderbejä, joita on kavereilla ollu monia. yhdenkään kaverini mopoderbin sähköt eivät ole levinneet, mutta kahdella kaverilla ei toimi töötti. en tiedä mistä johtuu, mutta yleinen ongelma näkyy olevan kaikkien vähän vanhempien mopojen keskuudessa... esim. pv:ssä on niin yksinkertaiset sähköt ku mopoon vaan voi laittaa, mutta kuinka monta toimivaa pv:n tööttiä tiedät? ja vanhojakin vempeleitä kavereideni derbien joukosta löytyy...

        koitan nyt vaan painottaa sitä, että derbi ei ole mikään ylimalkaisen surkea sähköissä. vikoja tulee muihinkin pyöriin, derbissä noista sähköongelmista on vaan tullu kauhea haloo kun tehdään kärpäsestä härkänen.


      • dt kuski!
        sherlock kirjoitti:

        kehotan vaihtamaan merkkikorjaamoa. niillä yleensäkin on monen viikon odotusajat, mutta tuossa tapauksessa on jo jotain mätää. kysymys ei kyllä taida olla derbin sähköistä vaan huoltotiimin viitseliäisyydestä tai ammattitaidosta.

        voisin tuon kaveris derbin vastakohdaksi heittää mopoderbejä, joita on kavereilla ollu monia. yhdenkään kaverini mopoderbin sähköt eivät ole levinneet, mutta kahdella kaverilla ei toimi töötti. en tiedä mistä johtuu, mutta yleinen ongelma näkyy olevan kaikkien vähän vanhempien mopojen keskuudessa... esim. pv:ssä on niin yksinkertaiset sähköt ku mopoon vaan voi laittaa, mutta kuinka monta toimivaa pv:n tööttiä tiedät? ja vanhojakin vempeleitä kavereideni derbien joukosta löytyy...

        koitan nyt vaan painottaa sitä, että derbi ei ole mikään ylimalkaisen surkea sähköissä. vikoja tulee muihinkin pyöriin, derbissä noista sähköongelmista on vaan tullu kauhea haloo kun tehdään kärpäsestä härkänen.

        onhan se kyllä totta et vikoja on kaikissa mut ite en vaa oo nii derbi ihmisii :D voiha se olla iha hyväki pyörä jos ei nii vauhista tykkää...


      • sherlock
        dt kuski! kirjoitti:

        onhan se kyllä totta et vikoja on kaikissa mut ite en vaa oo nii derbi ihmisii :D voiha se olla iha hyväki pyörä jos ei nii vauhista tykkää...

        ne ominaisuudet, jotka tekee hyvän pyörän on toimiva kone ja laadukas viimeistely ilman tyyppivikoja. loppu sitten mielipiteistä kiinni...


      • Ei ole
        sherlock kirjoitti:

        ne ominaisuudet, jotka tekee hyvän pyörän on toimiva kone ja laadukas viimeistely ilman tyyppivikoja. loppu sitten mielipiteistä kiinni...

        Ku sanoit et sisäänajuissa hajos. nii veikkaan että käyttäjällä on suuri vaikutus siihen asiaa että se on kappaleina, mulla toiminu täysin.. et osta ihmeessä derbi (viestin alottelijalle)


      • Döödö

        Jaha taas näitä. Tietääkseni piti puhua derbistä ja riejusta eikä mistään dt:stä. Tiedän kyllä että dt on yksi parhaimmista kevareista tehon ja laadun mukaan. Ei kyllä pidä paikkaansa ettei derbi kestä. Tiedän monta tapausta että on ajettu derbi senda 125:lla yli 30tkm ilman suurempaa koneremppaa. Ja derbin männän vaihto väli on 50tkm. Derbin runko on erittäin jämäkkä palkkirunko joka ei anna ihan heti periksi. Tosin dt:ssä on putkirunko joka ei ole niin kestävä. En ole varma että onko kaikissa dt:issä putkirunko.


      • Döödö
        dt kuski! kirjoitti:

        nii derbissä oli siis sähkövikoja... moottori on kyl varmaa iha kestävä mut sähkövikoja ja muutenki oli kaikkee bensaletku tais olla liian pitkä ja se oli menny iha ruttuun...

        Derbeissä sähkövikoja? Taidat puhua vähän omiasi. Tiedän tasantarkkaan yhden tapauksen debin sähkövioista ja sekin oli kun kaveriltani levisi starttirele. Uusi rele vaan ja taas mentiin.


      • Döödö
        dt kuski kirjoitti:

        paisuteltuu? no miksköhän sit mun kaverin derbi oli 3 kuukautta huollossa? ja oli siinä sähkövikoja ku ei meinannu huollossakaan saaha toimimaan... mut ku tossa kuitenki vähän puhuttiin et kumpi on tehokkaampi et jos haluu tehokkaan piikin nii ei se ainakaa nelari oo... mut ihan sama onhan se nelari kyllä varmaa kestävä... tosin siihe ku rupee tekee kone remppaa nii ei oo yhtä yksinkertasta ku kaks tahissa...

        4-tahdin koneremppa on ehkä hankalampaa kuin 2-tahin, mutta 2-tahti koneisiin sitä tehdään paljon useammin. Eli jos ostat uuden 4-tahti kevarin tai vähän ajetun (10tkm tai jopa 30tkm) et välttämättä joudu tekemään koneremppaa ollenkaan. Tosin aina on suositeltavaa huoltaa konetta oli se sitten 2- tai 4-tahtinen :)


      • noo..
        Döödö kirjoitti:

        Derbeissä sähkövikoja? Taidat puhua vähän omiasi. Tiedän tasantarkkaan yhden tapauksen debin sähkövioista ja sekin oli kun kaveriltani levisi starttirele. Uusi rele vaan ja taas mentiin.

        kaveri omisti derbin 125cc jonkun supermoton ja se oli enemmän huollossa kun ajossa... se sai sen sitten onneksi myytyä 3 kuukauden jälkeen.


      • rieju mies

        osta minulta Rieju rs 2 125 4-t kyykky kevari, kulkee enemmän kuin nuo s-motot, n. 120. Ja syö todella vähän. Ja jos faitteri kärpänen iskee, niin saat mukaan 200 € edestä figtherin osia. hinta liikkuu 3000 e:n päällä.. Ota yhteyttä niin keskustellaan, [email protected]


      • rieju mies
        rieju mies kirjoitti:

        osta minulta Rieju rs 2 125 4-t kyykky kevari, kulkee enemmän kuin nuo s-motot, n. 120. Ja syö todella vähän. Ja jos faitteri kärpänen iskee, niin saat mukaan 200 € edestä figtherin osia. hinta liikkuu 3000 e:n päällä.. Ota yhteyttä niin keskustellaan, [email protected]

        Niin unohdin mainita että ajettu on alle 5000 km, ja huollot on kohdallaan ja takuutakin jäljellä! Juuri uusitut ketjut ja rattaat!


      • jeesus
        dt kuski kirjoitti:

        paisuteltuu? no miksköhän sit mun kaverin derbi oli 3 kuukautta huollossa? ja oli siinä sähkövikoja ku ei meinannu huollossakaan saaha toimimaan... mut ku tossa kuitenki vähän puhuttiin et kumpi on tehokkaampi et jos haluu tehokkaan piikin nii ei se ainakaa nelari oo... mut ihan sama onhan se nelari kyllä varmaa kestävä... tosin siihe ku rupee tekee kone remppaa nii ei oo yhtä yksinkertasta ku kaks tahissa...

        Ehkäpä jokaisessa mopossa ilmenee sähkövikoja jos joku kaupunkilais "asiantuntia" menee vaihtamaan vilkut sun muut sähköllä toimivat varusteet ja laittaa omat pantetit johtoihin sun muut. Kinroadissa on sähkövikoja!!!!!! Derbi on merkki tuote ja mitä mopojen saralla on tullut huomattua nii kyllä derbi kesti paljon paremmin kuin yamaha DT. En sit tiiä piikeistä, mut oli vaa pakko sanoo ku ottaa tuollasset tietoviisaat ihmiset pattii nii perkeleesti.


      • dt kuski
        jeesus kirjoitti:

        Ehkäpä jokaisessa mopossa ilmenee sähkövikoja jos joku kaupunkilais "asiantuntia" menee vaihtamaan vilkut sun muut sähköllä toimivat varusteet ja laittaa omat pantetit johtoihin sun muut. Kinroadissa on sähkövikoja!!!!!! Derbi on merkki tuote ja mitä mopojen saralla on tullut huomattua nii kyllä derbi kesti paljon paremmin kuin yamaha DT. En sit tiiä piikeistä, mut oli vaa pakko sanoo ku ottaa tuollasset tietoviisaat ihmiset pattii nii perkeleesti.

        no pihasta löytyy jamppa yz 250, 125 kotarin gs ja dteen piikki... et en kyllä oo mikään idiootti noitten kamppeitten kanssa.


      • sähkövikoja on!
        rieju mies kirjoitti:

        Niin unohdin mainita että ajettu on alle 5000 km, ja huollot on kohdallaan ja takuutakin jäljellä! Juuri uusitut ketjut ja rattaat!

        Itselläni on derbi senda 125 4t -04
        ja siinä ON sähkövikoja!
        Ja tunnen henkilökohtaisesti monia keillä myös sähkövikoja.
        Johdot on laitettu huonoihin kohtiin ja ne hankautuvat rikki.


      • tktheo
        sähkövikoja on! kirjoitti:

        Itselläni on derbi senda 125 4t -04
        ja siinä ON sähkövikoja!
        Ja tunnen henkilökohtaisesti monia keillä myös sähkövikoja.
        Johdot on laitettu huonoihin kohtiin ja ne hankautuvat rikki.

        Sama vika SMX 125 :D kyll se hyvä muuten menee sen 118 :D


      • lolll
        tktheo kirjoitti:

        Sama vika SMX 125 :D kyll se hyvä muuten menee sen 118 :D

        Leipo Pullaa mulla huolto virheen takia , 105 suutin kiinni ja 3300km ajettu nii karsta teki kepposet , männän välii ja kling klong

        Rieju : 118km/h
        Syö vähän
        Hieno
        Halpa
        Muutenki vaa hyvä

        - Bensa tankki pieni
        -sähkö vikoja
        - leipoo
        - joutuu vaihtaa valot

        Derbi :

        Ihan samat jutut
        vaa 196kg painava (2kertaa enemmän kun rieju )
        ja korkeempi ja pidempi


        = voittaja Rieju


      • dekke

        Melko kallis oli hintas, saitko myytyä? Nyt oon katellu ku on vuos -10 ni 2007 malli, ajettu 8900km, hinta 1770 ilman tinkimisiä.


      • körpine
        lolll kirjoitti:

        Leipo Pullaa mulla huolto virheen takia , 105 suutin kiinni ja 3300km ajettu nii karsta teki kepposet , männän välii ja kling klong

        Rieju : 118km/h
        Syö vähän
        Hieno
        Halpa
        Muutenki vaa hyvä

        - Bensa tankki pieni
        -sähkö vikoja
        - leipoo
        - joutuu vaihtaa valot

        Derbi :

        Ihan samat jutut
        vaa 196kg painava (2kertaa enemmän kun rieju )
        ja korkeempi ja pidempi


        = voittaja Rieju

        oot kyllä aika pihalla jos luulet että derbi kevarit painaa 196kg :DD kawasaki zzr600 painaa 172 kiloo :D vitun urpo.

        nii ja viel se et derbin sivuillaki lukee derbin kuivapainon olevan 96kg, joten jos saat 100kg nesteitä johoki valutettua niin nostan hattua


    • faija o mun sponsori

      dekke jos tota derbii tarkotit ni 07 o kiinan miesten taidonnäyte.dekke

    • wefwefrwerf

      Rieju ehdottomasti, koska siinä on kiksi ja sähköt pettää Derbeissä

    • kokemusta kummastaki

      kahel kaveril ollu rieju ja oon kuullu pelkkää paskaa mäntä tahtoo löytyy putkesta ja itelläni on derbi senda sm vuodelt 2004 ja 30 tonnii ajettu ja hyvin pelittää vieläki

      derbi

      halvempi
      hienompi
      kulkee kovempaa
      vie saman verran

      rieju

      kalliimpi
      rumempi
      vakiona menee sen 90
      vie saman verran bensaa

    • help me

      auttakaapa joku ny mua. ostin derbi senda 125 sm vuosimallia 125 jammun koneella. koneesta kuuluu outo rapina mutta ei johdu nokka ketjusta tai kiristäjästä. epäilen että voi johtua nokkaakselista.

    • ...

      Löytyykö rieju smx 125 teharii ja jos löytyy nii auttaako paljon.

    • riejumyynnissa

      myydään mrx 125

      nettimoto.com/rieju/mrx/1400784

    • fiksu3

      Vitun retardit se paino on kuskin(70 kg) kanssa eli painoa jää 120!!!

    • husqvarna wr 125

      Itselläni husqvarna wr 125 2009 makso 4000, ois saanu halvemmallaki, ja 4000€ saat varmasti 2011 husqvarna sm, 1750€ saa 2008 sm mil ajettu 15 000km, mikä ongelma? ja 4000e saa hyvän ktm exc

    • tinde777

      Mistä pirusta noihinsaa mittareita? Skloddin Rieju SMX 125:stä kärähti mitskun piirilevyltä joku chippi. Uus maksaa bike worldissa 280 €?

    • VITUNJONNETJÄRKEEEEE

      siis smx ja derbi 2006 vm on samat moottorit eli YAMAHA TTR 125

    • Rieju

      Kelasin ostaa Rieju SMX 125 (2006).

      Suositteletteko?

    • Neverbuy

      Derbissä ku yrittää kiihyttää ni joku siellä on semmone joka estää sen kiihyttämisen ja buuaa iha vitusti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe