Ostin luontaistuotekaupasta Aloe vera-juomaa, mutta kotiin päästyäni huomasin sen olevan valmistettu tiivisteestä. pyh.
Osaisko joku Aloe vera tietoinen neuvoa millä valmistajalla olis sellaista kunnollista Aloe veraa missä geeli olis samanlaisena kuin kasvissa eikä mitään tiivistettä? Ja mistä sais ostaa? ...Ja luomua pitäis olla. :)
Aloe vera
12
1640
Vastaukset 12
- Piia L
LR Health & Beauty Systemsillä on korkealaatuista ALOE VERA GEELIJUOMAA, 90,1 % geelia ja jossa 9 % kukkais hunajaa. Yhdessä ne muodostaa meidän elimistössämme uusia molekyylejä jotka vaikuttaa terveyteemme. Lisäksi se on kliinisesti testattu ja sen valmistaa Saksalainen lääketehdas. Soita Turkuun konttoriin niin saat tietäää lähimmän jälleenmyyjäsi 02-2759300, niin minäkin olen tehnyt, käytin aikaisemmin amerikkalaisn verkostoyrityksen Aloe Veraa, jolla en kuitenkaan saanut mitään vaikutuksia. Tällä sain vaikutuksia jo neljään vaivaani n.6 viikon käytöllä.
- Ehkä kokeilen...
Jos tarkentaisit mitä vaivoja sulla oli, kauanko käytit ja oliko sivuvaikutuksia? Kiits jo etukäteen.
- Tästä infoa.
Jos haluat tietää lisää ja haluat saada oman tukkuosto numeron LR Heath&Beuty tuotteisiin niin ota yhteyttä [email protected]
- Noeihän
Tästä infoa. kirjoitti:
Jos haluat tietää lisää ja haluat saada oman tukkuosto numeron LR Heath&Beuty tuotteisiin niin ota yhteyttä [email protected]
Yhtiön nimeä EI saa mainostaa et ilmeisesti tiedä yhtiön sääntöjä kysyppä konttorista jos et itse osaa lukea sopparista jonka sponsorisi olisi pitänyt sinulle antaa. Yhtiö ei halua että sitä levitellään ympäriämpäri niin kun tekee VM-jenkkifirmat.
- Utelias
"Yhdessä ne muodostaa meidän elimistössämme uusia molekyylejä jotka vaikuttaa terveyteemme".
Minkälaisia molekyylejä ne muodostavat ja miten tarkasti määritellen ne vaikuttavat terveyteemme?
Heittäessäsi väitteen ole valmis vastaamaan perustellen mitä tarkoitat. - Tarja:
Utelias kirjoitti:
"Yhdessä ne muodostaa meidän elimistössämme uusia molekyylejä jotka vaikuttaa terveyteemme".
Minkälaisia molekyylejä ne muodostavat ja miten tarkasti määritellen ne vaikuttavat terveyteemme?
Heittäessäsi väitteen ole valmis vastaamaan perustellen mitä tarkoitat.Juu, mäkin oon lukennu siitä, oli Englannissa
tehty paljonkin kliinisiä tutkimuksia asiasta. - Anonyymi
Miksi mainostat tällä palstalla, hihhuli?
- Luontoihminen
Ota yhteyttä niin kerron enemmän laadukkaasta aloesta: [email protected]
- Anonyymi
Miksi mainostat täällä sääntöjen vastaisesti, hörhöpuoskari?
- örhh
kaikille asiallisesti vastanneille. :)
Vaikka tuosta tiiviste Aloe verasta purnasin niin on kyllä sanottava että todella hyvää sekin on. Olen juonut sitä aamuisin 0,8dl ja vaikutuksen huomaa heti. Olo piristyy ja virkistyy sekunneissa juoman nauttimisen jälkeen.
Löysin tuon suosittelemanne merkin lisäksi myös toisen laatuvalmistajan tuotteen. Saa nähdä mistä seuraavan pulloni hankin.. ;)- humpuukia
Juoda pullon olutta, kun virtaa tulee heti sekunneissa. LOL
- Nehemia
LR:ltä saa korkeatasoisia aloe vera -tuotteita. Jälleenmyyjiä on kautta maan. Etsi vaikka netistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1002212Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411478Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381084Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 98945
- 82866
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53767- 80767
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215754- 93739
- 51699
- 40666
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain36654On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79648Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28536- 55517
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14490- 35474
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 33443