Tää kuulus ehkä tonne koulu osioon, mut mielestäni tää on kans itsetunnon asia joten tämä juttu tulee tänne.
Niin, olen siis ekaa vuotta luokiossa ja niinkuin näkyy ongelma on englannin opettaja.
Se raivostuttaa todella, ehkä ny turhasta syystä mut nii vaa ärsyttää.
Noh, sil on semmonen et se kyselee järjestyksessä läksyjä yms. harvoin nii et saa viitata, ehkä enempi silloin kun se kyselee kielioppi asioita tunnin alussa.
Näin teki yläasteen opettajanikin, mut enempi kysy nii et sai viitata.
Kun se tulee sit mun kohdalle järjestyksessä kysellessään nii jos vastaan väärin se alkaa neuvoa, mikä on kyl ok.
Mut sit jos se kysyy uudestaan (mul on ala-asteest jääny semmone jos joku opettaja yhtäkkiä kysyki multa menin lukkoon)
ni sillo oon jo nii lukos, että vaikka tietäsinki sitten sen oikean vastauksen, olen niin lukossa että en tajua sitä mikä se vastaus on vaikka oikeasti tiedänkin sen, en vain osaa sanoa sitä.
No vaan tänään se kysy taas ja meni väärin, mut sit se rupes kyl neuvoo eikä sentää kysyny uudestaa, tainnu jo oppia.
Mut kaikesta tämmösestä tulee olo, että luokkakaverit ajattelee sitten että ei toi mitää tiedä, sillon siis jos vastaan väärin.
Ja vähitellen alkanut olla tunne, että se nujertaa mun itsetunnon ihan maan pohjalle koko opettaja.
Mun itsetunto oli hyvä vielä ennen kuin peruskoulu alkoi, vaan sitten kun mulla oli semmonen vanhan aikainen naisopettaja 3. ekaa vuotta ala-asteelt ja se huuti ni siin se itsetunto meni aika äkkiä. Sen koulun viimesimpinä vuosina se itsetunto alkoi sitten vähäsen kohota kerrallaan, olin kyllä 7. luokalla hirmu hiljanen ja ujo kun siellä ei ollut yhtään ystävää mut sit kasilla se ujous ja hiljaisuus hävis.
Vaan nyt se on taas laskussa kun tällaista tapahtunut, se on sitten hänen itsensä syy jos alkavat ihmetellä et kuinkas se tyttö nyt noin hiljaseks on muuttunu.
Halusin vain purkaa ajatuksiani ja pahaa oloani, saa kommentoida ihan kuinka haluatte.
Koko opettaja vain ärsyttää suuresti, ei sellaisen pitäisi olla edes opettaja!!!
Englannin opettaja
2
526
Vastaukset
- '''
No ensinnäkin on ihan turha antaa kenenkään yksittäisen opettajan antaa vaikuttaa itsetuntoon. Lukiossa kun olet, niin voit jatkossa yrittää toki aina valita jonkun toisen enkun opettajan kurssin.
Jos et ole arvosanoista ylenmäärin tarkka niin voit vastata aina open kysellessä, ettet tiedä, viimeistään yo-kirjoituksissahan tuntiaktiivisuuden vaikutus arvosanaan poistuu. Ei kai sillä nyt niin ole väliä jos muut luulee, ettet mitään tiedä. - no hätä
sano sille opettajalle tämä juttu. ei varmaankaan ajattele asiaa samalla tavalla kuin sinä.
tuskin se tahallaan sun itsetuntuo nujertaa, haluaa vaan opettaa ja neuvoa. hänen tyyli ei vaan sovi sinulle, jollekin toiselle ehkä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770