Onko kenelläkään tietoa, voiko suomalaisella luottokortilla varat hawaijin sisäisiä lentoja hawaijin omilla lentoyhtiöillä (aloha, hawaii tms) ?
Unitedilla tai nwa:lla toki onnistuu, mutta lennto maksavat kuusi kertaa saman kuin esim alohalla tai hawaiairlinesilla.
hawaijin sisäiset lennot
4
390
Vastaukset
- AitoRealisti
Äkkiä en keksi syytä miksi ei voisi, ellei kyseessä ole Visa Elektron.
- Matkaaja_
Aloha Airlines ei ainakaan hyväksynyt nettivarauksessa Suomen Masteria tai Amexia toukokuussa 2005. Lunastin liput sitten Alohan toimistossa. Lensin Alohalla HNL-KOA-HNL-OGG-HNL ja liput maksoi yhteensä 230 euroa. Jos olisin voinut tehdä varauksen netissä olisi hinta ollut 40-50 euroa halvempi.
Aitorealistille tiedoksi että monet USAn lentoyhtiöt vaativat nettivarausta tehdessä luottokortin, jonka omistaja asuu Pohjois-Amerikassa tai Englannissa. - AitoRealisti
Matkaaja_ kirjoitti:
Aloha Airlines ei ainakaan hyväksynyt nettivarauksessa Suomen Masteria tai Amexia toukokuussa 2005. Lunastin liput sitten Alohan toimistossa. Lensin Alohalla HNL-KOA-HNL-OGG-HNL ja liput maksoi yhteensä 230 euroa. Jos olisin voinut tehdä varauksen netissä olisi hinta ollut 40-50 euroa halvempi.
Aitorealistille tiedoksi että monet USAn lentoyhtiöt vaativat nettivarausta tehdessä luottokortin, jonka omistaja asuu Pohjois-Amerikassa tai Englannissa.Itse lentelen USA:ssa lähinnä AA:lla, eikä ongelmia ole kertaakaan ollut. Myös Deltalla on onnistunut.
- Matkaaja_
AitoRealisti kirjoitti:
Itse lentelen USA:ssa lähinnä AA:lla, eikä ongelmia ole kertaakaan ollut. Myös Deltalla on onnistunut.
Deltasta en tiedä, mutta AA:lla ei ainakaan onnistu lentolipun varaus netissä suomalaisella luottokortilla. Jos olet itse varauksen tehnyt netissä, niin kerropa mullekin kuinka se onnistuu. Varausohjeissa jo selkeästi lukee ne maat, joidenka korteilla varaus onnistuu ja jos siitä huolimatta yrität varausta, niin se pysähtyy maksuvaiheessa kun luottokortin kotiosoitteen maalistassa ei Suomea ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760