osaako joku auttaa mulla on sonierkki k600i puhelin elisa kytky,ongelma on se että mä kuulen vastapuolen puheen mutta hän ei kuule mua kuin hetkittäin,puhelin oli 4kertaa maifonin huollossa ei saatu kuntoon annettiin uusi kone mutta samat vaivat jatkuvat myös sim kortti on vaihdettu,mutta muissa puhelimissa mitä mulla on nokia6600 ja eriksson 320 niin tätä ongelmaa ei ole ollut vaikka ollaan puhuttu aivan samoissa paikoissa kotona ja töissä.joten jos jollain olisi edes pieni aavistus mistä tää voi johtua niin ottaisin tiedon kiitollisena vastaa kun rupeaa kyrpimään maksaa laitteesta joka ei toimi
osaako joku.....
2
205
Vastaukset
- tojuha
Nyt vaihdettiin sim kortti toisen kerran 14.12. ja sen jälkeen puhuttu noin 30 puhelua eikä ole vastapuoli valitellut kuulumisesta joten ilmeisesti vika oli kortissa,toivotaan että pelittää myös jatkossa.
- tojuha
No niin eilen 30.12.2006 alkoivat jälleen samat ongelmat eli mä kuulen vastapuolta mutta hän mua vain pätkittäin mitä helvettiä pitäis tehdä kun soni erkki väittää että puhelin on kunnossa ja elisan mukaan heidän verkossaankaan ei ole mitään häikkää.Lisäksi tää uusi puhelin ilmoittaa aina välillä että vain HÄTÄPUHELUT rupee menee hermo kun ei nää vehkeet pelitä ja niistä kuitenkin maksaa joka kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760