Jos täällä nyt vaikka kahden isin perheitä liikuskelee tällä palstalla, niin kertokaahan mistä olette lapsenne saaneet. Onko kaikki aiemmista liitoista naisen kanssa? Kai maar kun ei adoptiotakaan vielä ole saatu menemään läpi. Entä onko muissa kaupungeissa kahden isän sijaisperheitä kuin Helsingissä?
Miten lapsia homoparille?
3
802
Vastaukset
- setaan
Luulen, että SETA ja sateenkaariperheet tietää parhaiten näistä asioista. Mahdollisuuksia on monia: voit hankkiutua joko vain luovuttajaksi tai isäksi tekemällä sopimuksen jonkun lesboparin tai yksinäisen naisen kanssa, muuttaa maahan, jossa homoilla on adoptio-oikeus tai hankkia valetyttöystävän/avopuolison ja hakea esim. adoptiolasta yhdessä.
- ylermi
avoliitossa olevalla parilla ei ole mahdollisuutta saada adoptio-lasta.
yksinäine mies voi kyllä saada.
tuskin sinäkään haluat, että lapsen hankinta
perustuu alunpitäen petokseen, valetyttöystävään.
terv. adoptio-isä ja homo
- ...täällä pohjoisessa...
...on ainakin ihan luonnollisella tavalla hankittu lapsi - tosin edellisestä avioliitostani.
Eli olemme miespari pikkukaupungista Pohjois-Pohjanmaalta ja meillä on myös lapsi, mutta vain minä olen virallinen huoltaja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989