Todella mielenkiintonen tuo otsikko mutta kuvaa vaivaa oikein hyvin..Eli tuntuu sellainen "värinä"/"kurina" peräaukon lähellä..Ja kerran tämä on minulle aiemminki tullu ja kesti monta vk :( nytki jo monta päivää jatkunut..Ja todella inhottavan tuntuista.Että onko tämä mahdollisesti jotain ilmaa suolessa vai mitä??? ja miten pääsee eroon ;( alkaa jo todella masentaa.Niin ja se aina loppuu kun painaa siitä kohti..Auttakaa!!
JOS PIENINTÄKIN IDEAA MITÄ VOISI OLLA NIIN KERTOKAA HETI!!
outo "värinä" peräaukon lähellä??
7
7915
Vastaukset
- Jamppa R.
mulla ollut jotain tuon tapaista, diagnisoitiin ärtyneeksi suoleksi, ja kesti sairaan kauan. Istuminen pahensi sitä.
- mutta?
kiitos hirveästi tiedosta :D mutta miten tän vaivan sais pois??? :/ ei tätä jaksa.
- Jamppa R.
mutta? kirjoitti:
kiitos hirveästi tiedosta :D mutta miten tän vaivan sais pois??? :/ ei tätä jaksa.
itsestään pois, vältä istumista tai sitten haet apteekista maitohappobakreeri-kapseleita, juo Gefilusta tai hae apteekista Agiocuria, apteekista haettujen jutskien suhteen lue tarkasti miten niitä pitäisi käyttää.
Mutta voi olla ettei nuo auta, eli että menee ohitse ajan kanssa.
Kyllä se siitä! - hhö
Jamppa R. kirjoitti:
itsestään pois, vältä istumista tai sitten haet apteekista maitohappobakreeri-kapseleita, juo Gefilusta tai hae apteekista Agiocuria, apteekista haettujen jutskien suhteen lue tarkasti miten niitä pitäisi käyttää.
Mutta voi olla ettei nuo auta, eli että menee ohitse ajan kanssa.
Kyllä se siitä!joo no nyt on tää vaiva jatkunu yli vk..alkaa pikkusen ahdistamaan..niin teitäskö joku et mistä tuo värinä johtuu??
- =(=(
Googlasin ja löysin tämmöisen vanhan viestin joka kuvaa todella hyvin sitä vaivaa josta just nyt itsekin kärsin; peräaukon lähellä ja osittain muuallakin alapäässä tuntuu tuollaista todella inhottavaa värinää / kurinaa vaikea selittää.. ihon sisällä,ei missään limakalvoilla tms. ja tosiaankin istuminen tai tietyssä asennossa oleminen pahentaa tuota oiretta. Mulla on ns ärtynyt paksusuoli, vatsa toimii miten ja kuinka, vaihtelee.. monenlaiset kuidut ja maitohappobakt olen vuosien aikana kokeillut.
Mutta tosiaankin tämä nykyinen vaiva on aivan järkyttävä kestää.. onko muilla kokemusta, mistä lienee kyse...?? - Anonyymi
Minullakin tällaista vaivaa. Todella ahdistava oire. Minulla on muutenkin joku sairaus, jota lääketiede ei tunnu tietävän, itselläni tämäkin oire menee ihan sen saman mysteeritaudin piikkiin. Inhottava sairaus, joka pahenee pikku hiljaa ja keksii aina jonkin uuden häiritsevän oireen riesakseni. Eikä lääkäreistä ole apua...
- Anonyymi
Onko tämä värinä asia edennyt tai poistetut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765