veronpalautuksia vähemmän kuin mikä oli ennakkoon kirjallisesti ilmoitettu? Minulle palautussumma oli pienempi kuin mikä oli ilmoitettu tulevaksi.
Tuliko teille
4
1020
Vastaukset
- Fernensi
Yksinketainen syy. Sinulta on ulosmitattu osa veronpalautuksistasi!
- rasittunut
Minulla ei ole ollut mitään velkoja ulosmitattavana.
Kun minulle ensimmäisen kerran ilmoitettiin palautettava määrä, tuli seuraavana päivänä uusi lappu, jossa ilmoitettiin edellisen ilmoituksen olevan mitätön. Uuteen ilmoituksen oli merkitty pienempi summa.
4.12.2006 tilille oli tullut isompi summa, joka oli otettu tililtä takaisin (näköjään tililtä voi ottaa ilmoittamatta mitään?) ja korvattu pienemmällä summalla. Se summa, joka oli tullut tilille, ei täsmää kummankaan kirjallisesti ilmoitetun summan kanssa, eikä täsmää myöskään näiden summien erotus.
Onkohan verokarhu kännissä vai pelaako vilunkipeliä? - rasittunut
rasittunut kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mitään velkoja ulosmitattavana.
Kun minulle ensimmäisen kerran ilmoitettiin palautettava määrä, tuli seuraavana päivänä uusi lappu, jossa ilmoitettiin edellisen ilmoituksen olevan mitätön. Uuteen ilmoituksen oli merkitty pienempi summa.
4.12.2006 tilille oli tullut isompi summa, joka oli otettu tililtä takaisin (näköjään tililtä voi ottaa ilmoittamatta mitään?) ja korvattu pienemmällä summalla. Se summa, joka oli tullut tilille, ei täsmää kummankaan kirjallisesti ilmoitetun summan kanssa, eikä täsmää myöskään näiden summien erotus.
Onkohan verokarhu kännissä vai pelaako vilunkipeliä?joka on ainakin tähän asti pysynyt tilillä, ei ole kirjallista ilmoitusta, vaikka ilmoituksia on tullut kaksittain.
- asia selvisi
rasittunut kirjoitti:
joka on ainakin tähän asti pysynyt tilillä, ei ole kirjallista ilmoitusta, vaikka ilmoituksia on tullut kaksittain.
kyselin ennakkoverottajalta ja siellä sanottiin, että se ilmoitus, jossa on suurempi summa, on oikea.
Se vero, joka oli vähennetty, on metsänhoitomaksu, se selvisi veronkannosta.
Olin saanut perinnöksi pienen metsän. En ole koskaan liittynyt metsänhoitoyhdistykseen, mutta minut on liitetty sinne kynittäväksi. Maanmittari oli jakanut metsän yhtä suuriin alueisiin sisareni ja minun kesken, sisartani ei veroteta, mutta minua kyllä. Meillä on sama verotuskunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683