veronpalautuksia vähemmän kuin mikä oli ennakkoon kirjallisesti ilmoitettu? Minulle palautussumma oli pienempi kuin mikä oli ilmoitettu tulevaksi.
Tuliko teille
4
1017
Vastaukset
- Fernensi
Yksinketainen syy. Sinulta on ulosmitattu osa veronpalautuksistasi!
- rasittunut
Minulla ei ole ollut mitään velkoja ulosmitattavana.
Kun minulle ensimmäisen kerran ilmoitettiin palautettava määrä, tuli seuraavana päivänä uusi lappu, jossa ilmoitettiin edellisen ilmoituksen olevan mitätön. Uuteen ilmoituksen oli merkitty pienempi summa.
4.12.2006 tilille oli tullut isompi summa, joka oli otettu tililtä takaisin (näköjään tililtä voi ottaa ilmoittamatta mitään?) ja korvattu pienemmällä summalla. Se summa, joka oli tullut tilille, ei täsmää kummankaan kirjallisesti ilmoitetun summan kanssa, eikä täsmää myöskään näiden summien erotus.
Onkohan verokarhu kännissä vai pelaako vilunkipeliä? - rasittunut
rasittunut kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mitään velkoja ulosmitattavana.
Kun minulle ensimmäisen kerran ilmoitettiin palautettava määrä, tuli seuraavana päivänä uusi lappu, jossa ilmoitettiin edellisen ilmoituksen olevan mitätön. Uuteen ilmoituksen oli merkitty pienempi summa.
4.12.2006 tilille oli tullut isompi summa, joka oli otettu tililtä takaisin (näköjään tililtä voi ottaa ilmoittamatta mitään?) ja korvattu pienemmällä summalla. Se summa, joka oli tullut tilille, ei täsmää kummankaan kirjallisesti ilmoitetun summan kanssa, eikä täsmää myöskään näiden summien erotus.
Onkohan verokarhu kännissä vai pelaako vilunkipeliä?joka on ainakin tähän asti pysynyt tilillä, ei ole kirjallista ilmoitusta, vaikka ilmoituksia on tullut kaksittain.
- asia selvisi
rasittunut kirjoitti:
joka on ainakin tähän asti pysynyt tilillä, ei ole kirjallista ilmoitusta, vaikka ilmoituksia on tullut kaksittain.
kyselin ennakkoverottajalta ja siellä sanottiin, että se ilmoitus, jossa on suurempi summa, on oikea.
Se vero, joka oli vähennetty, on metsänhoitomaksu, se selvisi veronkannosta.
Olin saanut perinnöksi pienen metsän. En ole koskaan liittynyt metsänhoitoyhdistykseen, mutta minut on liitetty sinne kynittäväksi. Maanmittari oli jakanut metsän yhtä suuriin alueisiin sisareni ja minun kesken, sisartani ei veroteta, mutta minua kyllä. Meillä on sama verotuskunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962355Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221834Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1271613- 871302
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161291- 1271179
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136926"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48908Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29837Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80836