Keräilijöitä??

rar

Aloinpahan vaan miettimään, että onko täällä minun lisäkseni muitakin puhelimien keräilijöitä liikkeellä? Olisi kiva kuulla mitä laitteita porukalta löytyy...
Oma lista: Nokia 7110 uusi, paketissaan
Nokia 7650 uusi, paketissaan
Nokia 8110 ei laatikkoa
Nokia 8850 uusi, paketissaan
Nokia 9210 uusi, paketissaan
Lisäksi jokaiseen löytyy myös alkup. pöytälatausteline alkup. paketissaan.
Seuraava hankinnan kohde on Nokia 8910 kunhan löydän jostain käyttämättömänä.
Laitelkaapas vain rohkeasti omaa listaanne tulemaan.

4

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E70

      Millä konstilla hankit kohteesi ? Ostatko aina kaksin kappalein luureja joista toinen jää avaamattomassa paketissa kokoelmiin ?
      Kallis harrastus,mutta muutamien vuosien päästä voi tietenkin kokoelma nousta arvoon arvaamattomaan.
      Hyvä että joku jaksaa taltioida kaikki käyttämänsä luurit,eikä pistä niitä kiertoon.
      Onhan niissä lasten lapsilla ihmettelemistä muutamien vuosikymmenten jälkeen.

      • rar

        Yhtään puhelintani en ole ostanut kaupasta uutena, vaan parin vuoden jälkeen (8850 tapauksessa jopa 5 vuotta) "edullisesti" huuto.netistä tai pörssi lehden kautta. Uskomatonta kylläkin, niin aina löytyy porukkaa jolla on jostain syystä jäänyt avaamattomassa paketissa oleva puhelin kaapin perälle kierimään. On ehkä saatu lahjaksi tai sitten on ostettu ulkomailta ja jostain syystä katsottukin paremmaksi pistää jemmaan ja unohdettu sinne kuten edellä mainitsemani 8850 jonka ostin syksyllä avaamattomana 50€.
        Eli en osta uutena kahta kappaletta. Vaikka joitakin noista kyllä löytyykin kahtena esim.7110 ja 9210. Ja nämä toimittavat käyttöpuhelimen virkaa.


      • E70
        rar kirjoitti:

        Yhtään puhelintani en ole ostanut kaupasta uutena, vaan parin vuoden jälkeen (8850 tapauksessa jopa 5 vuotta) "edullisesti" huuto.netistä tai pörssi lehden kautta. Uskomatonta kylläkin, niin aina löytyy porukkaa jolla on jostain syystä jäänyt avaamattomassa paketissa oleva puhelin kaapin perälle kierimään. On ehkä saatu lahjaksi tai sitten on ostettu ulkomailta ja jostain syystä katsottukin paremmaksi pistää jemmaan ja unohdettu sinne kuten edellä mainitsemani 8850 jonka ostin syksyllä avaamattomana 50€.
        Eli en osta uutena kahta kappaletta. Vaikka joitakin noista kyllä löytyykin kahtena esim.7110 ja 9210. Ja nämä toimittavat käyttöpuhelimen virkaa.

        Jättää nyt esim 8850,n käyttämättömänä pölyttymään.Kyseinen luuri kelpaisi vielä nykyäänkin jokapäiväiseen käyttöön.
        Onnea ja menestystä hyvässä keräilyharrastuksessasi


      • sonierkkaaja
        E70 kirjoitti:

        Jättää nyt esim 8850,n käyttämättömänä pölyttymään.Kyseinen luuri kelpaisi vielä nykyäänkin jokapäiväiseen käyttöön.
        Onnea ja menestystä hyvässä keräilyharrastuksessasi

        Köyhällä ei vain ole varaa moiseen ;) Onnea keräilyyn, voitv luureja löytyy.. Voi olla aika hakusessa käyttämättömät, varsinki noi 8-sarjalaiset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe