vaikka olen koittanut säätää asetuksia vaikka miten, peli on melko hidas.
Eli esim. autojen ohjaus menee "yli" ja muutenkin liikkeet on hitaita.
Toinen kysymys.
Autoa ajaessa kamerakulma jää välillä kulman taakse(hiiri ohjaus) eikö auto kamerakulmaa saa pidettyä vakiona vrt. 3 ja vc?
gta sa hiiiidddaaaasssss
2
182
Vastaukset
- 696969696969
niin että kerro hieman koneestasi, prossu, muisti, näytönohjain jne. ja kengänumero on myös tärkeä
- hidas hidas
BIOS: Version 1.00
Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz
Memory: 504MB RAM
Page File: 386MB used, 844MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c
Card name: Intel(R) 82865G Graphics Controller
DAC type: Internal
Display Memory: 64.0 MB
Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Kengän numeroa en nyt koneen tiedostoista löytänyt ;)
Yleisesti ottaen melkoinen pettymmys koko liikenne älyttömyys, jatkuvia ketjukolareita ja autot pomppivat toisten katolle jatkuvasti. Aina pitäisi ajaa täyttävauhtia ja päin punaisia, tai joku jyrää alle. Älyvapain ilmiö on trukki joka ajoi kovempaa kuin autot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485