Olet taas tänään ollut mielessäni!?!
Miksi?
27
3384
Vastaukset
- sellainen
mielimato joka tunkeudun kaikkien ikävöivien naisten/miesten aivokoppaan. Siellä mä asustelen ja nakertelen niiden aivomassaa niin kauan että ne tulee hulluiksi. Niiden on ihan pakko ottaa ihastuk-
sensa/rakkautensa kohteeseen yhteyttä livenä, sillä muuten ne eivät pääse musta koskaan eroon..nam, nam, täällä taas nakerran...!- teki sen!
Joku mielimato on tunkeutunut, mun aivokoppaan ja
tekee siellä myyräntyötään!!Sitäkös tämä tunne
olikin??? - mielimatona
teki sen! kirjoitti:
Joku mielimato on tunkeutunut, mun aivokoppaan ja
tekee siellä myyräntyötään!!Sitäkös tämä tunne
olikin???yltäkylläisyyden aikaa ! Sapuskaa riittää ja alan olla jo melko ylensyönyt > täytyy pyytää kavereita avuksi ja laittaa toi lisääntyminen käyntiin.
- kaivertaa
mielimatona kirjoitti:
yltäkylläisyyden aikaa ! Sapuskaa riittää ja alan olla jo melko ylensyönyt > täytyy pyytää kavereita avuksi ja laittaa toi lisääntyminen käyntiin.
Vatsa pömpöllään ,siks kun toisilta aivomassa katoaa!! Jää vaan pyörimään samoihun ajatukaiin..;)
- *ajatuksissa*
mä haluun....
Iltapäivällä ja sen jälkeen!!Olet ollut taas!?
- aika HYVÄ
***** kirjoitti:
Iltapäivällä ja sen jälkeen!!Olet ollut taas!?
tähtikuvio, tai täydellinen, five stars.
- luokitus
aika HYVÄ kirjoitti:
tähtikuvio, tai täydellinen, five stars.
taitaa asua sviitissä,,,ei ihan kaikki kelpaa.
- kelpaa
luokitus kirjoitti:
taitaa asua sviitissä,,,ei ihan kaikki kelpaa.
.........joissakin asioissa.
kelpaa kirjoitti:
.........joissakin asioissa.
parasta A-ryhmää tietenkin, sinähän olet muuten sitä, en muuten sua ikävöisi :)))
- Laatua
***** kirjoitti:
parasta A-ryhmää tietenkin, sinähän olet muuten sitä, en muuten sua ikävöisi :)))
-viimesen päälle mulle sopiva olet ;))
Kunpa vain ei tarttis tuntea ikävää... - sanoin
Laatua kirjoitti:
-viimesen päälle mulle sopiva olet ;))
Kunpa vain ei tarttis tuntea ikävää...Voi kunpa ei tarttis tuntea ikävää ja kaipuuta...!!
- sun viisikkos
sanoin kirjoitti:
Voi kunpa ei tarttis tuntea ikävää ja kaipuuta...!!
loppuu??
sun viisikkos kirjoitti:
loppuu??
****i
- niinhän
***** kirjoitti:
****i
sen pitääkin loppua...
- yksin?
niinhän kirjoitti:
sen pitääkin loppua...
Niin pitääkin?!Eikö niin...!
- ymmärtänyt
yksin? kirjoitti:
Niin pitääkin?!Eikö niin...!
täysin sanomaasi?Minun mielestä se pitää olla näin:****i...Eikö vaan?
- hitaasti!
ymmärtänyt kirjoitti:
täysin sanomaasi?Minun mielestä se pitää olla näin:****i...Eikö vaan?
Niin en minäkään heti tajunnut, mitä tarkoitit.
Näin tosiaan ****i..:) - taas se
hitaasti! kirjoitti:
Niin en minäkään heti tajunnut, mitä tarkoitit.
Näin tosiaan ****i..:)iski järjetön kaipaus,kun nimeäsi ajattelin,ja sinua tietenkin.Voi miksi,oi miksi...
- kyllä1
taas se kirjoitti:
iski järjetön kaipaus,kun nimeäsi ajattelin,ja sinua tietenkin.Voi miksi,oi miksi...
Tää on käsittämäiöntä..!!!;)
- mistä
kyllä1 kirjoitti:
Tää on käsittämäiöntä..!!!;)
purkista ja minkä värisen pillerin ottaisin,että sydämeni pysyisi ehjänä,kestääkseen tämän raastavan ikävän ja kaipauksen.Tunnen aina vahvasti sinut,kun ajattelen sinua.Voi luoja.........
- mikä tämä on
mistä kirjoitti:
purkista ja minkä värisen pillerin ottaisin,että sydämeni pysyisi ehjänä,kestääkseen tämän raastavan ikävän ja kaipauksen.Tunnen aina vahvasti sinut,kun ajattelen sinua.Voi luoja.........
Ei kait mistään purkista!!Samoin tunnen minäkin, on se vain vahva yhteys..!
- tulee!!
Tulee mieleen laulu. Rakastann rakastann joka
ainoaa nauravaa suuta!!! - näin susta
tänään unta ensimmäistä kertaa, vaikka oltiinkin yhdessä aiemmin. Jännä..tosi jännä.;) Toivottavasti näit samaa unta..
- minut tänne
Sinulle jolle viestittelin.Sen yhteyden olen tiennyt ja tuntenut olevan koko ajan.Ikävä kyllä ei muuta yhteyttä.Sen vuoksi se sattuukin sieluun ja sydämeen.
Niin se on vaikeaa!!Sattuu sattuu niin!!!
- helpottaa
***** kirjoitti:
Niin se on vaikeaa!!Sattuu sattuu niin!!!
tietää että tunne on molemmin puolinen(kuitenkin).Ön siten helpompaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884