Tietääkö joku? Tais olla ihan olematon tarjous. Joulukuun torstaina muka.
ilmaista skype aikaa?
9
1365
Vastaukset
- oli tarjolla
kokonaista n. 50sent. että et ole mitään menettänny.
- 30 min
ilmaista puheaikaa mutta minulla katkesi puhelu jo 20 min. päästä ja lahjasaldo oli kulunut siinä ajassa
- oli että
30 min kirjoitti:
ilmaista puheaikaa mutta minulla katkesi puhelu jo 20 min. päästä ja lahjasaldo oli kulunut siinä ajassa
"jopa 30min, ilmaista puheaikaa", eli halvimpaa taksaa käyttäen.
- Joulupukin muori
oli että kirjoitti:
"jopa 30min, ilmaista puheaikaa", eli halvimpaa taksaa käyttäen.
- Kaamos
Joulupukin muori kirjoitti:
4000 tuntia ilmaista puheaikaa plus 1000 tuntia maksullista (1 sentti/min).
http://www.voipdiscount.com/en/index.html
On yhteensä 5000 tuntia kympillä.
Ei kuukausi tai muita maksuja. - Sanoisin että HALPAA! - sama 20min
Kaamos kirjoitti:
4000 tuntia ilmaista puheaikaa plus 1000 tuntia maksullista (1 sentti/min).
http://www.voipdiscount.com/en/index.html
On yhteensä 5000 tuntia kympillä.
Ei kuukausi tai muita maksuja. - Sanoisin että HALPAA!parinkymmenen minuutin paikkeilla onnistui tuollakin. Taitaa olla muutenkin humpuukia kaikki nuo nettipuhelut. Odottakaas kun lasku paukahtaa perään. Siinähän sitten nautitte "ilmaisten" puhelujen ilosta.
- niinpä niin
sama 20min kirjoitti:
parinkymmenen minuutin paikkeilla onnistui tuollakin. Taitaa olla muutenkin humpuukia kaikki nuo nettipuhelut. Odottakaas kun lasku paukahtaa perään. Siinähän sitten nautitte "ilmaisten" puhelujen ilosta.
Voipbusterit ynnä muut sen rinnakkaismallit ovat nettipuhelinohjelmia, joiden käyttäjille ei jälkikäteen satavarmasti mitään "laskuja paukahda". Voit maksaa kymmenen euron saldon vaikka nimimerkillä.
http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/
Tämä sivusto tuntuu olevan Skyperihkamaa myyvien ahneiden bisnesmiesten hallussa ja heille tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka, että jotkut ohjelmat tarjoavat oikeasti ilmaisia puheluja. On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan. - on lankaliittymiin
oli että kirjoitti:
"jopa 30min, ilmaista puheaikaa", eli halvimpaa taksaa käyttäen.
soittaminen ja minä soitin kotimaiseen lankaliittymään joka oli saman läänin alueella
- G.L
niinpä niin kirjoitti:
Voipbusterit ynnä muut sen rinnakkaismallit ovat nettipuhelinohjelmia, joiden käyttäjille ei jälkikäteen satavarmasti mitään "laskuja paukahda". Voit maksaa kymmenen euron saldon vaikka nimimerkillä.
http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/
Tämä sivusto tuntuu olevan Skyperihkamaa myyvien ahneiden bisnesmiesten hallussa ja heille tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka, että jotkut ohjelmat tarjoavat oikeasti ilmaisia puheluja. On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan.> On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan.
Maailma pelastuu kun urkintaohjelmaa ei koneelle ladata. Pysykää erossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483