ilmaista skype aikaa?

onx totta?

Tietääkö joku? Tais olla ihan olematon tarjous. Joulukuun torstaina muka.

9

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli tarjolla

      kokonaista n. 50sent. että et ole mitään menettänny.

      • 30 min

        ilmaista puheaikaa mutta minulla katkesi puhelu jo 20 min. päästä ja lahjasaldo oli kulunut siinä ajassa


      • oli että
        30 min kirjoitti:

        ilmaista puheaikaa mutta minulla katkesi puhelu jo 20 min. päästä ja lahjasaldo oli kulunut siinä ajassa

        "jopa 30min, ilmaista puheaikaa", eli halvimpaa taksaa käyttäen.


      • Joulupukin muori

      • Kaamos

      • sama 20min
        Kaamos kirjoitti:

        4000 tuntia ilmaista puheaikaa plus 1000 tuntia maksullista (1 sentti/min).

        http://www.voipdiscount.com/en/index.html

        On yhteensä 5000 tuntia kympillä.
        Ei kuukausi tai muita maksuja. - Sanoisin että HALPAA!

        parinkymmenen minuutin paikkeilla onnistui tuollakin. Taitaa olla muutenkin humpuukia kaikki nuo nettipuhelut. Odottakaas kun lasku paukahtaa perään. Siinähän sitten nautitte "ilmaisten" puhelujen ilosta.


      • niinpä niin
        sama 20min kirjoitti:

        parinkymmenen minuutin paikkeilla onnistui tuollakin. Taitaa olla muutenkin humpuukia kaikki nuo nettipuhelut. Odottakaas kun lasku paukahtaa perään. Siinähän sitten nautitte "ilmaisten" puhelujen ilosta.

        Voipbusterit ynnä muut sen rinnakkaismallit ovat nettipuhelinohjelmia, joiden käyttäjille ei jälkikäteen satavarmasti mitään "laskuja paukahda". Voit maksaa kymmenen euron saldon vaikka nimimerkillä.

        http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/

        Tämä sivusto tuntuu olevan Skyperihkamaa myyvien ahneiden bisnesmiesten hallussa ja heille tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka, että jotkut ohjelmat tarjoavat oikeasti ilmaisia puheluja. On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan.


      • on lankaliittymiin
        oli että kirjoitti:

        "jopa 30min, ilmaista puheaikaa", eli halvimpaa taksaa käyttäen.

        soittaminen ja minä soitin kotimaiseen lankaliittymään joka oli saman läänin alueella


      • G.L
        niinpä niin kirjoitti:

        Voipbusterit ynnä muut sen rinnakkaismallit ovat nettipuhelinohjelmia, joiden käyttäjille ei jälkikäteen satavarmasti mitään "laskuja paukahda". Voit maksaa kymmenen euron saldon vaikka nimimerkillä.

        http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/

        Tämä sivusto tuntuu olevan Skyperihkamaa myyvien ahneiden bisnesmiesten hallussa ja heille tuntuu olevan ylitsepääsemätön paikka, että jotkut ohjelmat tarjoavat oikeasti ilmaisia puheluja. On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan.

        > On pelkästään käyttäjien onni, että monessakin mielessä arveluttava Skype ei päässyt monopoliasemaan.

        Maailma pelastuu kun urkintaohjelmaa ei koneelle ladata. Pysykää erossa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe