mitä teen en jaksa enää olen kärsinyt neljä
vuotta ja siitä ei näytä tulevan loppua...
ei oo ilon pv näkynyyt ja olen vasta 16
koko elämä menny päi ............
ystäväni teki 2pv sitten itsemurhan:`(
ja ajattelen tosissani että menen hänen
perässään pian...halusisin kovasti
jutella jonkun luotettavan aikuisen kanssa mutta
täällä lastiksessa jossa oon, niin ei ole yhtään ihmistä johon luottaisin päin vastoin nuo
hoitajat jotka täällä on töissä nii sanovat että olen paha ihminen..on tosi yksinäinen olo
:`(
neuvoja:`(
5
919
Vastaukset
- valoa!!!
Tiedätkö elämäsi on vasta edessäpäin!Ystäväsi teki oman ratkaisun, joka on näitä elämän lakeja vastaan .Sinun elämäsi on vasta aluillaan, ja puhkeamassa kukoistukseensa, ota elämästä kiinni ja katso valoisin mielin tulevaisuuteen. Kaikki on sinulle vasta aukeamassa, tämän elämän salaisuus, joka on sinun löydettävä!! Rakkaus voittaa pimeyden ja valo häivyttää tuskan. Luota luojaasi hän ei anna kenellekkään enemmän mittä ihminen jaksaa kantaa!!
Haleja ja jaksamista sinulle!! Kaiken murheenkin keskellä on valo !!!! Halauksia!! - ei ole koskaan
ratkaisu ongelmiin. Se vain lopettaa elämän. Jos sinua sanotaan pahaksi ihmiseksi, niin voisit kääntää sen eduksesi... Itselläni joskus tyttösenä oli itsetuhoajatuksia, koska koin, ettei minusta kukaan välitä. Sitten purin hammasta ja ajattelin, että kun kerran olette noin ilkeitä minulle, niin olen sitten takasin niin v***umainen, etten kiusallanikaan tee itsemurhaa, jota jotkut olisivat mielestäni jopa toivoneet. Ajattelin, että jään ihan kiusallanikin tänne keikkumaan.
En tiedä onko tästä mitään apua sulle, mutta pidähän lapsukainen pintasi. Maailmassa on vielä paljon asioita, jotka haluat kokea. Olet sen ikäinen, että sinun kuuluukin tuntea voimakkaasti kaikki asiat. Se on tarkoituskin, jotta ne eivät sitten aikuisena tule yllätyksenä.
Se, että sinua on pahaksi ihmiseksi kutsuttu... tuntuu varsin oudolta, enkä voi siihen ottaa kantaa, koska en ole ollut paikalla...
Olisiko kuitenkin mahdollista, että olet käyttäytynyt jotenkin huonosti pidemmän aikaa ja siksi joku olisi niin sanonut? En usko, että olet läpeesi paha ihminen. Jokainen meistä varmasti on joskus paha, koska kaikkea ei voi aina tehdä oikein. Itse tiedät kuitenkin millainen olet ja voit myös näyttää sen hyvän muillekin jos tahdot.
Ota asia puheeksi ja kerro, että se loukkaa sinua ja kun on muutenkin paha olla. Uskon sen auttavan ainakin askeleen eteenpäin.
Tsemppiä kovasti ja koitahan jaksaa surussasi. Se kyllä helpottaa aikanaa, mutta nyt sinun pitää surra ensin ystävän kuolemaa, jotta voit olla taas jatkossa vahvempi. - halaus
Pieni lämmin halaus sinulle täältäkin. Sydäntäsärkevää lukea viestisi. Toivon että tulet onnellisemmaksi. Otan osaa ystäväsi kuoleman johdosta...
En tiedä ilahduttaako tämän kuvan näkeminen muita kuin meikäläistä, mutta tämä on ihana :) Ne ovat unikekoihin kuuluvia harvinaisia eurooppalaisia otuksia:
http://www.aerojockey.com/fark/originals/hamsters.jpg
:) - Pack.
Miksi ne sanoo sua pahaksi ihmiseksi? Voithan sä sähköpostiosoitteesi tänne jättää, niin mä vaikka voin kirjoitella sulle. Siis jos sä nyt haluat aikuisen kanssa kirjoitella.
- nimetön::::::::::::::::::::...
[email protected] osaa sanoa että mmmiksi
ei oo järkevää syyt:`(...tekis mieli tapaa ittensä...olen ihan väsyny, kaikki vihaa mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080