Somewhere in between

julie

Moi,

Mä kirjotan tänne ku en tiedä muutakaan...Niin, mulla on niin ahdistava olo..Ajattelen oikeasti koko ajan laihduttamista ja sitä olenko lihava vai laiha. Esimerkiksi kun käyn jumpassa salilla, niin minusta tuntuu yhtenä päivänä kivan laihalta ja sitten seuraavana näytänkin muka lihavalta. ei kai se voi pitää paikkaansa. en oikein tiedä syönkö hyvin vai en...syön enimmäkseen hedelmiä ja vihanneksia, joskus näkkäriä, maitorahkaa ja sellaista...lakuja myös kyllä syön. syön myös koulussa toisinaan...esim. tänään söin aamulla ananasta ja päivällä pari näkkäriä rahkaa sekä omenan. nyt ajattelin syödä porkkanoita ja jotain..ehkä..niin ja lakupatukan.kuulostaa varmasti paljolta teidän mielestänne??mitä ihmettä tekisin..olen 170cm ja painan kai jotain 50 tienoilla, tosin en ole pitkään aikaan käynyt koko puntarilla. Urheilen myös päivittäin.ja silti poltan..ehkäisee ruokahalua..:)mutta niin, sekava kirjoitus. Olenkohan ihan terve? Kaipaisin mielipidettä? että huolehdinko turhaan..ahdistaa vaan nämä omat ajatukset..

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nancycallahan

yritä parantua, et ole vielä pahasti sairas. Kohta se ei ole enää mahdollista. Anoreksiasta ei pääse ikinä eroon.

• mari__

mulla on kanssa koko ajan laihdutus mielessä, peilin edessä vaan kattelen "ihrojani" ja mietin millä saisin ne pois. saatan kaupungilla kulkiessa katsella ihmisiä ja verrata itseäni heihin. Ise tosin en ole yhtä hoikka kun sinä, painan n.56,5 ja pituuttakin on vain 165 cm.. olen koittanut muuttaa ruokavaliotani tummaa leipää kurkulla, porkkanoita mehukeittoja yms vähäkalorista sekä paljon salaatteja. Tahtoisin niin kovasti saada painoni tasan 50 kiloon, ehkä hiukan allekin, tosin tahtoisin että se tapahtuisi mukavalla tavalla eikä tälläisellä pakkomielteisellä laihdutuksella ja masentuneisuudella. mulla on mennyt viimeisetkin itse tunnon rippeet tässä viime kuukausina kun väkipakolla etsii itsestään ne huonot puolet ja liika kilot.

• kuin mä

paitsi et oot laihempi pituuden mukaa.. ite oon 168 ja jotai 50 kg.. pari viikkoo oon hirveen ahdistunu tuijotan vaakaa ja haikailen kunnon kylkiluita ja mut sitten sen parin viikon pääst tavallaan havahdun ja ihmettelen mitä teen et oon iha tarpeeks hoikka, mut sekään ilo ei kauaa kestä korkeintaa kaksi päivää. Heti kun mulle tulee vähänkin surullinen olo niin ajttelen et tääki juttu johtuu mun läskiydestä ja tyhmyydestä.. ainakin näitä palstan juttuja lukiessani huomaan ettei mulla ainkaan oo syömishäiriöö, sillä jos ois nii en olis tälläne läski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe