viesti

miehelle

Tiedän, että olit ja olet yhä kiinnostunut, mutta ihastuksesi aitoudesta ja syistä en voi vieläkään olla varma, kun sinua ei tunnu kiinnostavan minkäänlainen lähempi tutustuminen. Näyttää pahasti siltä (kuten epäilinkin), että olet minua itseäni enemmän kiinnostunut statuksesi kohottamisesta.

Jos yrität sitä mitä epäilen, voin kertoa ettei se tule onnistumaan. En aio nuolla maata jalkojesi alla enkä todellakaan odota koska "yllän tasollesi". Elämä on tässä ja nyt ja ihmisen arvokkuus jotain ihan muuta.

29

2318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisin aito

jos antaisit minun olla..

• miehelle

En ole koskaan sitä estänyt, päinvastoin.

• mä sen tiedän...
        miehelle kirjoitti:

En ole koskaan sitä estänyt, päinvastoin.

oon vaan niin hermostunut.... jännittynyt... mut tuntuu että olis parempi olla ihan hiljaa.

• oli..

minulle tuo viesti niin olipa kyllä aika omituinen. En tiedä mistä olet tuollaista saanut päähäsi.

• _o/ (m)

Minnepäin suomea viesti suuntautuu ja mahdollisesti jotain muuta sen lisäksi?

• ollut
        _o/ (m) kirjoitti:

Minnepäin suomea viesti suuntautuu ja mahdollisesti jotain muuta sen lisäksi?

kenellekään m:lle.

• kerroppa
        ollut kirjoitti:

kenellekään m:lle.

sit kellekkä???

• nyt..
        kerroppa kirjoitti:

sit kellekkä???

jaksa oikein jauhaa. Sori.

• minulle...?

kun en ymmärrä mistä statuksesta nyt oikein puhut...?

• ehkäpä sinä

tiedät paremmin mistä on kyse?

• että...
        ehkäpä sinä kirjoitti:

tiedät paremmin mistä on kyse?

olen tarkoittamasi sillä silloin tietäisit ettei "statuksella" ole minulle merkitystä...

• mutta
        että... kirjoitti:

olen tarkoittamasi sillä silloin tietäisit ettei "statuksella" ole minulle merkitystä...

juuri siksi olen varpaillani. Selittäisitkö mikä sitten on syynä, ettet tee mitään, vaikka tiedät että kaikki on vaakalaudalla?

• ihmettelen..
        mutta kirjoitti:

juuri siksi olen varpaillani. Selittäisitkö mikä sitten on syynä, ettet tee mitään, vaikka tiedät että kaikki on vaakalaudalla?

miksi minulta vaaditaan jotakin ultimaattista aitoa ihastumista kun sitä ei näköjään keneltäkään muulta näytetä vaativan...

Ei tunnu oikein reilulta peliltä nyt, siksi pysyn pari askelta taaempana ...

• illan hämyssä
        ihmettelen.. kirjoitti:

miksi minulta vaaditaan jotakin ultimaattista aitoa ihastumista kun sitä ei näköjään keneltäkään muulta näytetä vaativan...

hihkuilet. Kukaan muu et voi olla:)

• olen...
        illan hämyssä kirjoitti:

hihkuilet. Kukaan muu et voi olla:)

oletko nyt tyytyväinen :=)

• mutta
        ihmettelen.. kirjoitti:

mitä ihmettä tarkoitat tuolla "ei keneltäkään muulta"?! Sinun oletin kuitenkin olevan rehellinen, mutta ilmeisesti erehdyin. Kuten ihastuksestakin. No, tulipa sekin lopulta selväksi...

• tunnemme...
        mutta kirjoitti:

mitä ihmettä tarkoitat tuolla "ei keneltäkään muulta"?! Sinun oletin kuitenkin olevan rehellinen, mutta ilmeisesti erehdyin. Kuten ihastuksestakin. No, tulipa sekin lopulta selväksi...

toisiamme, oli kiva rupatella silti :)

• tyytyväinen?
        olen... kirjoitti:

oletko nyt tyytyväinen :=)

Kuis menee siellä taaempana?

• taaempana...
        tyytyväinen? kirjoitti:

Kuis menee siellä taaempana?

ei mitään uutta länsirintamalta...

Pari isompaa juttua sai just käsistä töissä että kai mä voin olla ainakin hetken tyytyväinen...

• ei..

miksi et voi olla varma kiinnostuksestani? mitä älytöntä statusta tarkoitat? kuka kenen tasolle? yritin tavoittaa en onnistunut ehkä menimme ristiin tai väärinkäsityksiä? mua on turha luulla miksikään statuspelleksi tai egon pönkittäjäksi, olen vaatimaton ja arvostan sinua enemmän kuin tiedät. halusin ja haluan tiedät senkin! en tiedä mikä meni vikaan :( älä ole minulle vihainen. voin nuolla maata sinun jalkojesi alla..ja jalatkin.. oikeastaan kaiken sinussa..:) What´s happening?

• _o/

Kuitenkin voit kertoa (m) viestin perässä kuvasti vain kysyjän sukupuolta.

• varmasti

kanssa nyt vaikka heti ...voisin tulla nuoltavaks.

• olet
        varmasti kirjoitti:

kanssa nyt vaikka heti ...voisin tulla nuoltavaks.

se oikea ihan varmasti ja heti.. :)...ei tarvitsisi miettiä mitään..

• lyyli
        olet kirjoitti:

se oikea ihan varmasti ja heti.. :)...ei tarvitsisi miettiä mitään..

tarkoittaako nimimerkki= reiän kautta? heh,heh vai nimen loppua?

• _o/
        lyyli kirjoitti:

tarkoittaako nimimerkki= reiän kautta? heh,heh vai nimen loppua?

_ (

• ihana..
        _o/ kirjoitti:

_ (

aika lyhyet kädet sulla kyllä on, ootko vielä kaljukin? Mites tuo alakroppa, onko kunnossa?

• jooooo o
        _o/ kirjoitti:

_ (

Kuviosi oli kyllä selkeä, joillain näyttää vain olevan huono mielikuvitus...

• ap.
        _o/ kirjoitti:

_ (

tuon nimimerkin jotenkin kuvastaa sinua? Liikennepoliisista? ;)

• _o/
        ap. kirjoitti:

tuon nimimerkin jotenkin kuvastaa sinua? Liikennepoliisista? ;)

Ellei paikkakunta jolla toimin "liikennepoliisina" selviä ,)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe