Mitä ja miten pitäisi tehdä?
Olin kokoamassa iMAC G5:llä iPHOTOSSA kuva-albumia eräästä tilaisuudesta ottamistani kuvista. Keräsin kuvia tiettyyn järjestykseen täydentäen sarjaa muutamalla eri paikasta ja eri aikaan ottamallani kuvalla.
Kun olin saanut kuvasarjan valmiiksi, poltin ne cd:lle.
Ihmetys oli suuri kun laitoin poltetun levyn koneeseen ja aloin katsella sitä. Kuvat eivät olleetkaan siinä järjestyksessä kuin alunperin olin tarkoittanut vaan sekaisin.
Miksi kävi näin?
Mitä tein väärin?
Miten pitäisi tehdä, että kuvat saa haluamaansa järjestykseen levylle?
Kuka osaa vastata?
N...u
1
390
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kuvat ovat levyllä aakkosjärjestyksessä. Vain iPhoto näyttää ne albumina.
Eli kuvat on nimettävä järjestetykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199